Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JanZonderVrees

Grote Hoeveelheden En Toch Kwaliteit?

Recommended Posts

Hey,

 

[Edit AS Grow: op verzoek van topic starter is de referentie naar de kwantiteit verwijdert. ]

 

Is het mogelijk om met deze hoeveelheden toch nog kwaliteit te halen? Want het is niet zo gemakkelijk om iemand te vinden die dit kan leveren.

 

De bedoeling is uiteindelijk toch om echt kwaliteit af te leveren, want de weed van de laatste tijd is quasi kwaliteit enorm gezakt. Dus de kwaliteit moet omhoog gaan.

 

Greetz,

JZV

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoge aantallen met hoge kwaliteit is natuurlijk mogelijk,

 

hangt helemaal van de kweker af, en hoe die ze knipt.

 

je kan net zo goed lage aantallen me lage kwaliteit kweken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier op het forum zitten voornamelijk hobby kwekers !!!!

 

 

Onder kwantiteit wordt verstaan: de hoeveelheid van een substantie, of het aantal voorwerpen.

 

Je kunt een kwalitatief goed product ook in kwantiteite hoeveelheid hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de hele dag er mee bezig zou kunnen zijn dan zou ik best die hoeveelheden kunnen leveren... Maar dan zou ik wel een goede kas moeten hebben, en tsjah dat wordt lastig als het niet legaal is...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou dat niet mogelijk zijn ?

maar je moet wel verstand van kweken hebben , en in zomer en winter wat extra aanpassingen doen

maar praat je over die aantallen 150 kg per keer dan heb je zo,n 300 x 600 watt nodig , dat wordt nogal een bouwwerk

 

p.s : wou je dat achter in je schuurtje of boven op je zoldertje gaan doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Ik zou ze wel een beetje verspreiden, anders ben je heel je oogst kwijt, kan je terug van 0 beginnen. ;)

 

Hier op het forum zitten voornamelijk hobby kwekers !!!!

 

Damn, ik wist niet dat er ook grote jongens op dit forum zaten. :smoke , al kon ik het natuurlijk wel bedenken, je moet ergens je informatie van halen, en aangezien hier een heleboel mensen zijn die er wat vanaf kunnen, achja geld zullen ze alvast niet tekort komen, laatst las ik hier een rapport en spraken ze over een paar jaar winsten van 10 miljoen €, hmmm... ik zal nog wel even blijven werken :P

 

En voor dit allemaal te knippen ga je hopelijk echt niet alleen zijn :( Stel je voor met de schaar 150kg, damn hoeveel is dit niet nat :bier

 

Edit:

En over de kwaliteit moet ik je echt wel gelijk geven, gisteren even bij een dealer gekocht ipv naar Nederland en damn die weed smaakt gewoon niet en je word er niet lekker high van :specool

 

Lijkt me wel niet zo gemakkelijk om op te zetten, een growshop die 300 lampen moet leveren.. en al dat afval omg

Edited by Kevin69

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom maar op met die hoge kwaliteit, en lever het maar in grote kwantiteite bij mij :bier :(

ja de laatste tijd is het echt troep die shop wiet ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja de laatste tijd is het echt troep die shop wiet ;) .

 

Nochtans mogen jullie niet klagen vergeleken met Belgen, Fransen, Duitsers, Aziaten, Chinezen enz kortom gans de wereld

Jullie hebben soepelste drugsbeleid ter wereld en beschikbaarheid van wiet is zeer goed met die shops.

In mijn ogen als bevriende Vlaamse zuiderbuur is dat voor jullie een luxe probleem. Amnesia vind je hier niet zomaar in de Vlaamse straten hoor, of je moet al kweken of de grens over gaan. snappie ;-)

Komt omdat je erin geboren ben en het niet anders dan normaal is dat je het gewoon uit de shoppa trekt.

Dus ik zou zeggen wees op dat vlak tenminste tevreden over jullie Nederlandse regering want elders is het dikke kut geloof me.Verdedig jullie gedoogbeleid met hand en tand :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Euh ik weet niet hoor, als je weed mag roken van je overheid vind ik wel dat niet half maar volledig moeten ervoor zorgen, en de kweek ook gedogen, nu is het echt een laks beleid.

 

En in België kun je ook gewoon Amnesia op de straten kopen hoor, je moet alleen de juiste mensen op de juiste tijdstip kennen want Amnesia is niet altijd beschikbaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets dat niet mogelijk is,

wel dat moet nog worden uitgevonden dan.

 

Jij kan wel veel op zeg. Smuller.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon 100 hokkies van 2 x 600 watt neerzetten. Iedere week zijn er 10 hokkies van een kilo klaar op den duur als je ze achter elkaar opstart ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

IDD =gedoog gelul regering mag van mij wel een paar kassen vol gooien.

alchol mag ook nog steeds dus wiet ook :bier

mja daar moest eerst de maffia bij te pas komen.

maar hier in dit gehucht waar ik woon vind je nou ook niet echt amnesia, alleen pp en white widow, skunk, en de bekende hasj als ik eerst een 45 minuten ga fietsen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Omwille van de veiligheid voor mijn collega mods maar ook andere Forumleden, voordat iemand dit onderwerp ook nog serieus neemt, sluit ik natuurlijk dit onderwerp.

 

Ondersteuning voor een cannabis consument is natuurlijk iets heel anders dan wat in dit onderwerp wordt besproken.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Hé Kevin69,

zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, zoals in je welkomstmail is verzocht. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...