Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

18xultra Haze#1..feminized

Recommended Posts

hey pukkel vaag man ziet de laatste foto er uit zoals la chucharacha ofso ook al zei !!! zal maar wellis goed oplettyen want dit lijk er iid op alsof ze weer in de groei is gewschotne of op eenb rare afwijking !!!

 

en die stengelrot kun je tegengaan door er groene zeep tegen te smeren misschien gaat het neit meer over als het echt te erg is maar zorg wel dat de boel stabiel word en das tog het op zijn minst waard tog !!!

 

ff goed koekeloeren

 

su6

 

and

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@La Cucharacha

Thanx voor de reactie.

Er lekt geen licht hoor. :huh: ..als de planten helemaal uitgegroeid zijn ,willen sommige toppen dit wel eens doen.

 

@blommer jammer dat ie bij jou niet zo goed gaat. :verrygood

Het is ook niet zon heel makkelijke plant hoor.....

 

@masteryero

 

Die stengelrot is idd balen want de bladeren gaan nu helemaal hangen......

Ik heb het nog nooit aan de hand gehad ,maar moet nu toch even in het wietforum duiken of er nog wat te redden valt aan die ene dame

Vanavond ga ik iig de groene zeep proberen..bedankt voor de tip.

 

Over de vergroeing;

Volgens mij is het niks ander dan een afwijking in de genetica.

Ik had het al eerder gehad..en ze komen altijd als de plant helemaal uitgegroeid is en de toppen op hun plaats zijn.

Het doet niks met de smaak en opbrengst naar mijn beleving.

 

Groetjeszz allemaal en tot laterszz zzz

 

gallery_5610_4180_1619709.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa dan zalhet een afwijking zijn iid goed das 1 probleem opgelost :huh:

 

nu je stengelrot onder controlle krigjen dan is het weer helemaal ON :D

 

greetzzz masteryero

 

ps: uhmmm beetje vreemd dat mijn post trouwens 2 x staat ergguh vaag maar ja dta was ik gisteren nacht ook van de olie :verrygood:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee pukkel..

 

shit man van die stengelrot..

groene zeep helpt.. Ik heb het met dettol ook klaargespeeld (niet bepaald biologish).. mar de betreffende tak was wel verloren.

in het geval van stengelrot precies aan de voet van een plant is het helemaal KL*TE!

als de blaadjes gaan hangen dan heeft de rot de saptstrooom bereikt en dan is het te laat.

 

Een afwijking kan trouwens genetisch bepaald zijn ja..

een lelijke plant kan lekkere wiet brengen hoor..

(true blueberry is ook 90% leaf deformed)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je zeker dat er geen vals licht binnenkomt in hun donkerperiode?

 

Ik zie wat vreemde, op regeneratie lijkende, takken en bladeren...

Zoals deze: gallery_5610_4180_1782977.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig en vooral frusterend dat je soms heel je fucking verhaal opnieuw moet typen omdat het gewoon verdwenen is. :smoke

 

 

 

 

Jongens bedankt weer voor de reacties....

De 9e week zit er bina op.

Helaas heeft het plantje met de stamrot het niet gered,het was zoals beekaa al zei op een wel heel ongunstige plek. :o

Daarbij kwam dat ik ook vorige week mijn ogen gelaserd heb ,en daardoor ook een dag of 4 in het land van de blinden was. :D

Op zich een kleine ingreep maar de 600watt was iets teveel voor mijn tere netvlies. :(

De vierde dag ,gewapend met een vette zonnebril ,kon ik weer wat zien met de oogjes flink dichtgeknepen.

 

Niet echt mooie fotos,maar wel duidelijk dacht ik zo.

med_gallery_5610_4180_991612.jpgmed_gallery_5610_4180_827432.jpg

 

 

Gelukkig gaat de rest voorspoedig, en sommige zijn hun best aan het doen om megacolas te worden.

Zelfs de kleine topjes hier en daar zullen de komen weken nog tot flinke toppen uitgroeien.

@lordquas

Ik snap wat je bedoelt maar het is absoluut geen licht hoor.

ik kwam er wel achter,(door de stam te traceren naar de pot),dat het desbetreffende plantje,de gene was waar in de eerste week bloei de ventilator bovenop was gevallen,wat wellicht de reden is.

 

 

 

 

gallery_5610_4180_1453714.jpg

 

gallery_5610_4180_957912.jpg

 

gallery_5610_4180_1701551.jpg

 

gallery_5610_4180_1997140.jpg

 

 

Al met al zie ik de komende weken iets moois gebeuren. :P

Ook de voorbereiding voor de volgende ronde is begonnen,(30x cheese feminized),liggen nu te ontkiemen.

