Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JACK H.

10 X Amnesiahaze 7th Week Bloom

Recommended Posts

Begin verslag op : 2 de week bloei , 2 weken en 3 dagen licht op 12/12

med_gallery_15287_4381_332564.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_15287_4381_681610.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_15287_4381_586740.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_15287_4381_306905.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_15287_4381_433335.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_15287_4381_553047.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nog 10 weken te gaan !

 

 

05-02-08 update :

 

HeLp ! Ik heb een bladprobleem , dit verschijnt bij 2 planten is het ernstig ??? wie kan mij helpen :verrygood :D :specool bovenste bladeren krullen dicht :-(

 

med_gallery_15287_4381_357111.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iemand dit eerder gezien ??

med_gallery_15287_4381_31784.jpg

 

 

 

 

 

 

 

EINDE WEEK 3

Edited by JACK H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's zorgen voor meer duidelijkheid :execute

Mrr in de bloei groeien ze nog 2 weke maar dat is ook per soort verschillend :D

ik zou zeggen drop een foto en we zullen zien :verrygood

Mr.Kennedy :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de onderste 2 internodes weg halen :verrygood

 

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

waar is dat goed voor ? snijden in plant kan toch niet goed zijn ? wat meer uitleg ? grtz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel normaal dat ie door groeit in de bloeifase zeker een haze plant groeien volgens mij wel tot 4 a 5 weken door :D dus ze zullen nog wel ff doorgroeien .

De onderste takken weghalen (dieven ) staat veel hier over geschreven gebruik de zoekfunctie :verrygood .

 

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziezo , heb ze allemaal gedieft dus :-) hopelek komt dit de plantjes ten goede ! maar nu ik heb de 2 onderste afgesneden stengels ongv op 5 cm van van de hoofdstam afgesneden zodat er geen lucht in de plant kan ,

 

er zitten toch gaatjes in de steeltjes kan hier geen lucht door in plant komen ? opening ongv 1.5 mm :D

graag wat meer help hier groetjes !!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 van 16 zijn mannelijk<_< , heb dus nog 10 gezonde dames over ! heb er 3 getopt omdat deze te snel groeide tegenover de rest en ze zijn allemaal gedieft :-)

 

iemand een idee wat het kan zijn dat men bladeren in de puntjes licht verkleuren ? ps : weinig comments voor al die visits :D GREETZ :verrygood

Edited by JACK H.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D groei groei GROEI ! hahahahaha nvm greets :verrygood Edited by JACK H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar niet van die bruine puntjes... lees de help eens hoe dat moet, foto's goed plaatsen en lees de amnesia haze kweekverslagen eens goed door, er staat veel informatie over op het forum.

 

Bruine puntjes kan wijzen op overvoeding, verbranding dus. Maar dat had je zelf natuurlijk ook al gevonden?

 

Dat dieven vond ik een heel slecht advies overigens. Je hebt het wel over een haze, waarbij de onderste takken nog flink op kunnen komen. Als je deze plant niet in de hand houdt groeit hij tot in je lamp. Afhankelijk van de soort AH groeit ze 2,5 - 4 weken door.

 

HOOFDLETTERS WORDT GEZIEN ALS SCHREEUWEN OP EEN FORUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat nog steeds lekkkeeuuuurrrr ...

Edited by JACK H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand enig idee of ik van alle voeding tegelijk 1 dosis mag geven ? want dan heb ik erg bruin water lol :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, een scheutje per keer. Niet alles tegelijk geven, 3 liter voeding is wel wat veel he :lol: (ja je vroeg er om..)

 

ja je kunt voedingsstoffen met elkaar mengen, maar eerst water, dan de voedingsstoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie nog niemand zeggen dat je planten er goed uitzien,

nou ik wel (je planten zien er op de foto`s goed uit!) :lol:

dat dieven vond ik ook niet zo`n slim idee.

 

succes verder :D

 

peace, barnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

je album is niet openbaar te bekijken. post de foto's in je topic. Ze zijn trouwens nog erg mooi groen, pas op met voeding, AH is gevoelig, niet te veel, ik zie al een paar verbrande puntjes geloof ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee, een scheutje per keer. Niet alles tegelijk geven, 3 liter voeding is wel wat veel he :lol: (ja je vroeg er om..)

 

ja je kunt voedingsstoffen met elkaar mengen, maar eerst water, dan de voedingsstoffen.

