Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

namping

Hoe Kryg Ik Zo Snel Mogelyk Me Wiet Droog

Recommended Posts

Ik proef het verschil heel duidelijk, ik ruik het verschil nog veel duidelijker. Het is gewoon minder lekker, minder geur, beetje harder. Niet vies, maar minder lekker.

 

en je ZIET het verschil... snel gedroogde wiet is beduidend groener.

 

Drogen in je hok is zowiezo dom (als je voor de pegels kweekt), dan is alle tijd die je voor het drogen neemt verlies..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehb hier een buiten geteelt wietje nog liggen een gram of 40 het is van me sweet jackberry ;) die toppen zijn nu zo'n 6 weken gedroog en liggen in bakken af en toe lucht ik ze nog maar hoe ouder het word hoe meer ik die berry smaak erin vind :wOOt zalig iets wat iedereen die zelf rook ook is moet doen gewoon ff geduld hebben en kijk dan is dat overtreft geen shop meer ;)

 

nou smoke ik gelukkig een stuk minder daarom heb ik nog een kleine voorraad ik weet er zijn ook mensne die 5 gram de dag smoke hier zit ik gelukkig bij lange na niet aan dus heb ik gelukkig nog wle even.

 

oww ja en het verkruimelen gaat ook nog is makkelijk :no

 

greetzzz too all

 

masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap jullie probleem ook niet maak gewoon een droog hok en lever kwalitiet, zou je er ook nog meer voor kunnen vragen. en anders ga je maar gewoon werken of coke dealen als je snel geld wilt.

en je krijgt door een langere tijd drogen niet op eens een minder inkomste het licht alleen langer denk.(wat zijn die 2 weken nou

het kost je niets als je niet in je kweek hok droog wat ook gewoon stom is als je het voor het geld doet. sterker nog bouw een droog hok en je kan meer oogste draaien. en dan kan je ook nog is kwalitiet leveren wat je als kweker alleen een beetje tijd kost niet eens werk als je je drooghok eenmaal hebstaan maar als je dit met alle oogsten zo doet maakt dat niet eens meer uit!

hierdoor niet minder wiet

ja als je de thc in je hok gaat afbreken onder de lampen fotosyntese gaat ook gewoon door

en anders word dat laatste betje voedingsstoffen nog omgezet in thc en suikers maar nu kan je netzo goed gras roken.

 

het smaakt gewoon beter (zoals het hoord)en ik koop liever de wiet van 7.00 de gram dan die van 5 eu de gram die van 5 is gewoon de troep die onder een lamp is gedroogt of anders gefoceerd is. -edit-

 

mja of een top wietje wil leveren die 14 dagen gerijpten/cured is en lekker vers smaakt

of dat je binnen 3 dagen je gras gortdroog en oja superlicht wilt hebben is natuurlijk geheel aan je zelf.

 

wazzup niet vies je weet je zelf ook wel dat het niet te smoken is(3 dagen drogen onder een lamp), of ben je nou aant lobbye

je word er niet eens stoned van je gaat je allen vaag voelen

 

ps als je de wiet een beetje kort droogt maar niet gefoceert zodat het niet meer gaat roten maar nog wel vocht bezit kan ik het zelf ook nog ff in de wek pot flikkeren zodat het nog goed gaat smaken, en dan weegt het ook nog meer als je het verkoopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Harry.

 

Denk eerst ff na voor dat je dom met de rest mee gaat lopen lullen.

Neem een stand punt in die je kan onderbouwen of houd anders gewoon je bek dicht houden.

 

Ik weet zekers dat ik een beter prijs krijg als jou, met je geslijm. En als ik zo slecht spul zou leveren denk je dan dat ik het kwijt zou raken.

 

Gaat weer lekker met die blaas kaken de laatste tijd hier GADVERDAMME.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke ik weet niet hoe jou wiet smaakt nee.

maar ik vind het nogal storend al je zegt dat je het voor het geld doet en verder niet intereseerd wat je je leverd.

mensen zuigen het nog wel door hun longen dus daar mag je als kweker wel rekening mee houden nou

droog jij met veel lucht dat is ook wel anders als met licht, of troep toevoegen om het zwaarder te maken

en ik weet niet hoelang je wiet ligt voordat het droog is (en dus niet meer rijpt)

maar dat wil nog niet zeggen dat mijn standpunt niet onderbouwt is en dat je je af doet al iemand die zich niet intreseert wat er met mensen gebeurt als je zelf maar leker hoog en droog zit door dat te zeggen

 

quote ert

Voor mij is het simpel.

