Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

18xultra Haze#1..feminized

Recommended Posts

danm nu het geknipt te zien en zou dat het hangt zie je helemaal hoe enorm die toppen zijn ...

 

tsjaa dat die grote anabolen knuppels niet zwaar compact zijn ..is jammer dan maar ged als ik haze haal in een shop ofso vind ik zowieso haze nooit echt kei compact maar meer gewoon lekker schuimig of goed droog en met de hand te verkruimelen....

 

je hoopte 625 gram droog te oogsten ???? zou wel mooi zijn heb je boven de 1 op 1 gekweekt ;) denk dat het er wel inzit

 

had ik nou ook het geluk dat ik je haze mocht testen/proeven zei je een aantal maanden ( danmm tijd gaat snel :D ;) ) geleden ????

 

nou iig knipze als dat nog niet is gefixst

 

greetzzz maseryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder woorden!! ;) :) :D ;)

 

Geweldige knotsen pukkeltje,laat je ons ook nog weten hoe ze smaken en roken ? :D

 

 

thx,en welke worden het de volgende ronde? terug haze? :D

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha mijn vriendin zei: jezus man dat lijkt wel een dikke stijve piemel

 

maar volgens mij kan ik daar niet aan tippen ;) ;) :D :)

 

 

lekker hoor

 

 

scarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen bedankt voor de spontane warme lieve grappige reacties. :P ,en wat zijn het er veel. :D

 

@Beekaa

Ben supertevreeeeee maatje,het word weer een knallertje hoor.

Kniperdeknipknip.......

@Maan leentj...thanxzzz

@Dadende

Ben ook heel nieuwsgierig naar het gewicht droog.

Het is natuurlijk hartstikke goed gegaan deze ronde maar jaaaa het gewicht?......ik gok zon 555 gram. :D

@K.f.k

Thanxz kerel. :D ,ik ben ook zo trots als een pauw. ;)

@derf.

;) :D ,jahahaha ha.lachen toch.....just look at this beautifull hazeplant,these colas are really sticky.ahahaha

 

@Masteryero

Gelijk heb je hoor,..de hefstigste Hazewietjes die ik gekweekt en gerookt heb,Nevillehaze,Sommige soorten Thai,Braziliaans,maken geen van allen compacte harde buds?,maar je gaat er gewoon van trippen zo heftig komen ze aan?

Je ziet nu wel steeds meer hazehybrides die wel compacte buds maken.

Ik was gisteren al klaar met knippen.een plant kon volgens mij nog wel 2 weken,maar heb ze toch maar geknipt. :)

Jij bent zeker het eerste slachtoffer voor het rookverslag. :P

 

gallery_5610_4180_1285675.jpg

 

 

@legiopatra1

Er komt zeker nog wel een vervolg met een of twee rookverslagen.

Wel natuurlijk door medeforummers die er zin in hebben. :) ,en hun ongezouten kritiek kunnen spuien.

 

@Scarr

Bedankt toch maar? :D

Op een of andere manier raak ik nu een beetje opgewonden. :D ,misschien komt het door je vriendin. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol scar.. leuk dat je dat ff vertelt.. jullie waren vast gaar neem ik aan ;)

 

 

jep sorry van het vervuilen van je topic pukkeltje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oww maar kritiek krijg je hoor pukkeltje als dat nodig is wees maar niet bang .... maar al met al denk ik dat dat gewoon een waanzinnig wietje word die ik of puur ga roken in een waterpijp ( waar al een lekker appelsmaak aan zit ) of denk te gaan verdampen vooral dat laatste lijkt me kick ass :dribble: wat een tering heldere high krijg je tog altijd als je haze dampt ... althans IK :dribble::D

 

ik word van haze omdat ik het nog niet lang rook en ook neit een grote mate zo ontzettend stond dat het soms lijkt of het een van me eerste keren is ... zo'n heerlijk super lauw gevoel met een ontzettende grotelach/vreetkick :huh:

 

het zal mij gaan benieuwen

 

je toppen rocken nog steeds kei hard

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer kijkbuiskindertjes. :lol:

 

Nog even de laatste update van het growverslag van de ultra haze#1.

Nadat ik de helft van de planten gestript en gewogen had kwam ik op 300gram. :smoke ,en dan had ik de minste planten eerst gepakt.

