Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pukkeltje

18xultra Haze#1..feminized

Recommended Posts

mijn eerste kweek zit eraan te komen en heb greenhouse seeds gekozen, deze zien er veelbelovend uit en als je zoveel bekers,cups wint dan zegt dat voor mij genoeg, mijn zaden zijn gisteren toegekomen

 

med_gallery_15533_4646_310271.jpg

 

 

na weekje opzoekwerk van de soorten zaden ging mijn keuze uit naar arjan's haze #3 , deze blijven vrij klein en zeer geschikt voor binnen naar mijn mening.

 

over Arjan's 1 die jij hebt heb ik ook zeer lang getwijfeld zeker een goed soortje, ik hoop een dikke opbrengst voor jou en als ik je fotos zo bekijk gaat dit al de goede richting op, geduld wordt beloond dus laat e lang genoeg staan he :lol:

 

Grtz Zentex

Share this post


Link to post
Share on other sites

zentex : dit is arjans ultra haze 1 jij heb arjans haze#3.

 

arjans haze #1 en ultrahaze #1 zit tog echt wel wat verschil in hoor :lol:

 

 

hey pukkel gaat goed hey :lol: ja die topbouw die gaat wel wat langzaam bij de ultra hazesjes dat had me maatje ook bij zijn ultra 2 maar goed die blijft ook wel lekker lang doorbloeien 12 tot 13 weken bloei zal ze zeker nodig hebben:D maar dat heb je iid wat beeka al zei lange knuppels :(

 

je topic gaat msischien wat traag maar wat wil je met zo'n langbloeier de replys zullen of een week of 4 wel komen dan zullen er heel wat mensen onder de indruk zijn, het lijk namelijk net alsof het niet echt ene potent plantje is totdat ... :(

 

 

hoeveel watt heb je er nu boven hangen ????? als je 1 lamp heb zou ik nu overschakelen naar een 1000 watter dat zal je zeker ten goede komen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal....

Bedankt voor de reacties jongens...tof.,

Uiteindelijk moet ik blij zijn met de reacties ,want ik ben zelf ook niet zo scheutig met het reageren op topics van anderen. :( ..maar wel stiekum gluren he. :)

@Blommer

Het is een potent plantje hoor.

Ik ga zeker even kijken bij je....welke week je zit en zo. :(

 

@Beekaatje

Idd s(ke)letjes... :lol: ....maar mooi is anders.

Lekker gaan ze ,mooi groen,en ze glimmen als een tiet.

Of het knuppels worden weet ik niet maar de voortekenen zij goed.....de afstand van de toppen ziet er iig goed uit...het duurt gewoon altijd akelig lang die topopbouw bij de langbloeiende Hazies...zekers met Neville invloeden.

Langzaam gaan ze ook wat ruiken nu........Tis Haze..... :(

Je Topics probeer ik bij bij te houden, maar het gaat een beetje te snel voor me .. :o :P

Wel tof dat je langskomt...en andersom eigenlijk niet. :lol:

 

@Zentex

Dat is een heel lekker soortje hoor die Haze3...en lekker zoet en fruitig.

Hij word idd niet extreem groot..Matig voeden is een pre ,want hij kan niet zoveel hebben.

Een van mijn favorieten...en op zich vrij makkelijk te kweken.

Hoe groot word je hokkie?..met hoeveel watt?

 

@Masteryero

 

Ja gelijk heb je master..Langzame topopbouw wat soms pas vanaf de 9 of 10e week gaat versnellen.

Op zich niet erg maar je geduld word zo wel erg op de proef gesteld. :P

Nu gewoon 1x600watt..maar met mijn opp.(1,00x1,75)in combinatie met wing een mooie optie.

Heb ook zat rondjes gedaan met 2x600.binnenkort ook weer, omdat ik ondertussen weer wat bijgeleerd heb.:(

Toch om die 3 of 4 ons meer te krijgen vond ik het te gek.

Ook gaat alles natuurlijk een stuk sneller wat betreft voedingverbruik e.d.....uiteindelijk vond ik het makkelijker om mijn planten gezond te houden met 1x600 in mijn hokkie.

Ook ben ik afhankelijk van de buitentemp want uiteindelijk zit ik in de schuur met een plat dak. :P

 

 

Nu genoeg ff jaa. :P :P

Fotos...

De donker groene glimmende bladeren verraden dat ze aan de top van de voeding zitten.

Iets verhogen zal zeker tot bladproblemen gaan leiden..we houden de EC op 1.7 deze weken.