Het voorgroeihokje waar ik de afgelopen weken mee bezig was is bijna klaar. ;) (nu nog een moederhokje) :D ,en alles is compleet.

 

groetjeszzzz zzzz zzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begint al weer een echt oerwoud van haze toppen te worden.. :smoke

 

Hoelang schat je dat ze nog moeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas de 10e week is vandaag begonnen...ik schat nog zon 6 weken...zou totaal 15 weken zijn dan.

Dat word het ongeveer wel afgaande op voorgaande ultra rondes.

We wachten het geduldig af...en leuk dat je erbij blijft. :smoke

 

groetjesz pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een lekkere jungle.. 15 weken bloei... beter dan héél erg lang :smoke

 

ff over die "afwijking"... als de smaak en opbrengst er niks onder te lijden heeft.. laat gaan, laat gaan....

Maar heb je je schakelklok ook nagekeken, staat deze nog gewoon op 12/12 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf :P 15 weken bloei ik dacht dat ultra haze 1 van greenhouse naar 13 weken tog echt wel haar tijd had gehad man :D

 

maar goed zou best 15 wekken kunnen zijn hoor ;) maar danmm moet je wel heel veel van deze soort houden :P je zou ook 2 keer een normale bloeier kunnen kweken :o maar ja als die net zo lekker is als de nr 2 dan zit je voorlopig goed :P

 

jammer dat 1 plant weg is :( scheelt tog altidj weer een hoop heah !!! dat die andere planten maar reuze toppen mogen geven :D

 

 

30 cheese ?? feminised :D danmm weer een kapitaal aan zaden dus gehaalt :D weer voor greenhouse gekozen :D je zou bijna denken dat je gesponserd word door greenhouse ;)

 

succes nog

 

greetzzz masteryero

 

ps: ze beginnen goed te zwellen :smoke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor daar komen de knuppels :verrygood

ik zie d ekomende weken ook iets moois gebeuren..

 

keep it growing pukkel!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey pukkel ik ben een paar dagen weg en ik mis deze nieuwe update :verrygood maar ja...

 

alles ziet er nog steeds heerlijk uit de knuppels beginnen inderdaad te komen ik hoop het in iedergeval voor je...

 

lullig van die stamrot man maar ja, het hokkie blijft een prachtige jungle vind ik tog hoor hebben de andere chckie wat meer de ruimte om die knuppels te ontwikkelen moet je maar denken ;)

 

trouwens gefeliciteerd met je ogen laseren, schijnt tog nog redelijk gevaarlijk te zijn dat laseren..

 

leuk dat je alweer een nieuwe kweek begint hopelijk komt daar nog een mooie van of ga je dit keer scroggen, met zo veel planten kan je een sea of green maken joh... zijn die ook zo duur als de ultra haze zaadjes? dat zou een flinke stack met piekies zijn dan maar ja als het mooi rote planten worden is het een leuke investment...op de video van greenhouse zagen die plantjes er heerlijk uit, ga je er een verslag van maken?

 

verder nog veel succes en moge de hazejes lekker vet worden

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo weer kijkbuiskindertjes.. :o

 

@NoZem..thanx

Eerlijk gezegt had ik dat niet gecheckt.. B) ,gelukkig alles goed.

 

@Masteryero

 

Ja ze geven voor de Ultra1 wel 13 weken op , dat is wel een leidraad maar geen vast gegeven.

Het ligt natuurlijk ook aan je kweekmethode,temp omgeving,medium,voedingsmethode.hoe je de kweek naar zijn eind brengt.

Kan het ook voor elkaar krijgen om hem compleet bruin in week12 te oogsten hoor.,misschien zelfs in week 11.( natuurlijk wel minder opbrengst).

Alles bij elkaar heb ik de voorkeur wat smaak en high betreft,om de plantjes lekker rustig af te laten rijpen.

Wel bij de hazen dan, want indicas oogst ik wat sneller om toch een beetje een uphigh wietje te krijgen.

De Cheese is ook de laatste feminized ronde...dan komen de reguliere kweekjes met Sannies jacks als eerste.De experimenten komen op Wietforum. :)

 

jaa die ene plant.. :lol: ,was nog een van de grotere ook.

Het is niet anders......volgende keer beter opletten.

Nee joh geen kapitaal hoor. ;) ,sponser is geen sprake van.De feminized kweekjes dienen een hoger doel. :D

Dat alle hobbykwekers gewoon ook hun eigen feminized zaad kunnen growen is binnen handbereik.

Er zijn van afgelopen kweken ook wat stekken genomen,en door derden regular rondes gedraait met de zelfde batch zaden.

