Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
niels30

Sex En Wiet

Recommended Posts

Wie heeft er goede ervaringen met wiet en sex. Van welke soort wordt je enorm geil en actief en kun je het beste een joint roken of pijpje wiet/hasj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo,

 

Kees heeft goede ervaringen met wiet... Goede ervaringen met sex... En goede ervaringen met de combinatie er van.

 

Het wordt allemaal anders... Beter wel als je het mij vraagt.

 

Of je er geiler van wordt weet ik niet, maar als je kneiter stoned bent dan is alles we heftiger, en als je superhigh bent zou ik niet weten eigenlijk...

 

Kees.

 

Sowiso worden met wiet alle indrukken heftiger (vind ik dan), eten is veel lekkerder (vandaar...) alles is mooier, muziek kun je veel beter van genieten etc.

 

PS. Kijk anders eens bij erowid, daar staan wel wat user verslagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader werd zo geil van zijn eerste jointje dat ie niet van mijn moeders borsten kon afblijven ;)

 

Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je hash of wiet gebruikt. Ik denk dat sativa's beter zijn, want daarbij blijf je actiever. Ikzelf heb iets minder zin om te beginnen als ik stoned ben, maar wanneer ik bezig ben is het wel geiler. ook kom ik minder snel klaar, en dus kan ik langer dan normaal doorgaan met snelle harde stoten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook goedemorgen Niels. Laten dat nou twee van mijn favoriete onderwerpen zijn, maar niet altijd in combinatie ;)

 

Het kan je prima in de stemming brengen maar bij een couchlocker blijft er niet meer zoveel "daadkracht" over :wOOt

 

 

Lees je welkomstbericht overigens nog even, staat iets in over voorstellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou whazzup, uhm ik wil niet veel zeggen hoor... Maar als je allebij zo goed als bankvast zit, dan ehm kun je het gewoon op de bank doen, en desnoods met de kleren aan, dat verschil merk je toch niet als je zo fucked up bent. Nee nou lul ik ook, je zult wel beetje moeite moeten investeren, maar hier lukt het meestal wel hoor... Duurt alleen wat langer.

 

voetnoot: @whazzup Check je pm nog even...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het wordt allemaal anders... Beter wel als je het mij vraagt.

 

 

Vind ik ook, het word net iets beter! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt wel, je veranderd in positieve zin. Tis dan niet boem boem KWAK hahaha.

En daarna lekker SLAPEN ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dé perfecte combinatie, moet ik zeggen!

 

Ieder soortje doet mijn libido stijgen, als mijn vriendin in de buurt is. ;)

De passie in het spel is duidelijk (nog) hoger en je houdt het langer uit. Dit laatste vind ik vreemd, aangezien het gevoel intenser is. Iemand die hier meer over kan vertellen? Is er een dokter in de zaal? ;)

 

Eneuh whazzup, met een "couchlocker", zoals je het zo mooi noemt, laat je het vrouwtje toch al het werk doen :wOOt

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook en dan ben ik zo knetter dat ik geeen zin meer heb want me vrouwtje vind me dan togm stinken en heeft ook geen zin meer dan . ;) heb ik meer tijd om lekker van een stikie te genieten!!! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet mezelf altijd even 'wakker schudden'...als ik eenmaal naar die kont zit te staren vergeet ik nog weleens van positie te wisselen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik eenmaal knetter ben wat ik zo'n 70% van de 100 wel geil en dan echt super geil, kan amper van me staaf afblijven ;) zullen de hormoontjes wel wezen bij zo'n jonge godelijke jongen als ik ben :no

 

maar goed eenmaal opgang en de 'zin'gevonden om ook daadwerkelijk over te gaan in de fysieke actie is het door denderen, heb ik the job gefinisht dan is het zeker SLAPEN

 

MY ken geen na spel maar das vaak ook niet meer nodig :P ;)

 

zelfde als met bepaalde drankjes bij me zo kan ik me nog herrinner dat als ik passie drink met noem maar en ik eenmaal in the mood ben dat ik echt veel langer door kan gaan ik ben niet iemand die normaal uren door gaat ( gelukkig maar kan ik lekker slapen derna :P ) maar met passie op een tikkie aangeschoten zijn nou dan hou ik het best lang vol :P het is net of je je niet goed kan focussen voor mij heel naar maar de dames klagen niet :P MAAR GOED WE HADDEN HET OVER WIET GHEGHE

 

ik zelf heb trouwens helemaal niet zo'n goede smaakprofiel als ik geblowt heb ik prop alles in me mond hap hap sik sliken weg is het vaak doe ik dat nog vlak voor het slapen en word wakkeer met een partij buikpijn. ik las namelijk dat hier iemand was die beter kon proeven ofso ( wel rook rook enzo beinvloed smaak maar goed ).