 

 

med_gallery_5610_4180_2003382.jpg

 

 

 

med_gallery_5610_4180_2124514.jpg

 

 

 

med_gallery_5610_4180_1399572.jpg

 

med_gallery_5610_4180_1976891.jpg

 

 

 

 

med_gallery_5610_4180_1576181.jpg

 

med_gallery_5610_4180_344536.jpg

 

 

Groetjeszzz zzz zz Pukkel

 

 

 

 

 

 

 

Edit

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad een mooi vol hok heb je pukkeltje :lol: de planten zien er mooi groen uit de mijne is niet zo mooi helaas :( hij groeit heel langzaam en heeft hele rare kleine blaadjes maar hij lijkt er een beetje uit te groeien dus hoplijk komt er nog wat moois uit ik heb er maar een ontkiemt voor mijn experiment de andere 9 gaan mooi buiten in mn guerrila kweek ga ik trouwens ook een verslag van maken kunnen we mooi verschil tussen binnen en buiten resultaat zien... nou nog veel success met je kweek man! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Twismg.. :lol:

Het is met vallen en opstaan.. :( Maar het hok is deze keer vol met Hazen EN de hoogte lijkt uiteindelijk precies goed te komen om de opp effectief te kunnen belichten.

 

Blommer,jammer dat ze het bij jouw niet zo goed doet. :lol:

Kan helaas uit je topic niet opmaken welke nu precies de ultrahaze is...nog ff kijken dan.

Veel succes iig met je buiten activiteiten. :(

 

 

 

med_gallery_5610_4180_306856.jpg

 

 

Groetjeszzz zz zzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee pukkel,

 

zoals je ziet kan ik ook niet alle updates strictly bijhouden..

t zijn er ook heel veel die ik bijhoud, en dan komen mn eigen topics er nog bij..

 

en dan kijk ik weer hier en da zie ik me toch weer een bush!! :lol:

pukkel.. wat is het toch heerlijk om in jouw kastje te kijken :(

ziet er mooi uit vriend!!

 

en nogmaals petje af voor je geduld!!

 

gr

 

BK

 

ps:

Goh.. :lol: ruiktie echt naar haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het hok is een beetje vol dus je kan hem niet zien hij wordt al wat beter hoor dus ik denk dat het wel goed komt :lol:

 

heb hem gisteren ook getopt dus hij zal nu nog langzamer gaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkel was ik dan maar weer :lol: die bladeren van je lijken wel van plastic mooi gewoon, wat ik zo raar vind aan hazesoortjes is dat de planten zelf zo lang gerekt zijn en van die smallen totaal nit mooie bladeren vorm hebben , dat daar zo'n potent wietje vanafkomt verbaast me nog altijd ik zie liever altidj een mooie dicht opelkaar gebouwede indica die ogen altijd potenter maar niets is minder waar, dit zijn wel de knallers !!!

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BK

Jaaja Bktje ,ik snap ook niet waar die hazelucht vandaan komt. :lol: :(

Bedankt voor het compliment...en voor je bezoek.

 

 

@Zentex

Klere zeg je gaat niet voor half werk.,kom nog zeker ff langs bij je. :(

@Blommer

Ga zeker nog neuzen in je topic.

 

Hee masteryero..

:( :o Bedankt man voor het compliment...van mijn niet mooie bladeren. :(

Ik vind zelf ook de strakke indica veldjes hartstikke mooi om te zien.

Maar die Bonken die de laatste weken komen maken dat meeer dan goed.

Het gaat om de binnenkant hee.. :lol: ..Niet hoe iemand eruit ziet. :P

Hoe langer ze bloeien hoe lelijker ze zijn. :P

 

med_gallery_5610_4180_923709.jpg

 

Groetjeszz pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal

 

Het is de 5e dag van week 7 bloei.

Op zich niks spannends aan de hand...het opbouwen van de toppen gaat bij deze soortjes altijd tergend langzaam.

De e.c staat op 1.7...de soilbooster word deze week gestopt,en de bloeivoeding verhoogt tot 2ml per ltr water.

De PK13 ga ik de komende weken rustig aan opbouwen met een ec van 1.7/1.8.

 

med_gallery_5610_4180_1825327.jpg

 

 

 

 

De topopbouw ziet er goed uit,sommige over een lengte van zon 50cm.

 

med_gallery_5610_4180_1308018.jpg

 

med_gallery_5610_4180_10771.jpg

 

med_gallery_5610_4180_1198347.jpg

 

Groetjeszz zzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer lekker uit pukkel :verrygood:D

 

ik vind dat toch wel iets hebben... die lange vossestaarten

 

jij en ik weten beiden dat het toch wel goed komt...

want ze moeten nog beginnen, en de basis is gelegd..

 

ik kan me al wel een klein beetje een voorstelling maken van de toppen, als ik zo een beetje terugkijk op je ouwe verslag...

 

keep it going!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat jew zegt het gaat wat langzamer daarom post ik ook neit bij elke update normaal bij haze en zeker neit bij lang bloeiers ±P maar ik heb ff een helder momentje

 

18 x feminized heah :verrygood:o

 

danmm het mag wat kosten aan zaad voor je man :specool sodeju :huh: ik deacht eigenlijk dat je 1 moeder had daar 18 stekken vanaf had getrokken maar ging is weer terug naar de 1ste page en verdomd.

