Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mariska1986

Mariska's 1e Kweek 10x Pp Onder 3x600 Wat Klaar Met Knippen Alles Ligt Lekker Te Drogen :)

Recommended Posts

netjes gedaan mariska :verrygood

volgende ronde heb je meer ervaring en zal het wat makkelijker zijn om de kilo te halen en liggen ook alle 8 de lagen vol van je droognet

maar voor de eerste keer is het zeker niet slecht

neem mijn petje af :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blijf er wel bj dat je de kg niet red........ (nogmaals, gun t je van harte B) )

:verrygood :specool :huh:

En hoeveel verklaarde er me voor gek????............. smiley_lol.gif

 

 

Maaruuuuuuuuh Mariska... ik neem me petje voor je voor je af hoor.

Ik vind dat je een heel goed resultaat hebt neergezet.

Als ik het met mijn eerste ronde in me hok met dezelde setup als jou vergelijk heb je 150gr. meer gescored B)

Tja..... en nu voel je denk ik de druk van het hele forum op je schouders.

Want we eisen nu dat je de volgende ronde wel de kilo haalt.

Deal????

 

Suc6 en geniet er van. Groeten defQon Soldier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, mooi resultaat voor de eerste kweek..

 

En die vakantie kan je er evengoed wel van betalen hoor :verrygood

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Mariska,

 

Als je goed geleerd hebt deze ronde zet ik in op 1400g !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik hoop natuurlijk dat de volgende ronde beter word :verrygood

 

wat ik wel heb gezien is dat de planten aan de linker kant van het hok dat is dus de kant waar de inlaat gaten zitten iets groter en vollere toppen hadden als de planten rechts van het hok

 

zou ik dit probleem kunnen verhelpen door een ventilater in mijn hok te hangen ? dit adviseerde de growshop mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha kijk ze gaat er over nadenken, ze heeft het nu ook te pakken.

 

veel succes volgende ronde

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood netjes hoor! :specool

 

ik heb alleen een vraag zat die 900 gr in 1 zak? (dan is het hele compacte wiet!)

 

succes met de volgende ronde.

ow en die ventilator is geen overbodige luxe :huh:

 

Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal goed, zeer net gedaan. :verrygood :specool

Een fan waar ik al in het begin over had zal je plant iets sterker maken wat ook weer kan resulteren in een verhoging. Volgende keer meer stokken zetten in de ronte van je pot en op 3/4 een draadje spannen, dit touwtje leunen dan je toppen tegen en kunnen nooit meer opvallen.

Kijk wat je nog zou kunnen veranderen om weer verde omhoog te gaan maar verander niet je setup. 15 wordt te vol en dat gaat ten kosten van de groei en bloei van de rest omdat ze dan te gedrongen komen te staan. 5 meer niet, fan wel

 

suc 6 met de nieuwe draai, dat deze weer wat beter mag zijn.

 

Kan je nog wat over je voeding vertellen, of is het hesi programma in z'n totaal uitgevoerd?

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de 900 gram zit in 1 zak

 

ook zal ik een fan gaan ophangen deze ronde.....

 

de voedings lijn die ik heb gebruikt is gewoon helemaal van hesi

 

geen andere toevoegingen of wat dan ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb de wiet nog steeds in een strijkzak zitten

 

is het niet erg dat er nog ff in zit ??? niet dat het strax gaat rotten ofzo

 

want ik wacht nog even op een koper voor mijn wiet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha,

 

Maris misschien leuk om een veiling te organiseren hahaha Een maal, Ander maal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je zien aan de zak.... uuuuhm, strijkzak zeg je. De zilveren? Dan kan je het dus niet meer zien als ie al gesealed is..

Zou als je de mogelijkheid hebt de zak open maken om te checken.

Mag geen condens zichtbaar zijn.... laat de zak even open staan (ik weet, je bent bang voor gewichtsverlies, hahaha)

Beter dat dan rotte wiet lijkt me.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wiet netjes droog is kan hij heel lang in een zak zitten maar als hij niet droog is gaat hij gegarandeert rotten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok maar hij is wel goed droog

 

maar het is toch de bedoeling dat het vanavond of morgen de deur uit gaat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hoef je je geen zorgen te maken meisje :verrygood en verveeld heb je je de laatste tijd ook niet denk ik wel spannend he zo dat hele gebeuren :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY meissie B) gefeliciteerd met je +/- 9 ons ;) ( weet neit of de zak er ook nog af moest :verrygood

 

geen kilo maar goed je eerste oogst binnen B) goed gedaan en redelijk wat van je 10 pptjes weten af te halen ;)

 

volgende kweek gewoon 20 liter potten gebruiken ja :lol: voor als je wle je planten voorwilt groeien en / of je stekken gebruikt bij stekken zou ik er .... .shit wat is je maat ook alweer van je kweek bak :specool????

 

per m2 20 potten 1 week voogroeien en dan ongetopt op 12/12 een goede voedingslijn gebruiken evt een beetje geld investeren in een pcfan controller als je die nog neit heb en een tensiometer en een grondje nemen dat goed luchtig is, goede lampen en kappen ( weet zo neit welke je heb zijn ze goed houden :lol: anders vervangen :huh: ) dan zal je zeker boven de kilo uit moetne komen zeker nu je je eerstek week achter de rug heb :lol:

 

 

zo gewoon weer pptjes kweken als ik jou was die ken je nu ene beetje en die groeien ook meer de lengte in dan de breedte :lol:

 

NOGMAALS GEFELICITEERD :lol:

 

en tot next time :lol:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dacht echt dat je het ging haalen heb zelf ook een kast van 120cm bij 180 cm met 2 keer 6oo watt en soms haal ik de kilo bijnaa.maar van de zomer gaa je echt rendenend uit je kastje haalen met 2 lampen aan :verrygood laat ze de volgede keer 63 dagen staan en ze zullen versteld doen staan :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo met de zomer dan ? dan is het toch alleen maar moeilijker om de temparatuur onder controle te houden lijkt mij......... of zie ik dat nou verkeert ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

needat zie je niet verkeerd hoor meis :verrygood

 

het is iid moeilijker om de temperatuur lager te houden maar ja een beetje over capeciteit aan bij je afzuiger en ee leuke pc fancontroller die je laat goed afzuigen en zet hem gewoon dat die afzuigt bij 24 graden je hok zal dan rond de 23 blijven smiddags bij het snel afzuigen en in de nacht tegen de 19 en ook weer snel oplatenlopen :specool

 

dit is iig wat ik van een collega kweker heb begrepen, ik meot zelf ook nog gaan lopen klote hoor want dit word ook mijn eerste zomer binnen :huh:

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt zomer`s beter je lampen gewoon snachts aan doen,en overdag uit; scheeld je heel wat temperatuur :specool

 

Je had volgens mij toch 3 x 600w ?? is 9 ons wel een beetje mager...zelf`s met 2 lampen,maar voor de 1e x i.d.d. wel mooi :verrygood

 

Ik ga deze x voor 1gr/w. Succes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...