 

 

SEX + WIET= GEWELDIG IIG :D :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeb.

 

Ben het met Masteryo eens. Sex en wiet is Suppa.

 

Ik eet het alleen en heb net dus een Plakkie Kamikaze cake op. Ik weet dat ie onwijs zwaar is, want gister kon ik haast niet meer lopen ;)

Normaal word ik er niet zo geil van maar van deze wel.

 

En als ik het niet word, en ze pakt me Pijpie, dan word ik het vanzelf :wOOt ;)

 

Krijg het alleen vaak achterlijkwarm als ik stoned ben en sex heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wie heeft er goede ervaringen met wiet en sex. Van welke soort wordt je enorm geil en actief en kun je het beste een joint roken of pijpje wiet/hasj.

 

 

 

hahaha je kan ook gewoon aan haar vragen of je er mag neuken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dé perfecte combinatie, moet ik zeggen!

 

Ieder soortje doet mijn libido stijgen, als mijn vriendin in de buurt is. ;)

De passie in het spel is duidelijk (nog) hoger en je houdt het langer uit. Dit laatste vind ik vreemd, aangezien het gevoel intenser is. Iemand die hier meer over kan vertellen? Is er een dokter in de zaal? ;)

 

Eneuh whazzup, met een "couchlocker", zoals je het zo mooi noemt, laat je het vrouwtje toch al het werk doen :wOOt

 

Godsake

 

Dokter in spé hier...

 

Als je wiet gebruikt dan kun je je veel meer concentreren op je zintuigen. Denk er maar eens over na, je smaak, geur, gevoel, gehoor verbeterd allemaal. Dit komt omdat de hersens hierdoor worden gestimuleert door de THC, daardoor kunnen dingen veel puurder en intenser voelen. Dat is ook zo met seks dus. En omdat wiet pijnstilend werkt, in ieder geval om de drempel te verhogen voel je dus ook minder, ofwel, je bent langer bezig voordat je de boel vol kwakt... Maar omdat je zintuigen beter werken voel je alles wel een stuk beter.

 

Ik ben er nog steeds niet uit wat wiet nou precies met je hersens doet, maar soms lijkt het ook de tijd te remmen, ofwel, dingen lijken veel en veel langer te duren, hierdor lijk je meer controle over dingen te hebben. In de praktijk lijkt dit ook echt waar te zijn, omdat ik dezelfde dingen minstends zo goed doe als dat ik nuchter ben, alleen voor het gevoel lijkt het langzamer te gaan.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus geen wham ,bam , thank you ma"am and sleep well???? Pffff, niks voor mij!!!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En omdat wiet pijnstilend werkt, in ieder geval om de drempel te verhogen voel je dus ook minder, ofwel, je bent langer bezig voordat je de boel vol kwakt...

 

Pijn doet het hier alvast niet hoor :wOOt

héhé, maar ksnap wel wat je bedoeld ;) Er zit iets in.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou riesje, zo is het hier nuchter ook niet hoor, maar goed, ik ben nog jong...

 

Nja als ik wat ouder wordt maar blowen voor de seks dan...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het ook in je moet zitten ,me vrouw rookt geen wiet maar als ze mij in me sexy slip ziet dan is ze als boter .

En ja ik rook de hele dag duzzzzz

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat het ook in je moet zitten ,me vrouw rookt geen wiet maar als ze mij in me sexy slip ziet dan is ze als boter .

En ja ik rook de hele dag duzzzzz

 

Buble

 

 

haha die buble

 

wat bedoel je dat je in je tanga stringetje staat ;)

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn aanstaande (chinese) had zo haar bedenkingen bij het roken. maar toen ze merkte dat ik veel aandachtiger te werk ging na het roken en het ook langer volhield kreeg ze opeens sterretjes in haar ogen elke keer als ik gerookt had.

 

voor mij dus prima de luxe. sex geeft me een excuus om te mogen roken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :no

Zijn jullie wel vrouwlijke kwekers dan ? ;) of vervrouwelijkt ? :P :wOOt

 

Wiet en sex gaan dus goed samen en het maakt niet uit wie het gebruikt ,allebei plezier.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik blow ben ik net rogger rabbit bespring alles wat er maar een beetje lekker en vrouwelijk uit ziet

eeuuhh ooh ja doe ik ook als ik niet blow

hmmmz dillema kheb dus niet echt een antwoord

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...