Uiteindelijk alles gestript en gewogen...uiteindelijk kom ik op 610 gram...jaaaaaa.zeshonderdentien gram

Meer kan ik er niet van maken..wel minder natuurlijk.

Ik kan natuurlijk mijn feestje verpesten en een paar grote toppen helemaal strippen....maar dat doe ik niet. :kill:

Ondertussen heb ik ook een ruiltje gemaakt met een zak Kokush..die ik ook heerlijk vind.

 

Kijkend naar die berg gedroogde toppen doet me glimlachen van oor tot oor.

De eerste keer dat ik echt over de gram/watt heenkom....en pukkel is vreselijk blij natuurlijk.

De rooksamples zijn op de bus...dus de rookverslagen zullen volgen.....

Tot die tijd wacht ik even met mijn eigen commentaar/rookverslag. :verrygood

 

Groetjeszzz allemaal en tot laterszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey pukkeltje Onwijs goed resultaat man

 

Meer als 1 Op 1 Dat betekent Dat jij het goed onder de knie hebt

 

ben benieuwd naar je rookverlag(en)

 

Laters da dende

 

Al plannen voor de volgende ronde trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heypukkel gefeliciteerd der was eigenlijk ook geen ontkomen aan heah :verrygood

 

ik ga zodra de haze binnen is het is uitgebreidt testen afhankelijk van de tester vraag ik ook me maatje mee te smoke deze smoked 5 jaar inmiddels dag in dag uit en helptme eigenlijk altijd met testen ( ach wat heeft die het tog zwaar :smoke )....

 

tsjaa en na al die bloei weken mag je ook wel 1 op 1 kweken... althans het is net hoe je 1 op 1 bekijkt heah...

 

kijk je alleen naar het aantal wattage en opbrengst dan is wat 'makkelijker' dan wanneer je het terug rekent per week en het maal 8 doet om te vergelijken of het nou rendabeller is dan een kortbloeier...

 

maar het maakt het resultaat absoluut niet minder....

 

zou je nog 1 ding willen doen :kill: maak ik een foto van je mooie/grootste en dikste top nu die droog is :lol: en gooi er een meet lat naast als dat kan ....

 

mocht je de toppen alvan de takke afgehaalt hebben maak ik een foto dan met de gehele opbrengst :P

 

nogmaals gefeliciteerd B)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanxz Da dende..

Het was de eerste keer hoor ,en ik maak me voor de rest geen illusies. :verrygood

 

Nou master omdat jij het bent. :smoke

misschien had ik met een week meer of minder voorgroei dezelfde opbrengst gehad,de wattage is toch de beperkte factor toch?

Hier ligt nog 500 gram uit te dampen,80 gram is greruild voor kokush.en 20 gram in de broekzak. :kill:

Het is natuurlijk heeeel anders als strak geknipte buds van een kushplant.

Mooi is anders..maar de geur,smaak en de uitwerking. :lol: ,daar draait het om.....

 

 

gallery_5610_4180_1915292.jpg

 

gallery_5610_4180_847221.jpg

 

gallery_5610_4180_493768.jpg

 

 

groetjeszzzzz zz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood :smoke :kill: :lol: 1 op 1 :P B) :D

Das nog eens een mooie berg lekker knallend wietje :D B)

Kijk uit naar je volgende ronde :o :P

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

danmm dat zi gewoon kei goed uit hoor... hoezo strak geknipte kush plantjes haze kun je ook mooi knippen hoor :kill: ...

 

heb je het met de hand gedaan of machine??? het is btw iid zo dat licht een van de grootste rollen speelt met opbrengst vooral de lumen en diepstraling van de lamp .... verder is je af en aanzuiging ook zwaar belangrijk en een goed grondje heb je dat voorelkaar kun je onder een 600 watt al sowieso 300 gram halen mits je het niet verkloot naturlijk :verrygood tsjaa ik ben wel van mening dat je bij deze langbloeiers niet eens had hoefen voor te groeien maar direct onder 12/12 en dan een stuk 20 op in je hok ... dit had je iig al weer stroom gescheelt en wat tijd.... want onder aan de planten zit tog alleen maar fluf spul waar je zeefhasj of ice van an maken ... echte toppen zijn het iig niet.... en als je deze haze direct onder 12/12 had gezet werden ze nog wel een centimeter of 50 sowieso maar dan 1 kei lange dkke top ....

