Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannakid

Growshop Stekken Halen

Recommended Posts

Allereerst even dit, ik weet niet of deze vraag mag, zoniet sluit deze topic dan maar en mijn excuses.

 

Maar nu de vraag.

Ik en een vriend willen in april/mei wat plantjes in het bos gaan zetten.

Nou wilde we stekken gaan gebruiken.

Als wij (16 jaar) de growshop binnen komen lopen met de vraag of ze stekjes voor ons hebben, lachen ze ons dan uit of worden we toch wel serieus genomen? (het zullen een 10/15 tal stekjes worden denk ik)

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kwam er ook al toen ik 17 was met mij nooit geen problemen, I think my facial hair did the trick :verrygood

 

ik weet niet wat de mensen om je heen zeggen naar welke leeftijd je lijkt? anders hoef je het niet te proberen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kid, iemand als jij hoeft toch niet naar de GS voor sletterige PP'tjes vol spint en meeldauw? Kweek een geschikt, vroegbloeiend, moedertje op uit zaad en je haalt er zo genoeg stekken vanaf..

 

Echt, dat gaat zoveel schelen in opbrengst en kwaliteit.. Om in NL buiten goed af te bloeien zonder te verduisteren heb je vroege buitensoortjes nodig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ja ik voel me er ook niet helemaal lekker bij hoor, stekken uit de gs.

Maar ik heb eigelijk even geen andere keus.

Mn bloeihok staat vol met kleine schatjes van sannie ;)

Dus heb niet echt plek voor een moedertje.. :verrygood

 

En om nou zaadplanten neer te zetten in het bos zie ik niet echt zitten met al die mannen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet iedere stekkenboer verkoopt troep tomas, zoals waar ik naar toe ga als ik tog liever even stekjes heb.

En ik heb het al helemaal niet op troep, ik weet zeker wel wat ik koop.

 

Maar idd deze jongens zullen wel afgescheept worden, ik neem aan dat jullie nog niet zo heel erg bekend zijn met ziektes en aandoeningen op deze plantjes aangezien de leeftijd die je aangeeft.

 

ik zou ook voor zaad gaan kid, sterker en beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[offtopic]cannabusinesss hoe durf jij nog te posten rippertje? En waarom gedraag je je zo verheven als je zelf niet veel ouder bent en nog nooit een plant hebt afgebloeid? (en mensen hebt opgelicht met vogelzaad)[/offtopic]

 

 

Hey CK, kan je niet een paar TL-etjes ophangen? Kost een paar tientjes maar het hebben van een outdoorsoortje maakt dat echt wel goed in het uiteindelijke resultaat.

Zowiezo zou je die stekken eerst moeten voorgroeien, als je die zo het bos in knalt kun je ze gelijk al afschrijven.

Je kunt natuurlijk ook wat later beginnen en (vroeg) buiten beginnen met voorgroeien van zaadplanten of stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is ook eigelijk wel zo.

Ik denk dat ik in de garage nog wel een plekje kan vinden.

Bedankt tomas, je hebt me toch maar even gered van spint stekken. :verrygood

 

Hij kan (wat mij betreft) wel dicht.. ;)

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

De keus ligt natuurlijk aan jou denkend aan die PP vol rot vorig jaar, in vergelijking met redelijke afgebloeide buitensoorten..Op een goede (na)zomer hoef je ook niet meer te rekenen in NL.. :verrygood

 

suc6 alvast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk tomas.

Ik heb t zakje k2 zaden al besteld. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

tomas nou moet je ff goed luisteren vuile schoft dat je nog steeds op dit forum rondneust..

 

:P

 

je moet het forum goed in de gaten houden dat ik netjes de mensen die ik heb "belazerd" hun zaden heb terug gestuurd, maar jij blijft erop door hameren dat ik dus bewust mensen heb afgeperst ofzo, zal ik jou eens wat vertellen dan. Je bent een zielig mannetje dat je dat ff weet.

Je snapt het nog steeds niet dat dit voorval al weer meer als een jaar terug volledig is afgerond, vraag de mods.. nou begrijp ik dat je dit niet bedoeld maar voor je daar weer over gaat beginnen zeg ik het je nu ff.

waarom zit ik hier dan ook nog steeds als de mods zelf meekijken hier op het forum met je vuile ripper.

 

ik heb nooit bewust mensen wat afhandig gemaakt of zonder reden. Ik raad je dan ook nog even aan om het topic te lezen waarom jij mij ripper noemt daarom verwijs ik je naar de guerilla sector ;) voor je me weer in de reden valt van iets wat lang geleden is gebeurt. Ik hoop dat je een keer je vuile strot tegen mij dichthoud.

 

even in het kort, wat zou jij doen met de planten van mensen die jouw platen hebben geript dan :verrygood

Dit krijg je er van als je blijft doorgaan tomas, het is niet anders.

 

je bent onmogelijk, eigenwijs en onwetend. je praat wat je denkt en niet wat je weet dus beter hou je jezelf stil over mij.

 

jij bent stil tegen mij en ik stil tegen jouw . Ik heb mijn twijfels of je dat kunt opbrengen maar we zullen wel zien als je dit hebt gelezen. Of je man genoeg bent om het hierbij te laten ik iig wel, want je weet het nu en rest er gelijk bij.

