Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Nieuwe Ronde: Lady Cane

Recommended Posts

Tnx Luitjes.... :lol:

 

@Moaner

 

Het is idd een beetje moeilijk te zien op de foto, maar als je goed kijkt kan je het zien :lol:

 

gallery_5711_4210_57685.jpg

 

 

@Tomas..

Idd man, je kan nog zoveel plannen hebben, het loopt zo in de soep ghehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is geen wit haar maar gewoon groen. daar waar scheuten ontstaan komen altijd 2 groene driehoekige bladeren. als er duidelijk een bal te zien is is er ook al duidelijk een wit haar te zien.

 

dit is nu mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben het hier over voorbloei he, maargoed ieder zijn mening :lol:

 

Geloof mij nu maar dat het vrouwelijke bloei is, 2 dagen later was het zeer duidelijk...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan niet anders of dat gaat weer een heel mooi vol netje worden!

 

ik hoop dat het nu vlekkeloos verloopt voor je Paff.

 

 

 

 

P.s wanneer komt de real life show de Paffies op de buis :lol: :lol: :( :(

 

zat gister naar de pfafs te kijken en die hebben het aardig voor elkaar :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil je geloven, graag zelfs. met fotos van 2 dagen later.

 

de man wordt gebruikt door meerde zaadbanken en de vrouw is zorgvuldig geselecteerd door een pro.

 

nooit hermas gezien bij de ouders of de nakomelingen.

 

nu beweer jij op die foto dt het een herma is? ik zie niets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Moaner

 

Ik heb er geen baat bij om iets te beweren wat niet waar zou zijn, maargoed. Ik heb de originele foto's helaas niet meer, die zouden verder uitvergroot kunnen worden zodat je het goed kan zien. Maar aan de andere kant vraag ik me af waarom.

 

Ik heb die dame in mijn handen gehad en het is niet de eerste keer dat ik het doe.

Maargoed volgens jou kan het dus niet zo zijn, dus dan ga ik er maar vanuit dat jij het beter weet en ik een prachtige plant voor niets heb weggegooid en me totale kweek heb afgebroken voor niets... Wat een eikel ben ik zeg...

 

En voor de rets van het forum even voor de duidelijkheid. Het is dus gods onmogelijk om een herma te krijgen uit een plant die zorgvuldig is geselecteerd door een pro... :lol:

 

Sorry voor alle comotie om mijn domme fout. :lol:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb toevallig het origineel in iets betere kwaliteit gevonden...

 

Pic

 

Het blijft moeilijk te zien :lol: maar als je hem opslaat en je vergoot hem, dan kun je het alsnog zien. Dat groene waar jij het over hebt, en ervoor zie je 2 witte draden...

 

Meer kan ik helaas niet laten zien, dus ook niet bewijzen, maar deze foto's zijn door esko op de chat gezien en zelfst hij bevestigde het...:lol: 2 dagen erna werd het steeds duidelijker en heb ik d eplant verwijderd, en helaas geen foto's meer genomen.

 

No hard feelings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen hebben ze 2 weken groei gehad en staan ze er zo bij..

 

De eerste bindingen zijn gedaan, en de klok is om naar 12 uur...

 

gallery_5711_4210_362035.jpg

 

gallery_5711_4210_91691.jpg

 

gallery_5711_4210_433963.jpg

 

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan met de banaan!! Euh toppen bedoel ik :specool

Veel succes! Het ziet er alvast veelbelovend uit :verrygood

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt er vertrouwen in het paf :verrygood Vind het moeilijk om te bepalen wanneer ze naar 12/12 moeten. Wat is jouw stelregel? Binnen 1-2 weken vol op basis van de huidige groei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi groen bij Paff.. :verrygood

 

je hebt er vertrouwen in het paf :specool Vind het moeilijk om te bepalen wanneer ze naar 12/12 moeten. Wat is jouw stelregel? Binnen 1-2 weken vol op basis van de huidige groei?

Of na de eerste binding ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx... :verrygood

 

Het is lastig inschatten wanneer je omgaat idd, en ik kijk het per plant aan...

Over het algemeen met zaailingen gaat de klok hier om op het moment dat de eerste scheuten het rek naderen (mits ze breed genoeg zijn). Deze zullen nog wat langer doorgroeien asl stekken over het algemeen.

 

Verder ligt het aan het soortje dat er staat en de tijd dat ze doorgroeien. Met deze LC is het ook lastig inschatten omdat ik nog steeds niet weet wat de plant gaat doen. Hierom heb ik gewacht met de klok totdat de eerste bindingen gedaan zijn, met een week of 2 doorgroeien hoop ik het net wel goed vol te hebben.

 

Ik had ze in dit geval ook langer op 18 kunnen houden, maar dat wilde ik nu juist niet doen omdat dit soortje vreselijke grote bladeren maakt, dus ik wil het ook niet te vol hebben.