 

ach das voor de volgende keer misschien leuk om het te testen...

 

@no name: hij heeft al een nieuw kweek verslag met cheese feminised van greenhouse ( de man heeft geld te veel :smoke )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pukkeltje,

 

super gedaan man.

Een gr. de watt. Super en dan nog met Haze ook.

Dat de volgende ook zo mag gaan.

 

Groetjes,

 

Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

super super super man :verrygood

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een gr. de watt. Super en dan nog met Haze ook.

 

Reboot

 

@ reboot

niet om de feest vreugde te verkrachten bij je hoor pukkel :smoke maar juist met hazejes valt goed 1 op 1 te kweken ... bij een kort bloeier die maar 7 tot 8 weken bloei heeft is het moeilijker al helemaal als het een zware indica is ... duzz snap je op merking niet erg reboot ???

 

maar het blijft een mooie resultaat :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@masteryero

 

Ik snap je argumenten boven zeker wel, qua langere bloei en dergelijke.

Alleen zelf zou ik nooit zo een lang bloeier nemen meer, ze mogen 10 weken van mij staan en dat is echt de max.

Ik heb een keer eerder een 14 weken bloeier gehad en dat viel mij gewoon zwaar tegen destijds, ik verwachte ook makkelijk richting de gr. watt te kunnen gaan. Maar in zo een dubbele bloei lengte bijna kan er zoveel veel mis gaan qua ph, voedings fouten teveel te weinig, het verkeerde op het het verkeerde moment, en dan nog al die rotbeesten die op visite komen dat ik het gewoon al top vind als iemand het zolang laat staan om maar een bepaald soort te krijgen. Snap je mijn gedachte.

 

 

Groetjes Reboot

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rebout heb je grotendeels gelijk in wat je zegt maar als je eenmaal een haze kweker ben stap je er ook niet

 

meer zo snel vanaf

 

mooi resultaat 1op 1

 

op naar de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap je zeker reboot ...

 

en zoals jij denkt het gros daar ook zo over dat maakt het voor de uitzonderingen onder ons zo gelieft om deze te kweken ... de prijs voor zo'n haze is ook niet meer normaal !!!! echter na 13 weken bloei is die al wel oogst baar hoe langer je haar lat staan hoe sterker het effect word ( zwaar stoned ) tsjaa en voor de leifhebbers is dit gewoon een mooie plantje !!!

 

ik heb je haze geproeft pukkelrookverslag volgt soon ... ik ben knetter druk met werk en outdoor 2008 en huishouden ... kan niet wachtne tot het iendelijk allemaa staat ... danis het alleen nog een kwestie van af en toe lags wippen evt water na toe slepen en that's it .... die voorbereidingen vreten een hoop engergie van je geloof mij !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou mensen allemaal hartstikke bedankt voor de reacties.....K.F.K...Blommer...NoName..martin..Masteryero....Beekaa..Flux..

reboot....cool jongens.

 

Ikzelf heb nou niet de ervaring dat het makkelijker 1/1 kweken is met haze,eigenlijk andersom ,met de kortbloeiers met keiharde toppen en een vaak zwaarder soortelijk gewicht?.

@Reboot

Uiteindelijk kun je,mits je de voeding rustig aan opvoert niks verkeerd doen hoor..dus laat je vooral niet tegen houden.

Gewoon naar de plantjes kijken en voeden naar gelang...het duurt alleen wat langer.

Ook heb ik gemerkt dat ik met de meeste Hazesoortjes veeeeeel minder last heb van spint en ander ongedierte,dus op zich een groot voordeel.

De eerste keren dacht ik dat het toeval was maar nu een paar jaartjes verder ben ik er zeker van. :huh:

Zodra er weer een indica tussendoorkwam was het weer volledig raak met het gespuis. :o

Ik wacht met smart af wat het smokerspanel ervan vind deze keer. :P ,ik durf mezelf er nog niet helemaal over uit te laten. :lol:

Ik denk dat ze beter een paar dagen kunnen wachten na het roken van de samples.. :) :lol: ,tot ze weer een beetje vaste grond voelen..euforisch?. :lol:

Volgende ronde hoop ik weer andere vrijwilligers te krijgen voor mijn cheese plantjes/rookverslag.

