Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drugssmoker

Kleine Wietplant

Recommended Posts

inplaats van je hok binnen bouwen gewoon buiten :S allen er voor zorgen dat alles open kan en weer dicht :S

niet moeilijk lijkt mij :S

 

je spijkert het dak niet vast an de zij kanten zet je vast met een klem ofzo en gooit er een zwart zijl over heen landbouw plastic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde dat het er maar 3 planten mogen zijn.

 

anders waren lowryders een goed keuze geweest.

 

mischien kan je lowryder#2 proberen, worden groter als de lowryder en geven net iets meer opbrengst.

 

't is maar een suggestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik niet teveel van die lowryders verwachten, ik heb op dit forum nog nooit echt een geslaagde lowryder outdoor kweek gezien. Heb zelf lowryder 2 buiten gehad die echt in veel zon afbloeiden, leverden ook haast niks op in ieder geval niet meer dan 7 gram per plantje.

 

Als ik jou was zou ik gewoon een zakje buitenzaadjes kopen ( bijv: double fun, biddy early, easy sativa ) en dan 3 plantjes in 20 liter kuipjes eind juni planten en een paar keer toppen.

 

Of je doet even 1 zaadkweekje in je tuin met een paar lowryders en vervolgens plant je alle zaden die daar af komen gewoon ergens in je buurt tussen het onkruid ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat ben ik nu net van plan maar zou dat 3 keer willen doen . Nu mijn vraag is als ik ze over een week de eerst 15 zaden laat ontkiemen zou dit te vroeg zijn ??? ivm met licht enz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...