 

 

Tuurlek ik bedoel niet de hele fles lol :-) , ik bedoel mag ik van bac pk booster en supervit en bloei stimulator tegelijk ik 1 emmer doen ? Want als ik alles in 1 emmer doe (tuurlek met water) dan zie je de bodem van de emmer niet meer ! zo bruin lol , Ik heb al denk ik 2 keer wat teveel gegeven . dit kan ik zien aan de bovenste internodes omdat deze wat rozig van kleur zijn . dit is zo bij alle plantjes maar de nieuwe scheuten zien lekker groen . Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeLp ! Ik heb een bladprobleem , dit verschijnt bij 2 planten is het ernstig ??? wie kan mij helpen :lol: :D :D

 

med_gallery_15287_4381_357111.jpg

 

 

 

 

Iemand dit eerder gezien ??

med_gallery_15287_4381_31784.jpg

 

 

 

 

 

 

Duidelijk dat er iets mis is hier . ik hoop echt dat iemand mij hier iets over weet te zeggen :-(

is mss omdat deze getopt zijn ??

med_gallery_15287_4381_308690.jpg

 

 

 

 

Temp : dag = 26 - 28 graden

nacht = 13 - 20 graden

 

Lv : dag = +-30 %

nacht= +- 60 %

Het zijn 11-liter potten en geef ze elke dag +- 500 ml water ( laatste dagen 600 )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat je het moet zoeken in de temparatuur, het verschil tussen dag 28 en nacht 13 is wel erg veel verschil, mooiste zou zijn 26/27 - 20/21 graden.

 

Zou je bij kunnen verwarmen oid?

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is je luchtvochitgheid???

EDIT al gelezen :D

 

naar mijn mening probeerd de plant zo meer bladoppervlak te krijgen omdat zemeer wil verdampen dan ze kan.

 

het is niet dodelijk ofso want de plant maakt zelf ook wel weer nieuwe bladeren aan, het is slechts een tijdelijke oplossing van de plant.

 

Het kan ook komen omdat je te veel water geeft of hebt gegeven..

 

daar gaan bladeren ook van hangen en het spreekt voor zich dat de plant dan meer dan normaal te verdampen heeft.

ook de iets lichtere kleur heeft hiermee te maken denk ik..

 

pin me er niet op vast he :lol:

maar ik denk dat je het in die richting moet zoeken..

 

gr

 

BK

 

EDIT2:

 

Misschien waren de getopte delen wel cruciaal in de verdampingssysteem van de plant..

oftewel ze kon nog geen blaadje missen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx , Hier ben ik wel wat mee ! het zou kunnen dat ze even te veel water hebben gehad omdat ik ben oversgeschakeld op langs onder water te geven ( gaf ze altijd langs boven )omdat anders de bodem te droog was heb ik nu schaaltjes gekocht :-) . Er staat een radiator op dat kamertje maar het bedienings kastje van de verwarming hangt in de living tegen de muur , dus de temp in die kamer kan ik niet apart regelen. Mss haal ik er nog een electrisch vuurtje bij , alles voor men schatjes toch :lol:

De getopte planten hebben veel kleinere topjes aan de andere zijvertakkingen dan de niet getopte . de plant ziet hiervan toch een beetje af , geen goed idee voor amnesia haze dus ... Heb gelezen dat ik minder bloomstimulator zou moeten geven en meer bloei VOEDING , maar het schema van bac dat ik heb is voor 8 weken , mijn ah staat normaal 12 weken in bloei . ik heb geen ec meter enkel ph meter . zou ik dit best nog kopen of zijn er andere truukjes hoe je kan zien hoeveel voeding ze nodig hebben ? ik heb 2 jaar buitengekweekt 1x met resultaat maar heb nooit iets gemeten en slechte grond gebruikt . nu gebruik ik plagron royalty mix :-) Hier de nieuwe plaatjes :

 

Het Hele Veldje ; ( boven aanzicht )

 

med_gallery_15287_4547_134056.jpg

 

 

 

Voorzijde :

 

med_gallery_15287_4547_1324388.jpg

 

Topje van dichtbij :

 

med_gallery_15287_4547_716105.jpg

 

En de (vermoedelijk) overwaterde dame :-( :

 

med_gallery_15287_4547_266676.jpg

 

 

Mss is het wat te vroeg om naar de opbrangst te schatten , maar denken jullie dat ik de 300 gr haal ?? of produceert deze haze strain geen grote buds ? als ze nog 10 weken blijven groeien tegen dit tempo kan er hier en daar wel een knots tussenzitten denk ik :D ( ze zijn ongv 1m60 hoog, op 1 na )

 

 

---Greetings H-Man --- :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb je je lamp te laag staan voor die betreffende planten. Gezien bij je tweede foto van je laatste post alleen de middelste die het dichtst en het hoogst bij de lamp staan de hangende bladeren tonen. Fannetje aansluiten is misschien de oplossing :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...