Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Just4Fun

Knock Out Ronde

Recommended Posts

Zo vandaag was de laatste dag 18/6 voor de heren/dames......vanaf nu het serieuze werk ;)

 

De zaailingen beginnen nu lichter van kleur te worden, voor mij een teken dat ik de voeding eens langzaam kan gaan opschroeven.

 

Het veldje is in ieder geval netjes dicht aan het groeien. Er zullen er nog wel een paar uit verdwijnen dadelijk, maar ze zullen ook nog wel een dikke 2 weken door groeien.

 

Die 3 lijken echter toch goed te gaan, dus ze krijgen het voordeel van de twijfel voorlopig.

 

Nog geen geslachtskenmerken kunnen zien. Ze zijn nu aan hun 5e node bezig en zou rond deze periode moeten komen.

Ik ga ze in ieder geval zeer streng in de gaten houden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mutantjes wijt ik grotendeels aan de bodem temperatuur,ik heb zelf shacks staan waar een aantal hetzelfde euvel vertonen.Ook ik had geen bedekking over de aarde gelegd en weet zeker dat hier de temp de boosdoender was.

 

Het ziet er goed uit daar dude ;)

Hoeveel mannen heb je er nu uitgehaald?

En heb je de dames kunnen herkennen?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe geef jij je vriendinnetjes achterin water just4fun ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sannie:

 

Ik heb idd niks over de aarde heen gedaan, zou dus kunnen dat het te warm was.

Verder heb ik nog geen geslachts bepaling kunnen doen, aangezien de verschijnselen er nog niet waren. Nog eventjes wachten he......

 

@kees:

 

Van onderen. Ik maak de voeding aan en gooi deze in de bak. door de gaten in de potten nemen ze het zelf op.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reken erop dat er 50 % man is.

Met de ko kush is het ideaal om je ruimt voor 3/4 gevuld te hebben voordat je de bloei ingaat.

Voor jou de inschatting dus of gisteren de klok om de juiste was :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn echte beauty's geworden Just4Fun :lol:

 

Als ik een beetje jou topic doorneem, zie ik veel overeenkomsten met de mijne :(

 

Zal duimen dat t bij mij ook zo wordt als bij jou :lol:

 

Groetjes Blowsterke :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mooie jungle heb je al staan.. :lol:

 

Hoe bevalt die Odorsok je...?

Je zou ons ook hierover op de hoogte houden... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, weer even de boel updaten.

 

@No-zem: De odorsok bevalt nog prima. Nog geen geur buiten te bekennen. Heb een paar dagen geleden een keer de odorsok eraf gehaald en warempel, binnen een paar minuten kwam er een lekker geurtje voorbij mijn neus buiten. De sok werkt tot nu toe nog goed.

 

Had wel een paar dagen geleden een warmte probleem. De oorzaak hiervan vind ik echter wel de moeite waard om hier te vermelden. Er zullen misschien meerdere zijn die ff hun hokje gaan afbreken hiervoor. :lol:

 

Het volgende was aan de hand. Sinds een paar dagen liep mijn temperatuur op tot boven de 30 graden, terwijl het daarvoor altijd netjes rond de 27 graden was.

 

De inlaatsok losgekoppelt (misschien verstopt of werkt niet meer goed door uitwassen), maar temp bleef hoog.

Extra ventilatoren geplaatst, hielp ook niks. Afzuiging op 100% gezet, bleef 30+ graden. Odorsok eraf en rechtstreeks afzuigen, niks hielp......

 

Uiteindelijk ten einde raad, hulp gevraagd op chat, geen directe oplossing kunnen vinden.

 

Ik dacht, geef ze maar eens goed water, dan kunnen ze de hogere temperaturen wel beter aan. Kieper 40 liter in de bak en ineens kelderd de temperatuur naar normale waarden van rond de 27 graden en blijft ook stabiel.

 

Hieruit blijkt dus dat de planten zelf ook een hele grote bijdrage leveren aan de temperatuur huishouding. Het water is dus niet alleen voor voedingtransport, maar dus ook voor verkoeling......

 

 

Alles loopt nu weer lekker als vanouds en heb hier weer een hoop van geleerd.

 

 

De zaailingen staan nu 4 dagen in de bloei en zullen wel ieder moment hun geslacht laten zien.

 

Verder zijn de bladeren mooi donkergroen, vertonen geen problemen en doen ongeveer 3 dagen met 40 liter water. (=ongeveer 3,5 liter per 25 literpot)

 

De laatste voeding bestaat uit 40 liter water, 2 theelepels bacto's, 20ml yucca, 20 ml Bac groei en 20 ml Bac bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed verhaal over dat klimaat. Je rlv zal ook wel flink gestegen zijn denk ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor je mening over de Odorsok...so far... :lol:

 

Foto 1 een man...dat zie ik....maar foto 3.... :lol:

Het is de ervaring zeker... die hier ontbreekt.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de eerste 3 potten goed doorgespit en dit zijn naar mijn meningen de mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foto 1 een man...dat zie ik....maar foto 3.... :lol:

Het is de ervaring zeker... die hier ontbreekt.. :(

 

Bij de onderste internode zie je een balletje zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 dagen bloei staan ze nu op.

 

Ben eens flink met de kettingzaag achter de kerels aan gegaan. Veel planten hadden al duidelijk hun geslacht laten zien.

 

Over een paar dagen zal ik nog een keer het hele hok nakijken of er nog een sneaky guy tussenzit :lol:

 

Ruimte is nu voor 70% bedekt. Dames zullen wel nog ongeveer 1,5 weken door groeien schat ik.

Hoogte plant ligt nu rond 30 cm gemiddeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een internode waar al een groeischeut uit komt en dan ook nog eens een balletje vertoont kan vrijwel alleen een man zijn, want 6 groeischeuten uit 1 oksel is wel vreemd...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit als je er 23 over hebt Just4Fun.

 

Duimen. Ze zien er gezond en vrolijk uit.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, de dames/heren staan nu 10 dagen op 12/12

 

Helaas weer 4 eruit moeten gooien omdat ze zo hoognodig kerel moesten zijn.

 

Hokje begint wat leger te worden, maar dat mag de pret niet drukken.

 

Morgen gaan we even wat stokjes en gaas halen om de aankomende toppen goed te kunnen ondersteunen.

 

 

Voeding heb ik nu verhoogd naar 1,5 ml per liter en heb ze nu ook voor het eerst bloeistimulator meegegeven (1ml / 10l) De planten worden nu ook weer wat donkerder van kleur.

 

 

Dan nog voor de mensen die dit volgen vanwege de odor sock.

Ik heb sinds een paar dagen dat het lichtelijk naar wiet begint te ruiken buiten het hok.

Heb de afzuiging nu op 90% staan om genoeg onderdruk te creeren zodat de geur niet kan ontsnappen.

Ik kijk dit nog een paar daagjes aan en ander vervang ik de odorsock door een normaal koolstoffilter.

 

Vorige rondes heb ik namelijk nooit last gehad van geur buiten het hok en sinds deze ronde wel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een bos :verrygood

Ook ik heb een Odorsok en ruik nog niets, zit pas op 8 dagen bloei dus kan nog komen. Heb een 1142m³ met 250mm flensmaat.

Mooie foto's trouwens. Ik volg je op de voet :specool Succes!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb deze ochtend helaas weer een lading mannen ontdekt :verrygood

 

Na deze verwijderd te hebben bleef ik met 9 zekere dames over en 1 twijfelaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja precies! Daar zat ik ook al naar te kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...