Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Kweekverslag 2008

Recommended Posts

laat hem maar joh hij weet dat die fout zit

 

grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjonge jonge jonge ik piepel er tussen uit!!

 

@BBB kijk uit naar je volgende verslag blijf het volgen.

@iri maak je niet zo druk joh we zijn hier omdat we allemaal de zelfde hobby delen

ieder boos woord is zonde van je tijd en zelde de moeite waard om uit te spreken.

 

greets parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste 15 gaan vandaag om.

 

Als alles loopt zoals voorgaande keren zal ik tussen de 22-23.5% over houden van het natte gewicht.

Het drogen duurt meestal een dag of 7. Ik forceer het niet met een ventilator of wat dan ook, maar zorg dat de ruimte rond de 19 graden is.

Let wel ik knip je topjes redelijk klein (op verzoek van de GS) er liggen dus geen complete toppen/bonken bij.

 

Nu we het er toch over hebben,.....kom het niet zo vaak tegen wat mensen er aan % (nat gewicht) aan over houden.

Ik ben ook van mening dat dit per soortje veel kan schelen, meen ook ergens gelezen te hebben dat NLX het meeste in kakt. :verrygood

 

 

kan geen toppen meer zien ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd bram dat klopt!

dat is zeer soortgebonden.. bijv. knoerharde herijuana en afghaan die verliezen ongeveer de helft van het volume terwijl andere fluffy weed er 2/3 tot 3/4 van het volume aan verliest tijdens het drogen.

 

Ook is de THC een van de zwaarste bestanddelen op de bud zelf, dus hoe hoger het percentage hoe zwaarder je wiet uiteindelijk zal worden.

 

had je nlx deze ronde dan?? ik d8 misschien weer silver skunk..

 

@irezumi

 

of je nou gelijk hebt of BBB het kan me aan mijn reet roesten.

Maar hou alsjeblieft op met BBB's topic onder te spammen met berichten zoals bovenaan deze pagina.

Doe dat maar in je eigen verslagje.

 

Dat jij en BBB nooit dikke maatjes zullen worden is duidelijk..

MAAR WAT DOE JE HIER DAN NOG?!

focus je gewoon op andere verslagjes, das toch niet zo moeilijk!?

 

IK heb in ieder geval een f*cking hekel aan ruziezoekende pubers..

Het is aan jou om te laten zien dat jij dat niet bent.

 

BBB is een goeie gast, en dat weet ik met 90% zekerheid te zeggen (het blijft een anoniem forum)

Ik heb zelden een grote kweker gezien die zo openstond voor advies van iedereen, en vooral de passie om het toch te showen die waardeer ik heel erg.

En dat zou jij ook moeten doen..

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olhá Brammie..

Je bent lang genoeg lid op dit forum om te weten welke berichten je serieus kan nemen of niet,..

Een beetje geselecteerd lezen hè.. B)

Natuurlijk zijn er mensen die zeggen beter te kunnen kweken dan jij en ik,.. maar of je dat dan aan moet nemen is het 2de..

Ik kan ook foto's maken op een vliegveld en zeggen dat dat mijn vliegtuig is, maar dat wil niet zeggen dat ik kan vliegen.. :o

 

Volgens mij had ik zaterdag een bericht gelezen waar onder andere in stond dat niemand eerlijk is in dit topic, op één persoon na natuurlijk.. ;)

Ook ik voelde me aangesproken omdat ook ik gereageerd had in je topic,.. en IK wordt NIET graag beschuldigd voor leugenaar, ik zeg het mijne wel, of zeg helemaal niks als er niet om gevraagd wordt.

Maar gelukkig heeft diegene dat weer aangepast omdat hij waarschijnlijk in zag hoe lomp dat hele bericht in elkaar stak.. of was dat omdat hij zichzelf later tegen sprak..? ;)

 

Maar om weer ff on-topic te komen..

Je hebt als ik het goed begrijp maar één afnemer... dus hoef je niks te vergelijken en zo..