Als ik de oogst zelf zou gaan oproken.

Dan zou ik er alles voor doen om het zo lekker mogelijk te krijgen.

 

Maar dat doe ik niet. Nooit.

Dus als het snel kan doe ik het snel.

 

 

dat is nou de reden waarvoor er niet veel goede shop wiet is

 

ik weet ook niet wat je bedoeld met geslijm ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongen denk een x na voor je wat neer zet.

 

 

Vraag een ieder hier op het forum hoe ik draai.

Ik lever geen troep en ga dat ook niet doen.

 

 

Wat jij koopt komt miss uit een hok van mij.

Je komt GVD net kijken en hebt zelf nou ja laat maar.

Dus omdat ik het niet zelf op rook draai ik troep.

 

Denk je nou dat iemand die voor het vreten draaid, wiet 3 weken gaat laten liggen??

Nee dat moet zo snel mogelijk weg, want als je gaat ga je hard.

 

Dus van zulke domme opmerkingen word ik helemaal pist.

Verders zoek ie het maar uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat doe ik

dat zeg ik ook niet heb ik mezelf al in verbeterd

de wiet die ik nu smoke is niet te pruimen soms wel soms niet (ligt vooral aande prijs)

ja ik kruip wel al 22 jaar op tuinen rond tussen alle mogelijke plante, plante opleiding gehad

ik heb het ook niet over 3 weken

en QUote

 

ps als je de wiet een beetje kort droogt maar niet gefoceert zodat het niet meer gaat roten maar nog wel vocht bezit kan ik het zelf ook nog ff in de wek pot flikkeren zodat het nog goed gaat smaken, en dan weegt het ook nog meer als je het verkoopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je stoned wilt worden met een schrale keel en een kutsmaak in je mond, ga je naar de shop (okee ik geef toe, een paar shops zijn wel goed).

 

als je stoned wilt worden op een chille manier, moet je je spul echt lekker lang laten drogen en curen. dit komt de smaak en het gevoel in je keel zeer ten goede. ;)

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ECHT snel wilt dehydrateren, dan moet je het in zwavelzuur gooien. Dan is al het vocht er binnen 30 seconden uit ;) .

 

Wel zorgen dat je lekker sterk zwavelzuur gebruikt :wOOt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de magnetron wordt het lekker luchtig van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze methode wordt ook wel toegepast,foto is geleend van Tara

 

med_gallery_5364_3965_139096.jpg

 

Highpower drogen voor de grotere oogsten

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik proef het verschil tussen snel en langzaam gedroogde wiet niet eens. En ik denk dat 90% van het aanbod in een shop snel gedroogd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mja of een top wietje wil leveren die 14 dagen gerijpten/cured is en lekker vers smaakt

of dat je binnen 3 dagen je gras gortdroog en oja superlicht wilt hebben is natuurlijk geheel aan je zelf.

 

wazzup niet vies je weet je zelf ook wel dat het niet te smoken is(3 dagen drogen onder een lamp), of ben je nou aant lobbye

je word er niet eens stoned van je gaat je allen vaag voelen

klinklare onzin harry. Een goed wietje kan je aardig verknallen tot een redelijk wietje, maar je maakt er niet direct een slecht licht rokertje van waar je niet meer stoned van wordt. Ik rook zelf het liefst met blad gedroogd en droog geknipt, maar er is niks anders mis met geforceerd drogen dan smaak, geur en kleur. Je doet net alsof ze arsenicum over hun wiet gooien, kom nou.

maar ik vind het nogal storend al je zegt dat je het voor het geld doet en verder niet intereseerd wat je je leverd.

mensen zuigen het nog wel door hun longen dus daar mag je als kweker wel rekening mee houden nou

droog jij met veel lucht dat is ook wel anders als met licht, of troep toevoegen om het zwaarder te maken

en ik weet niet hoelang je wiet ligt voordat het droog is (en dus niet meer rijpt)

maar dat wil nog niet zeggen dat mijn standpunt niet onderbouwt is en dat je je af doet al iemand die zich niet intreseert wat er met mensen gebeurt als je zelf maar leker hoog en droog zit door dat te zeggen

je vindt het storend dat iemand het voor het geld doet? Ik geloof niet dat het ert niet uitmaakt wat voor kwaliteit hij levert want voor een beter product vangt hij een betere prijs en heeft hij tevredener klanten en geen sores. Je scheert onder lampen drogem maar gelijk even in dezelfde categorie als wiet verzwaren met gemalen TLbuizen? Dat vind ik nou storend.

