Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kobuz

Aurora Indica X Afghani: Van Zaad Tot Plant Onder 70 Watt Hps

Recommended Posts

Tnx voor de positieve reacties allemaal ;) Inderdaad hopen dat we snel geslacht te zien krijgen, wil toch wel weer een keer de topvorming van dichtbij meemaken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, ze zetten er goed vaart achter, de lamp kan elke dag een stukje hoger. Vanavond hebben weer het een en ander gebonden, we hebben geprobeerd om elke scheut vrij te krijgen van grote bladeren en de kleinste scheuten naar het midden gezet.

 

Linksvoor had ik er al uitgehaald en weer binnen gezet voor de foto, maar staat volgens mij een kwartslag gedraaid ten opzichte van de vorige. Het kleintje gaat rustig door:

gallery_6496_4291_769472.jpg

 

 

En gebonden:

gallery_6496_4291_1398859.jpg

 

 

 

 

Ik ben nu ook met een halve dosering bloei voeding van Hesi begonnen, want heb het idee dat de nieuwe scheuten lichter blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekje weg geweest, mooi verassing :specool. Zie nog geen duidelijke voorbloei, hoop dat dat er een keertje gaat komen, ze staan nu 13 dagen op 12-12.

 

Volle bak:

gallery_6496_4291_1091484.jpg

 

Van bovenaf:

gallery_6496_4291_301993.jpg

 

 

edit: voorlopig wat minder tijd om me met de plantjes of het forum bezig te houden dus hou me even wat rustiger :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor :verrygood

Ze zien er wel erg dorstig uit man...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx :verrygood, zal ze vanavond voor het licht aangaat weer een goeie klets water geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Kobuz :verrygood

Hoe gaat het met de achterblijver, zie hem niet op de foto's?

 

Gr,

Emilio :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx emilio :D. De achterblijver zit een beetje verstopt, dat wordt niks meer. Zowieso hoop ik dat er twee dames overblijven, die kunnen we dan mooi verspreiden over het hele hokkie. Volgens mij heb ik een man, te zien hoe de kroontjes ineens opgebouwd worden. Een vrouw hebben we zowieso, na lang zoeken zag ik eindelijk de twee haartjes uit een oksel :verrygood . Als die ene een man is denk ik dat de derde ook een vrouw is, aangezien die hetzelfde eruit ziet als de zekere vrouw. Zou mooi zijn: twee flinke bossen vrouw over van de drie :rofl. Vanavond foto's voor jullie mening hierover :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto van gister in het daarvoor bedoelde topic geplaatst en het was inderdaad een man. Hoe die er nu uitziet zou ik niet eens meer hoeven twijfelen. Vind dat ie wel een photoshoot verdient heeft:

 

Geel is van de flitser, kabels hebben niks met het hokkie te maken :verrygood

gallery_6496_4291_2212799.jpg

 

 

 

Geen twijfel mogelijk:

gallery_6496_4291_867300.jpg

 

Beetje vanaf de zijkant:

gallery_6496_4291_1102198.jpg

 

 

 

Best leuk dat lst-en, met een beetje meer aandacht kan je alles heel mooi op een hoogte houden of krijgen:

gallery_6496_4291_404944.jpg

 

 

 

Nu maar hopen dat ik snel zie dat/of de laatste onbekende grote ook van het vrouwelijke geslacht is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit Kobuz, behalve dat manneke dan he :huh:

 

Groetjes Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een man nog nooit zo mooi gevonden :huh: . Vind het toch jammer om die straks de kliko in te mieteren, maar ja, wat moet dat moet!

 

En dat het er lekker uit ziet....zo snel mogelijk wel ja hoop ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eens kijken of we de update dit keer kunnen posten, ctrl-v:

 

De laatste fatsoenlijke update is alweer van een tijdje terug, afgezien van de man dan....In ieder geval goed nieuws voor mij deze week, want beide grote overblijvers zijn dame :verrygood . De kleine heb ik er nu uit gehaald want de ruimte wordt best goed gevuld met de twee dames. Ik had ze eergister nog een keer snel gebogen, wat ook tot een paar knakken leidde (haastige spoed is zelden goed). Ze zijn er weer mooi bovenop gekomen en als ik meer tijd heb zal ik kijken of ik de boel beter kan verdelen.