Hier knip ik/wij ze alleen maar groot.. daarna moet ik ff overwegen wat voor mij het gunstigste is..

De één wil kleinere toppen en de andere alleen grote... het is net wie je afnemer is en met welk doeleinde het gebruikt wordt.. de één brengt het direkt aan de man terwijl de ander een tussenpersoon is en zegt niks te kunnen doen met kleine topjes...

En dan heb je ook nog het prijsverschil waar ik hier maar niet verder op in ga...

Maar dit telt wel mee,.. krijg ik meer voor kleinere toppen dan heb ik minder gewicht en meer werk..

 

In ieder geval geniet iedereen wel van je verslagen... ook de critici onder ons.. dus hoop ik dat je je toekomstige kweken weer gaat delen met ons op dit forum... :verrygood

 

Maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar je droogrek... dus druk ff op die knop van je Pica-toestel... en show us your pica's.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit er op,....pffff totaal 29 uur en 45 minuten knip tijd.

Er ligt nu 14762gr. te drogen, heb er nu even geen foto van, dus houden jullie die nog te goed. (mijn vriendin had hem nodig, toestel is ook van haar).

 

Eerst even wat pauze nemen, en dan gaan we er weer heen om de rotzooi op te ruimen ruimen.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij dat allemaal in je ééntje geknipt? :verrygood 29u 45min ;)

of heb je iemand die je helpt, in ieder geval een mooie oogst :lol:

ben ook benieuwt naar het rookverslag van Recreatieve Thuiskweker.

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje BBB. Het is altijd een plezier om je verslagjes te lezen en het dwingt mij ook een beetje richting de perfectie die jij hebt.

 

Ik hoop voor jou dat je de 0,8 haalt en wens je veel meer toe ook ;)

 

En voor de woordenwisseling hierboven heb ik een linkje --> keep it out of the kweekverslagjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bbb: ik merk dat ik hier een hele ruzie heb gemist ;)

@iri: ik merk dat ik hier een hele ruzie heb gemist :lol:

 

Ik ben wel benieuwd naar de foto's :verrygood 14.7 kilo nat is toch al heel wat

voor een klein kwekertje als ik :o ik wacht vol smart op je pakketje brammie,

en ik ben echt blij voor je dat je kweekje toch zonder al teveel problemen is

verlopen.

 

@iri: doe niet zo irritant.

@iri: jij leeft niet.

 

ik ben stoned B)

Ajuu paraplu,

Recreatieve thuiskweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm braschrok me rot ik dag maar 14, zoveel kilo nat met 0,8 :wacko: maar ga er tegenwoordig maar vnauit dta iedereen 600 watt erboven heb hangen maar jij had 400 watters 10 stuk in totaal :(

 

ik had is ff gerekent ( ik weet neit hoe het komt maar reken me altiid graag suf zeker als het over geld of gewicht gaat :D )

 

je zei rond de 22 tot 23,5 % over te houden !!!!

 

ik ben voor 22,5 gegaan de gulden midden weg ( nou je bijna de gulden midden weg dan :engel )

 

dat zou beteken ...

 

14762:100= 147,62 ( 1% droog ) x 22,5 (% droog )= 3321,45 gram droog :wOOt en het zu misschien als het tog 23,5 is nog meer kunnen worden :no heb je al een vakantie geboek mate :D :rofl

 

het is dan 0,83 nog wat de gram per watt iets wat ik op zo'n schaal helemaal niet gek vind sterker nog peuk er zijn er zat die het niet redden onder 1 lamp ( of is onder meerdere lampen makkelijker ??? )

 

en welke soortje was het nou precies die je aan het kweken was????