 

@Beekaa

Ze komen eraan....pffff...gelukkig. :D ...tiktaktiktaktiktaktik. :P

 

@Blommer

 

Jaaa zoveel heb je nu ook weer niet gemist. :)

Gelijk heb je hoor, ik heb de takken een beetje verdeeld en voilla,het hokje is weer vol.

Ogen laseren gevaarlijk?,nee toch.het is gelukkig goed gegaan en de bril ligt in de prullenbak. :verrygood

Ben zoooo blij dat ik van die bril af ben. :)

 

Nu de hazen.

Het is dag 6 van de 10e week bloei.

De helft van de plantjes is nog steeds donkergroen van blad ,de andere helft wordt ietsie pietsie lichter.

Ondanks een enkel plekje op het blad ,en het ene plantje die vanaf week 2 al spikkels op het blad heeft,ga ik de PKs nog iets opvoeren.

De e.c 1.8,de ph 6,0.

Bloeibooster 2ml/ltr water.

Pk 13 12,5 ml/10ltr water.

 

Er zijn er toch een paar bij die echt grote knuppels aanmaken.

 

gallery_5610_4180_1224178.jpg

 

gallery_5610_4180_235361.jpg

 

gallery_5610_4180_1341009.jpg

 

gallery_5610_4180_843683.jpg

 

gallery_5610_4180_1511054.jpg

 

 

Groetjeszz Pukkeltje , en tot volgende week. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor pukkel!

wij gaan gelijk krijgen..

 

ik heb nu ook zon gevalletje.. heel erg satviva KFje B) die begint ook nu pas op gang te komen ;)

Terwijl de blue widows al duimendik zijn :lol:

 

ziet er weer wonderschön uit mein freund! :verrygood

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

wow pukkel die toppen zijn inderdaad al gigantische knuppels aan het formen en dat met nog 5weken te gaan!!! echt bijzonder hoor. ben echt super benieuw wat ie buiten gaat brengen :lol: trouwens ik denk dat de mijne bij het groenafval gaat binnenkort want sinds ze buiten staat is het aleen maar berg afwaarts gegaan ;) bijna alle bladeren drgoen uit en worden wit!!! ik snap er helemaal niks van maar het geeft niks want er staan alweer zeven vroutjes te smeken om uit hun hoesje te komen B) veel succes met je baseball bat toppen jongen je verdient het met zo lang wachten!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkel de top zetting is iid prima en mooi lang ( zoals hoort bij een sativa :lol: ) dat ze ook zo mooi mogen zwellen B) dan zit je goed de gram per watt zal er niet inzitten vanwege het moetne missen van 1 planten ( nog wel de grootste ook ) maar goed 1 op 1 is een streven waar je niet blind op moet staren !!!

 

smaak, uiterlijk en effect zijn belangrijker :o

 

is dit ook je eigen rokertje of smoke je niet ????? ben dat eerlijk gezegd helemaal vergeten ;)

 

tsjaa en je hebt nog een week of 4 a 5 dus mochten ze echt knallen kun je alvast touwtjes halen en aanspannen bij de toppen want anders kankken ze gewoon :verrygood;):P

 

verder hoop ik dat je zulke mooie toppen krijgt als de silver haze van greenhouse, mooi compacte puist op puist toppies ( weet ff neit hoe ik het anders moet beschrijven hahaah)

 

super veel succes heah !!!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal. :engel

Bedankt weer voor de reacties en kijkcijfers.

 

 

@Beekaa

 

Tuurlijk gaan we gelijk krijgen. :wOOt

En het mooiste is dat ze in de laatste weken nog gigantisch aandikken.(net zoals je KF)

Onvoorstelbaar hoe sommige soortjes pas na de 9 of 10e week flink aan gaan dikken,en hun volledige potentie laat zien.

Als ze dichter bij het eind komen lijkt er wel een soort race te ontstaan, :( om wie het eerst lekker vet is.

 

@Blommer

 

Jaa mooi hee.. :no ,Ze gaan lekker.

Het zijn natuurlijk niet allemaal van die knuppels........maar dat vind ik ook helemaal niet erg hoor.

Helaas doen ze het bij jouw niet zo goed.... :rofl ,7 nieuwe dames?dezelfde soort of anders?

 

@Masteryero

 

En zwellen doen ze hoor Master,elke dag weer een beetje maar het gaat door.

Die gram per watt is idd niet zo belangrijk,maar ik heb het Beekaa beloofd.....en belofte maakt schuld. :D

Wat je zegt de smaak en het effect.....maken al die weken weer goed.

Jaaaaa het is zeker mijn eigen smokertje, :wacko: ,alleen af en toe een zakje ruilen om wat af te wisselen.