 

 

Fingers crossed...:specool

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor Paf :verrygood

Als je net zo'n LC krijgt als dat kinderarmpje van Esko zn kweek kun je je borst nat maken :specool

Nog steeds aan t scroggen met die rug dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghehe silver, daar reken ik maar niet op.. deze dames zijn meerdere keren getopt dus het zullen geen monstertoppen worden, maar met een beetje mazzel wel veel...:specool

 

Dat scroggen blijf ik doen, elke dag bijhouden dan is het best te doen :verrygood Daarbij is de kast erop gebouwd en heb ik daardoor een hoogtebeperking...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker groen hoor ,wordt het niet te vol in je hokkie

Volg je zonder spam :verrygood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te vol is niet erg:), dan maken we desnoods wat ruimte :specool

Ze laat zich goed scroggen, en trekt zich weinig aan van de martelingen, al is het blad voor het mooie iets te grof van structuur. er komt een behoorlijk groot en dik bladerdek op het rek te leggen wat ik liever wat minder gezien had, maar ook daar breekt nood wetten en kunnen we altijd ruimte maken... :verrygood

 

3 dagen bloei :huh:

 

ze gaan rustig verder...

 

gallery_5711_4210_95401.jpg

 

gallery_5711_4210_481653.jpg

 

gallery_5711_4210_135108.jpg

 

gallery_5711_4210_73580.jpg

 

gallery_5711_4210_91479.jpg

 

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien ben je het nog niet verleerd :verrygood

Ziet er erg netjes uit allemaal, wordt een mooi vol netje zo te zien met maar 3 dagen bloei.

 

Succes maar weer, maar daar zorg je zelf wel voor.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eey spock, lang niet gezien hier:)

Tnx man....

 

Intussen staan de LC dames 10 dagen in de bloei, en het netje is vol :D

Gisteren heb ik de laatse keer alles plat gelegd, en ik ben van plan het zo te laten. Ten eerste omdat ik het momenteel even niet meer trek:(, en ten tweede kunnen we meteen ook wat beter zien hoe de hoofdtoppen zich ontwikkelen. Ze zullen zeker nog wel een weekje doorgroeien, dus we zien wel waar het schip strand :rofl

 

De wing hangt zo laag mogelijk, (op dit moment 40 cm) om de planten de laatse groei week nog wat te drukken.

 

Ze hebben deze week nog wat groeivoeding gehad, met wat bloeistimulator en calgel, vanaf de volgende voedingsgift krijgen ze bloei voeding mee. Verder maakt dit soortje vreselijke grote bladeren aan, en ik heb er dus maar wat van weggeknipt :verrygood

 

Picca's

 

Toppen zat:)

 

gallery_5711_4210_457352.jpg

 

gallery_5711_4210_457352.jpg

 

 

Het maaiveld...

 

gallery_5711_4210_82819.jpg

 

 

en onder het rokje...

 

gallery_5711_4210_366758.jpg

 

gallery_5711_4210_152994.jpg

 

 

En nu maar hopen dat ze niet teveel door gaan schieten... :huh:

 

Till next week...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook benieuwd hoelang die nog doorgroeien, het gaat iig voorspoedig :verrygood

 

p.s. wat doet dat wasmandje daar? is de droger stuk? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO,

 

ziet er erg vet uit :rofl goed vol, mooie groen :huh:

Ik zou wel eens de kleinere scheutjes , lagere en de scheuten waarvan je weet dat die straks te veel onderdrukt zullen worden al verwijderen/dieven. Er zitten idd zat scheuten op je net, en die gaan nog goed groeien allemaal dus als je ze nu weg haalt ga je meer vollere schoonere buds hebben tegen het einde, betere lucht circulatie nog miss :smoke en dat blad dieven denk ik dat in zo een volle groenlaag echt enkel beter uitkomt :smoke te veel aan blad moet ook gevoed worden, en neemt licht weg van scheuten die anders sneller zouden kunnen uitlopen :D

 

Miss beter om met die diefbeurt te doen nadat de eerste mini bloempjes zichtbaar zijn, stuurje ze meer op de bloei gericht, als ik het juist heb :verrygood

vette setup hoor, moet een hoog rendement uit komen ;)

 

mazzel :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomas

:verrygood

Ghehe wie niet sterk is moet slim zijn he :D , dat is mijn tayrap mandje...

 

@TK

tnx man :huh:

 

Dieven word idd nog gedaan, maar dit doe ik altijd pas in het begin van de 3e week bloei, wanneer de ergste groei eruit is. Dan word de hele onderkant aangepakt en creeren we weer wat luchtstroom. Bovenop het rek laat ik voorlopig alles zitten, en mocht het zo zijn dat er idd het een en ander in de verdrukking komt kan ik dat altijd nog bekijken :rofl

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...