Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Silver

Rondje Zaad Direkt Op 12/12 Deel 2

Recommended Posts

Whazzup :D

Ze gaan idd redelijk gelijkmatig op.

Degene die wat langer zijn staan nu recht onder de hps, de kleineren aan de buitenkanten.

Zo kan ik de boel mooi drukken met licht.

Gisteren hebben ze voor t eerst water gehad(50 ml pp), ph 6,1.

De perliet en filter moeten ff wachten want naast kapotte knieen is t nu ook nog in mn rug geschoten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Silver,

 

Beterschap man.

 

Met al die arbeidsongeschikte Cannabis hobbyisten vragen we ons af, hoe het zit met de sociale zekerheid? En hebben we nog te maken met wachtdagen? En worden we herkeurd? Wordt onderscheid gemaakt in permanente volledige arbeidsongeschiktheid Met en Zonder vooruitzicht op mogelijk herstel? Hebben de gedeeltelijk arbeidsongeschikten ook de plicht tot werkbereidheid voor zover mogelijk?

 

Zomaar wat vraagjes die dan naar boven komen. (Tijd voor een joint! Dat blijkt wel)

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik denk nog even verder... straks komt het zover dat er oorzakelijk verband wordt gelegd tussen arbeidsongeschiktheid en wiet kweken :D - ongezonde hobby? Steeds meer lopen er in de ziektewet :specool

 

Over drie jaar komen ze standaard huiszoeking bij je doen als je je ziek meldt :verrygood

 

Inmiddels is het ziekteverzuim in Nederland de laatste 20 jaar met maar liefst 50% afgenomen overigens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Whazzup,

 

We zien het al gebeuren. Je krijgt niet alleen van je werkgever een bloedonderzoek om te kijken wat je allemaal gedaan hebt in het weekend, maar ook krabben ze even onder je nagels, om te kijken of je niet in een binnentuin aan het hobby-en bent.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites
De perliet en filter moeten ff wachten want naast kapotte knieen is t nu ook nog in mn rug geschoten :verrygood

Perliet is hééél licht gelukkig! En de beste methode om het aan te brengen... is het door iemand anders te laten doen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij was 16 vrouwen uit 24 zaadjes tot nu toe het beste resultaat, hetgeen best netjes is. Zo heb je nog wat te selecteren over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx AS :verrygood

Die paar vraagjes zal ik ff voor je uitzoeken.

Heb gewoon alles maar over me heen laten komen met de UWV en de keuringen etc.

Op dit moment ben ik voor 1 jaar 100% afgekeurd, ben trouwens wel blij dat ik al 17 jr had gewerkt en dus nog een redelijke sociale zekerheid heb.

 

@TK, WU :D

16 vrouwtjes van 24 zaden is erg goed :specool

Perliet is wel licht maar moet er wel heen kunnen rijden.

Door anderen laten doen is wel handig maar ook link en m,n vrouwtje moet dr niks van hebben :execute

Kweken is geen ongezonde hobby, het ligt aan de soort banen die Silver gedaan heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi,mooi!

 

Deze ga ik ook volgen,ik ben een van de gelukkige die ook aan deze zaadjes is gekomen!

Ik ga er over een maandje mee beginnen dus kan ik alvast mee lezen wat er mij te wachten staat... :verrygood

 

Succes ermee!

Grtz!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

joee

 

veel geluk met je kweekje Silver!

het gaat ongetwijfelt mooie pic's opleveren! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TjonkoJonko

 

denk dat je beter even een apart topic kunt openen met je vragen, dit is niet echt gerelateerd aan Silver's kweek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan goed hoor ;)

en nou maar hopen dat ze dalijk niet als een gek gaan strekken.

Ik had dat namelijk wel met killingfield zaden

 

 

 

groeten Power P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx PP ;)

Hmm ja strekken gaan ze altijd wel een beetje, is normaal hoor.

Zodra ze in 11 ltr potten komen worden ze meer verspreid.

 

med_gallery_5674_4286_1821359.jpg

 

med_gallery_5674_4286_2336835.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, behalve die twee gaat het mooi gelijkmatig op! Het strekken in het begin is denk ik niet zo erg, zolang de internodes maar redelijk kort blijven, de stam wordt sterk genoeg. Degenen die er naast staan strekken wat meer omdat ze denk ik een beetje aan de rand van het licht staan. Lekker Silver ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie volle bak Silver :D

 

als ze nu wel te lang zijn na jou mening dan kun je ze gewoon bij het

overpotten in de 11 L potten dieper in de aarde zetten ;)

 

 

 

 

 

 

suc6 =M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.. ik denk dat je ze niet eens zoveel dieper hoeft te zetten. Deed ik ook altijd maar de onderste bladeren raakten dan altijd de aarde. Laatst nog met de Warlock had ik exact hetzelfde, vond ook dat ze wat dieper konden. Uiteindelijk is dat deel wél gaan wortelen overigens. Ik denk dat dat best wel mee gaat vallen. Onderste gedeelte groeit niet meer zoveel als de volgende nodes komen.

 

En zo hoog zullen ze niet worden verwacht ik, direct onder 12/12. Hoewel ze natuurlijk wel competitie hebben op die oppervlakte.. hmm.. interessant ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de buitenste gaan strekken kun je die ook naar binnen plaatsen ,meer bij de lamp om te remmen

Ziet er goed uit

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 dgn 12/12

De 2 achterblijvers zijn weg en vervangen door Afghaan of Sour Jack(weet t niet)

Gister hebben ze een beetje voeding gehad ec 0.6, ph 6.1

Met een beetje geluk kan ik volgende week mannen verwijderen

 

med_gallery_5674_4286_884404.jpg

med_gallery_5674_4286_2361773.jpg

 

med_gallery_5674_4286_845941.jpg

 

med_gallery_5674_4286_153115.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn ze schattig als ze nog zo klein zijn...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd een leuk gezicht om te zien.

ik hoop dat er weinig mannetjes tussen zitten en een hoop mooie dames ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...