Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kobuz

Aurora Indica X Afghani: Van Zaad Tot Plant Onder 70 Watt Hps

Recommended Posts

Elk rokertje van jezelf smaakt super ;) :D

 

Het maakt niet uit hoeveel je er af haalt, maar om de energie die je erin gestoken hebt.

 

 

Droog ze.

 

Fijn weekend.

 

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je blowsterke! En je hebt helemaal gelijk, elk eigen rokertje is super :D (maar toch had ik wat meer gehoopt dit keer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel gram had je geoogst ?

 

Je toppen zien er wel écht smakelijk uit!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx, het zijn ook wel de beste toppen die je tot nu toe ziet. Ik heb het allemaal nat niet meer gewogen, ook aangezien ik de tweede plant gewoon op der kop heb gehangen (is lastig wegen zoals u waarschijnlijk wel weet ;)). We zullen het over een week of twee wel weten, ik ben ieder geval van plan om eerder te lang dan te kort te drogen dit keer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En lang drogen is het geworden! In de tussentijd ben ik vooral met andere (belangrijkere) dingen in het leven bezig geweest. Het kweken (en daarmee het forum) zal voorlopig ook op een laag pitje blijven staan, al kon ik het niet laten om vandaag toch nog wat (gekiemde) zaadjes in potjes te doen. Ben benieuwd of en wat er nog vanaf zal komen.

 

Anyway, beter laat dan nooit, maar hier dan de afsluiting van het verslag: de oogst! Het is allemaal wat minder geworden dan we hoopten en hier is dan ook toch heel duidelijk dat een 70 watt lamp leuk is voor een klein plantje, maar niet om meerdere volle toppen te kweken. Op onverklaarbare wijze is mijn weegveer verdwenen dus een exact gewicht kan ik helaas niet geven. Ik denk zal dat het rond de 30-35 gram zal zijn, gezien het wel wat meer is dan de vorige keer (das was 26 gram als ik me niet vergis).

 

Er zitten een paar lekkere topjes tussen en het ruikt heerlijk! Een hele frisse fruitige geur, ruikt vooral erg lekker tijdens het verkruimelen. Het is een beetje een lome stonedheid, die later geregeld lachkicks geeft :huh:

 

Foto's:

gallery_6496_4291_2937040.jpg

 

De lekkerste toppen met kleintjes er omheen, die ook goed weg te paffen zijn:

gallery_6496_4291_1030698.jpg

 

Jammer dat deze niet dicht gegroeid is:

gallery_6496_4291_236028.jpg

 

Rechterpot met lekkere toppen voor mij, linkerpot met wat minder lekkere toppen (ook voor mij) en de zakjes voor mijn helpende huisgenoot:

gallery_6496_4291_3006581.jpg

 

Al met al toch met een tevreden gevoel geeindigd en kan weer ff vooruit zonder de dure shop :wtf:

 

Verder wens ik iedereen succes met de huidige en komende kweken, waar ik vast nog wel een kijkje zal nemen zo nu en dan.

 

:wacko: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tog weer een leuk verslag van zaad tot wiet

 

:lol: :wtf:

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was een gezellig kweekje kobuz :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx allebei! Ik heb ook weer meer geleerd over het mooie plantje en tot wat het allemaal in staat is :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...