 

gun iedereen altidj een mooie resultaat MAAR JOU IN HET BIJZONDER JE HEBT ER FLINK IN GEINVESTEERD B)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die pukkel ziet er weer mooi groen uit :verrygood leuk dat je me topic volgt dus ik blijf de jouwe natuurlijk ook volgen :huh: ik zie duidelijk vooruitgang in die toppen ze hebben wel al veel thc en het wordt alleen maar meer met die langbloeiers.... veel succes en ik blijf je volgen tot het eind :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Beekaa

 

 

Als ik naar voorgaande ultra kweekjes kijk,zijn ze idd goed op weg om flinke knotsen te worden.

Wat de bloeieigenschappen betreft is het ook bij deze hybride weer de Neville die de kar trekt.(langzaam maar zeker)met een grillige takopbouw.

Ook zoals verwacht zijn ze iets kleiner van potentie als de ultra1,maar toch nog zon 1,25mtr na het toppen.

Een plantje heeft wat problemen met de waterhuishouding. :specool

De blumat heb ik dichtgezet en laat de aarde ff wat uitdrogen de komende dagen.

Daarna krijgt de zieke een plens afgezuurd water zonder voeding.

 

@Masteryero

 

 

Die zeldzame heldere momenten moet ik het ook van hebben hoor. B)

Op zich valt het investeren reuze mee,als je kijkt wat er uiteindelijk vanaf komt.

Als er in de shop 12 euro per gram word betaald is de prijs van het zaadje (tussen de 4 en de 14 euro per stuk)eigenlijk kattepis. B)

Het stekken en toppen van feminized vind ik minder ,ondanks dat sommige breeders aangeven dat dit geen probleem kan zijn....is het resultaat meer dan eens Hermas.

Alleen sommige feminized soortjes hebben hier weer geen probleem mee als ik hier en daar lees.

 

Ook het toppen en dieven met de schaar(heb ik ook vermeld in mijn vorige verslagen),geeft duidelijk dagen meer vertraging dan het knijpen met de vinger. :verrygood

De toppen geknipt met de schaar hadden(4 verschillende kweken),2x zoveel tijd nodig om te schieten(4 tot 8 dagen).Waarbij de geknijpte toppen al na 2 dagen begonnen.

(de soorten die ik heb geprobeerd),alhoewel dat er goede resultaten worden gehaald hier en daar zou ik absoluut voor regulier zaad kiezen.

 

@blommer

 

Hee spaanse vlieg. ;) ...

Ja leuk joh schuif maar bij hoor.

De komende weken gaan die toppen groeieeeeeeeee.. :huh:

Wacht ook geduldig af op de fotos van je akker.

 

 

 

 

med_gallery_5610_4180_522368.jpg

 

med_gallery_5610_4180_1396931.jpg

 

 

 

Groetjeszzz zzzz zzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer een mooie jungle uit pukkeltje!

Laat ze maar lekker dik worden!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkeltje wat je zegt over het toppen met je vingers t.o.v de schaar heb je gelijk in hier zijn al meerdere topic aan besteed :specool je had het inprincipe niet hoeven te testen :verrygood maar goed zo kun je het zelf zien, wel mooi dat het weer is na voren komt , netals stekken maken di kun je ook beter met een mesje 45% graden snijden dan dat je ze echt knipt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die pukkel en... hoe gaat het nou in dat glimmend groene hokje van jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, tijd voor een updeetjuh!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal....

De warme reacties doen me goed. :wOOt , bedankt

 

 

Week 8 zit er alweer op,

 

Een dame die voor de luchtinlaat staat heeft problemen met stengelrot. :D ,en veel te laat opgemerkt natuurlijk.

Eentje recht voor de ventilator krijgt wat droge bladeren ,maar ze moet het maar volhouden,eentje moet toch de klap opvangen. ;)

De rest gaat langzaam maar gestaag.

Op zich dus eigenlijk weinig nieuws.... :verrygood

 

Bloeivoeding 2ml/per ltr water,

De pk13 word nu langszaam opgevoerd de komende weken met een 1.8 EC.

Steeds weer 6,0ph. :rofl

 

med_gallery_5610_4180_1839067.jpg

 

gallery_5610_4180_1997140.jpg

 

gallery_5610_4180_134029.jpg

 

gallery_5610_4180_88428.jpg

 

gallery_5610_4180_114938.jpg

 

 

Dat ze grillig zijn wist ik maar alle gekheid op een stokje. :huh: ,

 

gallery_5610_4180_1782977.jpg

 

 

Groetjeszzzzzzz zzzzzzzzz z

 

 

 

edit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ik dat nou goed :verrygood , het lijkt erop of ze aan het regeneren zijn , vooral de onderste foto zie je het goed.

Een soort half groei half bloei achtig iets met allemaal strek en vingerige bladeren.

 

ergens een lichtlek ??

 

iedergeval Haze , nice , succes :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekker langzaam pukkel maar het resultaat dat maakt alles weer goed...ze worden al lekker wit...ik heb het met de mijne opgegeven die ziet er niet uit dus we zien wel wat daar van wordt :verrygood in iedergeval nog veel succes met de rest van de kweek :huh:

 

grtz, blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...