 

En wat ik helemaal storend vind is dat ze zelfs zegt dat ert niet verantwoord kweekt en de gezondheid van mensen in gevaar brengt, want dat is helemaal klinklare onzin. Bovendien getuigt het van weinig inzicht, kennis (kijk ert zijn kweekjes maar eens na) en respect.

 

En als moderator vind ik dat je daarom wel even wat gas mag terugnemen en je iemand een excuus schuldig bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik proef het verschil tussen snel en langzaam gedroogde wiet niet eens. En ik denk dat 90% van het aanbod in een shop snel gedroogd is.

 

 

Klopt helemaal ;)

 

Ik weet dat mijn PP zelfs als ww verkocht wordt dus zo slecht zal het niet zijn lijkt mij (zeker niet als mensen er speciaal voor terugkomen)

 

Bovendien heb we deze discussie hier al vele malen gevoerd en meestal loopt het uit op een wellus-nietus heen en weer gebrul van nivo 0,0

 

Om veel van alle (zogenaamde ervaren) betweters de mond te snoeren heb ik vorig jaar op de highlife een aantal (snel gedroogde) samples meegenomen en niemand maar dan ook niemand kon het proeven.

 

sterker nog, iedereen was laaiend enthousiast over "mijn" wietje.

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg van iemand een voorgedraaide joint uit een coffeeshop, ik dacht dat mijn longen eruit kwamen, scherpe baggerzooi. Ik hou het wel bij mijn eigen wietje die 2 weken hangt te drogen en daarna nog een tijdje cured in weckpotten. Zeker bij White Widow proef je het verschil, als ze net 2 weken hebben gedroogd krijg je er een droge bek van maar als je het nog een maandje of langer laat curen is het zoooooooooooo lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup je bent een engel :wOOt

 

 

Tokkie ;)

 

Robdh

Helemaal gelijk.

Dus als je 300planten klaar zijn hang ze op de kop te drogen en ga later lopen punniken, om ze op te knappen. Is maar een klein beetje risico extra natuurlijk. Of je nou 23000 of 24000, beter 23 in je zak dan voor 1000 in de .............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig heb ik geen 300 planten maar het geeft wel aan dat mensen weinig smaak hebben en voor die bagger 7 euro de gram of hoger neertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in een CS kom en rond kijk is m'n eerste indruk dat het gros wat er zit het niet eens interesseert wat ze roken... als ze maar stoned of high worden.

Ik zie ze vaker wiet in een grinder proppen wat nog niet eens helemaal droog is,.. meestal is dit jeugd en dat heeft de overhand en zolang er slechte, natte of PP voor WW wordt verkocht blijf je slechte kwaliteit wiet houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die in de CS kopen weten niet beter, dus laat ze er lekker zelf achter komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

snel?

 

wat nou drogen verkoop je zooi gewoon nat dan weet je zeker dat het verkloot word :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronzor,

 

Sommige mensen hebben een geweten. Ik zou ook mijn wiet boven vochtvreter drogen als ik 300 planten had staan en voor de CS zou telen... Dan is het de moeite niet om het goed te drogen want je vangt toch het zelfde.

 

Maar nat verkopen is iemands longen verneuken en de rest van zijn gezondheid komt er ook niet zo goed vanaf...

 

Maarja, sommige mensen, zoals jij, hebben misschien geen geweten :verrygood.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat keesthemad het sarcasme niet inziet van ronzor's post :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat tomas de ironie van mijn post niet in ziet :verrygood .

 

Er staat een big "misschien" achter :punk:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval...

Wat Buble hier zegt...

Ik ben wel voor het systeem dat Ert en Tara gebruiken om te drogen...

Niks mis mee in mijn ogen... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...