 

 

wat je trowuens zegt over het droog gewicht en het inkrimpen van bepaalde soorten zit wel degelijk wat in ja !!! hoe meer hars er in de toppen zit hoor meer gewicht je overhoud !!! heb je dan ook nog is een soort die veel thc produceerd ( oo kweer gewicht ) en zwaar potent is dan heb je een zeer goed soortje te pakken !!!! als die maar 8 of 9 weken nodig heeft om af te bloeien een forsen bloei zet en lekkere smaak en effect heeft ben je binnen :D.

 

over dat verkopen van kleine toppen of grote toppen, tsjaa als ze mij voor kleine toppen netzoveel geven als voor grote toppen ga ik liever naar de concurrent want dit scheelt tog aanzienlijk veel gewicht :wOOt maar willen zij mij meer betalen omdat ik ook meer werk heb moeten verichten dan vind ik het best :D

 

heb je die ardvark knipperde knipmachine al gezien op alienshop ????

 

lijkt me een heel ideaal dingetjes dat ik aan het iende van het buitenseizoen ook maar gaa aanschaffen de onderhoudsmiddelen kun je er ook bij bestellen !!! misschien voor jouw schaal van kweken ook wat???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer mooie kweek !!!

 

 

dit topic heeft toch wel een ere plaats verdient !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HIGH REGARDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Druid Seed's

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt + :( + :wOOt + :rofl + :D ...... ( :engel / :wacko:)

 

tja want woorden schieten toch tekort :no

 

succes verder !

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wOOt Brammie...................Gokje van ries .............2980 gram :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt het al zo vaak gehoord.. maareh ook van mij krijg je gewoon weer een veer tussen je buttocks voor zo'n mooie kweek :wacko: Volgens mij word het 3004 Gr droog.. of iets in die richting, da's mijn schatting. Wanneer kunnen we gaan inzetten? Place Bets Now..

Aan lastig vallerig en irritant gedrag maak ik geen woorden vuil, maar een ieder mag weten dat ik het helemaal met BBB eens ben en vind dat ik hiermee er nu al teveel woorden aan gewijd heb :wOOt Droogse met die aller beste bak!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB

ik doe ook ff een voorspelling en dat is .............. 3100 gram :engel

man daar mag ik alleen maar van dromen :wacko: maar wie weet wat de toekomst nog gaat brengen :wOOt

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @BBB.

 

Had dit verslag helemaal nog niet gevolgd! :engel

Heb het ff doorgelezen (van achter naar voren, jaja)

Als je het begin ziet vanaf je "zielige" stekken totaan nu, dan doe je hartstikke goed!

Fantastisch om te zien. :wOOt

 

Alles met de hand geknipt?

Tering man.....respect! :wacko:

Heb je nog wel tijd voor je vriendin/vrouw/gezin/bedrijf???

 

Ben benieuwd naar het eindresultaat!

succes man.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Greenlady, heb ze alleen los geknipt met de hand, daarna gaan ze de tumbletrimmer in.

@Riesje echte "die hards" knippen in hun hand. :wOOt

 

Het zal na de paasdagen naar de nieuwe eigenaar gaan (heeft dan 9 dagen liggen drogen),

dan zal ik ook nog even het eind gewicht posten.

 

Hier nog even 2 pic's die jullie tegoed hadden.

 

Netje 1

gallery_9381_4247_143825.jpg

 

Netje 2

gallery_9381_4247_289144.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmmmmm, lekker :(

 

:wacko: :engel :rofl

 

mooi werk.

Kijk eens naar die troosteloze potten op de achtergrond.

Die hebben goed werk verricht (onder leading van @BBB)

 

Was dit de laatste oogst in dit fantastische verblijf???

We zijn uiteraard benieuwd naar jouw volgende project!!!

succes. :wOOt

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er smakelijk uit bbb :wOOt

dat word zeker een vrolijk pasen :wacko:

 

greetings combikiller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit Bram...

 

Volgende meeting sampletje :wOOt ? Haha...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BBB,

 

dat zijn 2 lekkere netjes zeg.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey BBB

 

dat ziet er erg lekker uit ja :wacko:

je hebt de damens lekker laten werken haha :wOOt

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...