 

 

 

Sorry Mods kan er niks aan doen. Sommige moeten nog steeds even worden neergezet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, misschien had ik dit topic gewoon niet moeten openen.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb t zakje k2 zaden al besteld. :verrygood

 

K2?? Die bloeit net zo laat als PP.. daar gaat je voordeel.. Neem iets als double fun of easy sativa.. die zijn een maand eerder klaar en dus veel meer kans om ze zonder rot af te bloeien..

 

Sorry dat ik je topic zo hebt verneukt door CB uit z'n tent te lokken.. Dat was niet netjes van me. (Niet dat ik het niet meen..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het licht niet aan jouw kid, totaal niet.. hier kan jij gewoon niks aan doen. ik geef dan ook niemand de schuld van mijn reactie dan dat ik mijn vinger naar tomas wijs en naar hem alleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had k2 2 jaar geleden ook.

Die vond ik toch best vroeg klaar hoor.. :verrygood

Misschien bloeit ie niet zo vroeg, maar door zn korte bloeitijd haalt ie dit toch weer in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

K2 is geen vroege maar ook niet een zo late dat je zegt van het komt in de risico sector.

 

Wat mij betreft komen alle planten in de risico sector alleen al omdat je buiten kweekt en je dus met het weer te maken hebt.

 

K2 is een in mijn ogen zeer geschikte plant voor buiten, de early soortjes zal je waarschijnlijk wel wat meer aan hebben wat tomas al aan gaf. je kan de risico sector dus el beperken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cb waaruit concludeer jij dat K2 een 'zeer geschikte' buitenplant is? Ik zie je elk jaar met uitgebreide plannen over hoe je kilo's gaat oogsten maar je nog nooit succesvol een plant hebt weten te oogsten? (Dit is geen aanval, maar een conclusie)

 

Bij een redelijke nazomer zal K2 best aardige wiet kunnen opbrengen, maar ik ben van mening dat in ons land een vroegbloeiende soort een must is.. Eentje die VOOR Oktober klaar is.. Deels omdat de kracht van de zon en het aantal zonuren na september sterk daalt.. En gedeeltelijk omdat er in oktober statistisch gezien meer neerslag valt..

 

zogenaamde 'early' soortjes zoals Nirvana die aanbied blijken vaak verre van early te zijn qua afbloeitijden.. en verschillen vaak niet veel van normale binnensoorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik k2 zelf gekweekt heb en heb afgebloeid, maar wie zegt dat ik alles online moet posten wat ik kweek ik zet enkele dingetjes op het forum hoor, denk maar niet dat ik alles ga posten, dan heb ik me nogal niet een pens werk dan hou ik geen tijd meer over.

 

ik ben het met je eens over onze nazomers. Ik ben idd misschien wat te vlug van spraak geweest om de early soortjes te noemen zoals jij ze opvat, ik bedoelde de soorten die vroeger klaar zijn als de meeste andere en niet zozeer de early's van nirvana.

 

Maar veel binnen soortjes blijken ook geschikt voor buiten, bekijk het fotoalbum gedeelte maar eens op de nirvana site. je ziet ze in de zaadbank als binnen aangemerkt en staan vrolijk op foto's onder de zon.

Nou wil ik niet zeggen dat ze onder de nederlandse zon zijn gekweekt, maar dan nog is het goed mogenlijk in mijn ogen.

 

Ook hier op WF komen regelmatig soortjes voorbij in de outdoor waarvan je zegt dat zijn eerder indoor als wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;)

 

tomas nou moet je ff goed luisteren vuile schoft dat je nog steeds op dit forum rondneust..

 

:P

 

je moet het forum goed in de gaten houden dat ik netjes de mensen die ik heb "belazerd" hun zaden heb terug gestuurd, maar jij blijft erop door hameren dat ik dus bewust mensen heb afgeperst ofzo, zal ik jou eens wat vertellen dan. Je bent een zielig mannetje dat je dat ff weet.

Je snapt het nog steeds niet dat dit voorval al weer meer als een jaar terug volledig is afgerond, vraag de mods.. nou begrijp ik dat je dit niet bedoeld maar voor je daar weer over gaat beginnen zeg ik het je nu ff.

waarom zit ik hier dan ook nog steeds als de mods zelf meekijken hier op het forum met je vuile ripper.

 

ik heb nooit bewust mensen wat afhandig gemaakt of zonder reden. Ik raad je dan ook nog even aan om het topic te lezen waarom jij mij ripper noemt daarom verwijs ik je naar de guerilla sector ;) voor je me weer in de reden valt van iets wat lang geleden is gebeurt. Ik hoop dat je een keer je vuile strot tegen mij dichthoud.

 

even in het kort, wat zou jij doen met de planten van mensen die jouw platen hebben geript dan :verrygood

Dit krijg je er van als je blijft doorgaan tomas, het is niet anders.

 

je bent onmogelijk, eigenwijs en onwetend. je praat wat je denkt en niet wat je weet dus beter hou je jezelf stil over mij.

 

jij bent stil tegen mij en ik stil tegen jouw . Ik heb mijn twijfels of je dat kunt opbrengen maar we zullen wel zien als je dit hebt gelezen. Of je man genoeg bent om het hierbij te laten ik iig wel, want je weet het nu en rest er gelijk bij.

Sorry Mods kan er niks aan doen. Sommige moeten nog steeds even worden neergezet :rofl

Stuur je hem volgende keer aub een pm met al deze bagger ?

Ik hoef dit niet te lezen nl.

 

Dank je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...