 

 

Groetjeszz allemaal Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pukkelmans! Als die top dan niet op een dikke piemel lijkt krijg je er vanzelf wel één bij het aanschouwen van de foto's! Adembenemend... :P

 

Ik was wegens omstandigheden al even niet meer op het forum geweest en des te verraster ineens iets geurigs aan te treffen bij de post gisteren. Moest eerst even wat slaap inhalen na een intensieve verre reis, maar ik laat nog van me horen in dit topic hoor. Alvast bedankt en tot gauw. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

THE SMOKERS REPORT !!!

 

zoals belooft....

 

de gek genaamd pukkel wist me geheel te verrassen met een dikke top wiet die precies 5 gram telde !!!! deze helaas nu op maar kn zeggen dat ik er ECHT van genoten heb en er vele plezier aan heb gehad ik ben er zelfs zuinig mee omgegaan puur allen al om het feit dat dit een lange tijd gaat duren voordat ik een nog langere lang bloeier kan roken !!!! maar liefst 15 WEKEN dames en heren !!!!

 

het uiterlijk :

 

de toppen zijn niet zwaar compact echter he ik nog niet kei comapcte haze gehad !!! maar thc had die wel EN HOE!!!! je hebt er geen glas vezel over gedaan tog ???? :o echt mooie flonkelende kristallen .... en een hars dat erin zat dat was echt niet meer normaa!!!

 

ik heb het nu op en merk dat wiet echt van dag tot dag anders op je kan gaan reageren ....

 

ik heb van 1 joint zelfs helemaal niets tot weinig gevoelt ( ik was wle dronken :) ) maar de dag erna zo verdomt high !!! zoiets overkwam een maat van me nou ook alleen hij was de eerste keer er ziek van geworden :lol: gewoon te sterk was het voor hem ;) :P en de keer erna 'spacede' die hem er heerlijk op...

 

al met al word ik er heerlijk high van maar komt ook omdat ik met haze ze niet dik draai!!! ik ben ene begin haze smoker die zich bewust is van et effect van haze :lol: !!! je kunt er trouwens heerlijk op slapen!!!! normaal pit ik 5 tot 6 uurtjes ( of niet :lol: ) maar door je haze te combineren met een ontspannende dag waar niets moest heb ik heerlijk een dagie 14 uurtjes weten te slapen :huh: ( nee ik gebruik geen andere drugs dan drank en cannabis :P )....

 

deze komt dan ook echt in me top 3 lijstje met beste haze :

 

nummer 1 blijft bij mij nog altijd de arjans ultra haze #2 daarna de amnesia haze gevolgt door jouw hazeje :P....

 

watik wel mis in dit wietje is eigenlijk de keiharde haze smaak zoals je die had bij super haze of silver haze .... maar de laos die maak hoe dan ook de wiet echt apart !!!!

 

voro een cijfer geef ik deze wiet een 8,5 puur door de aparte smaak de mooie schone high en de 15 weken bloei en geduldt die je erin heb gestoken !!!!

 

MOOI WERK CAPO!!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masteryero.......

 

Bedankt voor je heldere rookverslag waar ik me volledig in kan vinden.

:D ,na zon 500 gram weggerookt te hebben van deze haze wou ik nog even inhaken op je smookreport.

Uiteindelijk geeft deze zon, heldere, frisse ,open uphigh,die ik nog niet zo sterk had meegemaakt,en sommige meerokers hadden iid ook wat moeite met de zeer aparte uitwerking. :) ........Ik vind hem zelf heel plezierig,en heerlijk om heel de dag te roken. :o

Wel een beetje verradelijke high,want je geheugen schiet er behoorlijk bij in. :D

 

Ook het heerlijk slapen op deze haze herken ik ...en is dan ook het gevolg van het super realaxte gevoel.

Ondanks dat deze haze niet zo sterk ruikt als andere haze/hybrides die toch vaak een aanzienlijk kortere bloei hebben,is de smaak zeer apart (als een engeltje wat op je tong piest),en de uitwerking zeer bijzonder.

Een bodystonedgevoel is bij deze haze nagenoeg niet te ontdekken....

Het is een topper,en zeker een soortje die er nog een keer gaat komen. ;)

 

Groetjeszz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...