Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pinto

Hoeveel Uit 1 Plant

Recommended Posts

Ik heb een vraag? ik wil graag vragen hoeveel gramongeveer haal uit 1 plant als ik m 6 weke laat staan (stekjes) met voeding ect en lampe

 

 

bvd pinto

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kickoff dan maar.

 

aangezien je informatie en dus je kennis van het kweken in het algemeen, gram of 15 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in een goede bui en zal even helpen.

 

"Ik ben een beginner. Ik kweek voor de wiet, want die is in de koffieshop zo duur en daar weet je ook niet altijd wat je krijgt. Nu wil ik weten of het de moeite waard is om een lamp te kopen, want ik had laatst 1 zaadje in mijn wiet en wil eens kijken hoeveel ik daaruit kan krijgen. Ik rook 1 gram per dag en in 6 weken dus 42 gram. Dat zou me in de koffieshop 42 x 6 = 252 euro kosten. Kan ik met 250 euro budget meer dan 42 gram uit een plant halen?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi kastje bouwen 600watter erin en afzuigbox en filter 4 a5 25 liter potten of grooter 3 weeken voorgroeien 60 dagen afbloeien en je hoeft niet meer naar de shop.maar gaat je wel tyd en geld kosten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

Wat je uit een plant haalt is afhankelijk van heel veel factoren:

-je hoeveelheid watt's is het belangrijkst een beginner kan 0.3/0.4 gram per watt kweken dus reken maar uit.

-daarnaast heb je allerlij dingen zoals temp. voeding luchtvochtigheid enz.

 

maar ik zou je plant gewoon 10 weken laten staan dan heb je een grote mooie goed oogst. Maar hou je er verder wel rekening mee dat het 2 week moet drogen.

 

B.v. Je koopt een 400 wattlamp en wacht 12 weken dan kan je er 120/160 gram afhalen.

 

dit staat ook geschreven in de forum's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk! ;)

 

Een goede vraag krijgt een goed antwoord, al moet je wel eerst veel meer zoeken en lezen hoor... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil geen verwarring scheppen maar het gaat hier om "6 weken" .

Stekken een week voorgroeien ,dan blijfen er nog 5 weken bloei over ,dan is mij gok qwa opbrengst 0,45 gram met een btje mazzel.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 6 weken voorgroei kan je gemakkelijk 300gr met 1 plant halen met 600W hps ;)

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bullshit topic.

 

Stel je even voor zoals je gevraagd is !!

 

bij deze gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...