Ben een stevige roker(zon 100 tot150 gram)in de maand.,dus die knuppels moeten wel aandikken. :D

Enkele plantjes maken ook keiharde buds aan ,wat voor het gewicht weer positief is.

 

 

Affijn,

Week 11 is weer voorbij gevlogen,

En enkel topje krijgt al wat bruine haartjes,maar als ik de gehele plant bekijk duurt het nog wel even.

Het ene plantje met de rare groeispurt gaat gewoon door(ook met de topopbouw). :wOOt .,ze zit bijna tegen het plafond.

De plekjes op het blad zijn niet erger geworden dus het voeden gaat door.

Ec op 1.8,Ph 6.0

Bloeibooster 2ml per ltr water.

PK13 15ml per 15ml per 10 ltr water.

 

 

 

gallery_5610_4180_2035405.jpg

 

 

gallery_5610_4180_1308476.jpg

 

gallery_5610_4180_1554710.jpg

 

gallery_5610_4180_1727240.jpg

 

gallery_5610_4180_503715.jpg

 

 

Groetjeszzz Pukkeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer lekker uit maat!!!

dat gaat gewoon nog goed komen.. 1gr/watt??

 

gheghe let's hope so :wOOt

 

gr

 

BK

 

ps. die carboriginal filter kun je gewoon bij WF shop bestellen :wacko: 83 euro ofso..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEEEY Pukkeltje daar is ie weer de update en ik zit hier weer stoned met mn mond open naar het beeldscherm te kijken want wat een mooie plantjes zie ik daar weer staan :wOOt het zijn inmiddels al echte knuppels aan het worden en hoe veel schat je dat ze te gaan hebben toch nog vier weken???

 

ja ik ga proberen mijn plantjes ook tot zulke mooi chicks te laten opgroeien zijn ook feminized ultra hazejes weer want ik wil wel heel graag zon haze hebben, want zoals jij hem beschrijf klinkt ie heerlijk en zo ziet ie er ook uit!!!

 

verder hoop ik voor je dat ze nog dikker worden die knuppels, dus veel success!!! :wacko:

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beek(m)aatje

 

Ja machtig heeee. :wacko: ...ben iedere keer weer zo blij als een kind dat het goed verlopen is/gaat.

En de geuren doen .....jaa daar begin ik niet aan om die te beschrijven.,heerlijk gewoon fruitig,bloemig..weet ik veel. :rofl

En wat ik al zei,sommige zijn zo terinkie hard dat het gewicht echt wel goed komt,ik zei toch dik erover heen?....oohhh wat ben ik nieuwsgierig. :engel

83euries of sowwwww.. :wOOt ...welja kost niks zo. :(

 

@Blommer

Ja denk nog zon 3/4 weken...maja het blijf afwachten hoelang echt.

Met je plantjes moet het met een beetje voorbereiding toch goed komen?,zeker in jouw klimaat/outdoor moet ie het gigagoed gaan doen.

......kom even neuzen in je topic vandaag. :D

 

Groetjeszz zz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een voordeel pukkel:

 

die carboriginals wegen bijna de helft van CAN's

Zijn ook een stuk kleiner en dus handelbaarder.

Daarmee ook een stuk discreter.

en de capaciteit is in verhouding ook veel meer dan een normale CAN.

 

(ik heb een 250 kuub CAN en een 500 kuub carboriginal.. allebei evengroot en de carboriginal is zelfs nog lichter :wOOt)

alleen die prijs van 83 euri is voor het 500m3 model dus :wacko: ik denk dat jij het 1000m3 model moet hebben :engel

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkeltje machtig mooie planten zeg :wacko:

 

ik heb ook net een carboriginal gekocht, 2000m3 voor 235 euro dus dan weet je dat je tussen de 83 en 235 euro's zit :wOOt

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa jongens rustig aan met al die bedragen heee. :wOOt

Ik heb nu ook een carboriginal hangen van 1000cub.,die gaat nu de 13 e maand in......die heeft nog niet veel te verduren gehad.

En deze zouden toch een stuk langer meegaan toch?,als de oude koolstoffilters?

 

Voor het groeihokje ga ik iig de kleinste carboriginal bestellen.

Bedankt nog voor de complimenten k.f.k.

 

 

Thanxzz en de groetjeszz zz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als het goed is gaan ze ook iets langer mee

.. ik was al weer helemaal kwijt dat je die voor je groeihokje moest hebben :wOOt..

350 kuub.. en zoek de prijs dan zelf maar op :whistle

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou pukkel je zal niks interessants vinden daar hoor de update komt pas over een week ofzo wegens gebrek aan een camera en tijd ben de hele week weg vertrek over een uurtje ik ben namelijk tenniser :wOOt

moet een itf spelen dus voorlopig nog geen update maar no worries hij komt wel!!!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...