 

Fotos

Bij elkaar: gallery_6496_4291_43992.jpg

 

De mooiste plant:

gallery_6496_4291_32301.jpg

 

gallery_6496_4291_19773.jpg

 

Beginnend topje:

gallery_6496_4291_8104.jpg

 

Toegetakeld om alles weer in het licht te krijgen (poging tot en in de hoop dat de lange scheuten nog terug naar boven komen):

gallery_6496_4291_19252.jpg

 

Dit was ff schrikken, maar staat al weer goed:

gallery_6496_4291_27249.jpg

 

Tweede plant, die iets minder mooi is:

gallery_6496_4291_107107.jpg

 

gallery_6496_4291_45025.jpg

 

Nog een oepsie:

gallery_6496_4291_25202.jpg

 

En toegetakeld:

gallery_6496_4291_60287.jpg

 

Deze mag op de vensterbak verder gaan klooien:

gallery_6496_4291_137632.jpg

 

Terug het hok in, dringen geblazen!

gallery_6496_4291_124060.jpg

 

Net nog snel een foto kunnen maken van hoe het er nu na 2 dagen uitziet, volgens mij is de groei gelukkig wat minder geworden:

gallery_6496_4291_2121534.jpg

 

Ik geef nu ongeveer twee keer in de week voeding mee zoals ik het tot nu toe altijd doe: een dopje Hesi bloeivoeding. Als ik denk dat het te weinig is voer ik het op, maar voor nu doe ik nog even rustig aan. de verbrandde plekken die je her en der ziet komt door de lamp; die kan er wel dicht op, maar niet zooo dicht :huh:

 

Nu maar bouwen!

 

edit: ik bedenk me net dat de plant die het minst mooi is ook de enige is die niet is getopt. Lijkt me dus toch wel een voordeel geven zo op het gezicht, we zullen het zien aan het gewicht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vol hokje hoor... Ik hoop ook voor je dat ze niet al te veel meer doorgroeien, maar kijkende naar de indica achtige bouw zal de meeste groei er wel uit zijn.. Hangt de lamp al op z'n hoogste punt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx man :huh: De lamp kan nog een stuk hoger, dus eventueel doorgroeien kunnen we wel hebben. Ze zouden de volgende keer nog langer in de groei kunnen blijven, maar ik denk niet dat dat heel handig is in dit hokkie. Ik vind het in ieder geval weer een leuke kweek! Elke keer weer een stapje verder kijken wat ik met de plantjes kan doen (van wat ik hier allemaal zie, lees, leer) en zien hoe ze daarop reageren. Het blijft natuurlijk een beetje low-budget en amateuristich, maar we doen het toch niet voor de shop :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood oi! Waarom mag jij wel in je album en nota bene ik, de grootste albumverslinder van Wietforum, niet? :huh:

 

gaat lekker he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat zeker lekker, tnx! En het heeft me wel wat moeite gekost om in mijn album te komen, gister was het forum down en vandaag ging het een paar keer mis. Je ben dus niet de enige forumjunk met stress :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je compliment Mad :smoke

 

De kleine plant die ik eruit had gehaald is ook een vent dus die missen we niet meer :(. Wel relekst, van de vier twee mooie dames overgehouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn weer 6 dagen verder en een mooi moment voor een update dacht ik zo. Ze hebben net lekker drinken met hesi erbij gekregen, wat gelijk opgezogen werd. Foto's met lamp aan gemaakt.

 

Het gaat lekker, een uitschieter in het midden groeide steeds tegen de lamp aan, dus die moest steeds omhoog. Helaas ook hier weer te laat geweest, maar de schroeiplekken lijken de plant niet te hinderen. Zoals zo op de foto is te zien heb ik twee scheuten om gewisseld zodat het midden vrij blijft.

 

Dit is de kluit van de man die ik vandaag toch maar eens de deur uit heb gegooid. Best goed geworteld zo of niet?

gallery_6496_4291_194911.jpg

 

De achterste plant. De twee scheuten rechts zaten eerst andersom van elkaar waardoor er een dus steeds naar de lamp groeide. Die is naar het gat rechtsachter gebogen waar mooi nog een stukje ruimte over was:

gallery_6496_4291_78446.jpg

 

een beginnend topje:

gallery_6496_4291_95423.jpg

 

En nog een:

gallery_6496_4291_104891.jpg

 

Hatsikidee:

gallery_6496_4291_38339.jpg

 

Het is een drukke boel bij de andere plant:

gallery_6496_4291_83447.jpg

 

Lamp even naar boven houden voor het overzicht:

gallery_6496_4291_123213.jpg

ter vergelijking, zo zag het er 6 dagen geleden uit voor het buigen: link

 

En weer naar beneden uiteraard:

gallery_6496_4291_112510.jpg

 

De onderkant. de grote fanleaves onderin zijn goed naar de knoppen van het mishandelen, maar de steel is behoorlijk dicht, dus ik laat ze er wel aanzitten tot ze zelf eraf vallen:

gallery_6496_4291_24479.jpg

 

Dat was hem weer

Share this post


Link to post
Share on other sites

die staan er fris bij! op naar een hokje vol buds :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat een lekker hok vol buds worden zubok!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er geweldig gezond groen en lekker uit Kobuz,

deze keer gaat t je helemaal lukken :smoke

 

Mooi die eerste topjes :(

 

groetjes Blowsterke :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een positieve reacties allemaal! Ga er bijna van blozen, tnx! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx! Dat ze mooi proper tot het einde mogen blijven :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig tijd om een goeie update te doen, veel is er ook nog niet veranderd. Wel een overzichtsfotootje om te laten zien dat het nog steeds lekker gaat :verrygood Deze foto is van twee dagen terug:

 

gallery_6496_4291_773293.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...