Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JACK H.

10 X Amnesiahaze 7th Week Bloom

Recommended Posts

ze zien er prachtg uit jongen.

michien volgende keer na een paar dagen groei, dadelijk op 12/12.

blijf je op de achtergrond volgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben 2 weken groei gehad , heb ze op 12/12 gezet zodra de bladeren mekaar begonnen te raken , waren toen ongv 15 a 20 cm groot .

Ik hoop dat die groei gaat stoppen nu want ze gaan anders echt tegen de lamp aan groeien . mss topjes van de planten afbuigen zodat die niet meer groeien ?

 

Begin Week 4 :

 

med_gallery_15287_4547_743589.jpg

 

 

Toppen beginnen in mekaar te groeien , ( hopelijk tot 1 grote knuppel :-) )

Sommige beginnen al wat thc te vertonen :

 

med_gallery_15287_4547_256021.jpg

 

 

 

 

 

2 getopte dames :

 

 

med_gallery_15287_4547_92726.jpg

 

 

 

 

med_gallery_15287_4547_238886.jpg

 

 

 

 

De korte plant :

 

 

med_gallery_15287_4547_530129.jpg

 

 

 

 

 

Hoofdtop Close up

 

 

med_gallery_15287_4547_678441.jpg

 

 

 

 

 

Deze begint serieus aan te dikken :lol:

 

med_gallery_15287_4547_617549.jpg

 

 

Keep it growing :-)

Tips zijn welkom !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan alle Medegrowers , Ik zit met een ernstig probleem ( denk ik ) al mijn schatjes worden lichter van kleur ! de bladeren vergelen sneller en sneller ! elke dag vallen er meer blaadjes af :- ! Er zijn al verschillende toppen die bruine haartjes vertonen en ze zitten nog maar in week 4 ( Wie kan mij helpen ? ik zal die persoon erg dankbaar zijn !!!!!! te weinig of te veel voeding ?? hebben ze calcium nodig ? zeg het me aub over een week heb ik geen blad meer over ;) HELLPPP ...............................

 

med_gallery_15287_4547_168150.jpg

 

 

 

med_gallery_15287_4547_164609.jpg

 

 

 

 

 

IEMAND ? help help help .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee jack,

 

volgens mij moet je PK13-14 oid. gaan geven man

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat hetzelfde als Organic Pk booster van bac ? deze zat bij het voedings pakket bij . er staat op de fles : N.P.K 3-3-8 highly concentrated. Dosage 10 to 30 ml per 10 l water . als dit niet goed is moet ik een andere fles bestellen.. :P wat raar toch dat het zo snel gaat . thx voor snelle reply glazenwasser ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

wat zijn de EC en PH waardes van je water ??? Rond deze periode zou je rond de 1.4 ec moeten zitten met een Ph van 5.8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat ik voeding heb toegevoegd aan het water voeg ik pk-(bloei) toe aan het water tot ik aan +- pH 6 zit , soms 5.8 soms 6.1 . Een ec meter heb ik helaas niet . Temperatuur is goed snachts 22 graden overdag 28 graden . Lv is nu 45% . Ik heb op forum gelezen dat ik eerst pk 13 - 14 moet toevoegen ( wat ik niet heb wel pk booster van bac) en dan de " gewone voeding " , tot de ec waarde ok is .

 

Maar stel nu er staat op de fles bloeivoeding 20 tot 30 ml per 10 liter om de 2 waterbeurten , en op de fles pk booster 10 tot 30 ml per 10 liter om de 2 waterbeurten . Zou het dan goed zijn als ik begin met 15 ml pk booster en 10 ml bloom nutrient om de 2 waterbeurten ? want dan zit ik aan 25 ml in totaal wat op 10 liter water een erg bruin effect geeft :D ,of is 2 keer 12 ml beter ? Ik vind dit echt redelek ingewikkeld , ph was niks maar van dit krijg ik kippevel ;)

 

Ps : Die supervit van hesi geef ik ook om de 2 waterbeurten mee ( 2 druppels op 10L volgens flesje) . doet dit de EC hard stijgen ? ik geef ze trug langs de bovenkant water , langs de schaaltjes vonden ze niet lekker denk ik :D

 

Organic pk booster van bak is volgens mij pk 13 14 , al staat het niet op de fles !

 

Ga ze nu direct alvast wat pk booster geven , Greetings Jack -- :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai

 

Ik denk dat je te weinig voeding geeft. Een haze vraagt in deze tijd behoorlijk wat voeding, en aangezien je een paar behoorlijke reuzen hebt staan in verhouding met een kleine pot denk ik dat ze wat te kort komen.

 

Om te beginnen heeft het geen nut je EC te meten want dat is niet mogelijk bij een biologische voeding. Deze waarde zal om de haverklap veranderen omdat het leeft. Je zal het schema als een richtlijn moeten nemen, en aan de planten zien of er wat extra nodig is of niet.

 

Naar mijn idee komt je plant dus tekort, en denk ik dat je er het best voor kan zorgen dat de pot NIET droog komt te staan, dat betekend dus al dat ze veel vraagt. je zegt om de twee dagen voeding te geven, probeer dit iedere dag te doen. te beginnen met een beetje groeivoeding. dit vult de stikstof wat aan. Met de PK booster zou ik nog even wachten, en eerst zorgen dat alles weer wat groener word.

 

Geef bv even 10 groei en 15 bloei en kijk hoe ze hierop reageren de komende dagen.

 

Grt PAffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOOO MYYY GOOODDD

 

Ik heb net een emmer met 10 l gevuld en evenveel ph- toegevoegd als dagen voordien = 2 ml (nadat ik ph meter heb geijkt) wat blijkt PH , niet te geloven ::::::::::: PH 3.6 !!

 

Komt dit nog goed ???

 

deze 3 hebben er het meeste last van tot nu toe :

med_gallery_15287_4547_409635.jpg

 

 

 

med_gallery_15287_4547_17843.jpg

 

 

Belangrijke les geleerd !

 

En nu trug de groene kant op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem met de ph is opgelost .

 

Geen nieuwe lichtgekleurde bladeren meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update week 7 !

Met al dat gedoe met rond die ph al bijna de tijd uit het oog verloren.

 

Nu trug tijd voor fotos... :lol:

 

<<<<<<Even trug in de tijd :( <<<<<

5 feb :

 

Deze getopte had toen ietsie te veel gedronken

med_gallery_15287_4381_31784.jpg

 

 

 

 

>>>>>dezelfde 13 dagen later :-)>>>>>

 

na overwinning zure grond :lol:

 

med_gallery_15287_4547_1145896.jpg

 

 

brb :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...