Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mijn DMT'tje was verhelderend, niet een bad trip, voelde geen angst, net een docu op discoverychannel, zelfs een vertel stem erbij. lol

 

Ik zag dingen die leken op atomen, maar dan in slow-motion. en hoe twee atomen met elkaar in verbinding gaan, je ziet dan letterlijk, de elektronen, omelkaar heen draaien, zodat grote moleculen ontstaan( las het later na op internet, en bleek te kloppen ook nog) en ik zag beelden van WWII

 

Maar ik zag ook dingen als atoomsplitsing, en wat een energie er bij vrij kwam, en zag ook beelden van een paddestoelwolk, en een dorpje dat werd weggevaagd, Later kernfusie, en beelden met de kracht die daar weer me te maken hadden, zoald komplete steden die werden verwoest... En weer beelden van arabische texten, soldaten, en glimmende zwevende tanks. lazerwapens en dat alles , maar dan weer niet als startrek, gewoon zwarte ak45 achtige wapens. en stof, rook, zwavelgeur, kapotte gebouwen, maar dan deze keer, van die mooeie moderne gebouwen die als ruines stonden

 

Maar het beangstigende was de laatste deel van de trip, waar twee electronen bij elkaar smelten. Die enegrie maakte dan een enorme ketingreactie, dus als er twee samensmelten, dan kunnen er 4 samensmelten, dan 8 dan 16, 32 64...... Ik zag toen beelden, van een kompleet melkwegstelsel die als een waterkolk inelkaar werd geduwd. En ineens 4 demensionaal werd. Ik kon een kubus zien, aan de buitenkant, en aan de binnenkant tegelijk, door naar één zijde te kijken.

 

Ik vond het wel een beetje eng toen ik weer "wakker" werd, zat ik nog een beetje in een deuropening te kijken. alsof twee schuifdeuren nog een beetje openstonden, vanuit de 3demensionele wereld(hier), naar die andere kijken. En als ik achter me keek, zag ik een deuropening met salvia achtige beelden. je kon er naartoe lopen, of zweven, weet niet hoe je dat doet, (volgens mij op gedachtenkracht) Deze wereld (3D voelde toen net zo benouwd en beklemmend aan. Als die keer een salviatrip, toen ik vandaar door zo'n zelfde kier naar deze wereld liep te kijken... Tja en beetje vreemd uitgelegd misschien, maar kon er geen andere woorden voor verzinnen.

 

Iemand zei in die trip, waarom ik nog steeds niet door had, dat materie niet vast is als steen die je vasthoud, maar doorzichtig en kneedbaar als lucht, en te vormen naar wens ????

( was een vele logischere text, en beter verwoord, maar zo ongeveer herinner ik me het)

 

 

de tweede keer DMT, bevond ik me al op die plek, waar ik de eerste keer, via tunnels en poorten heen werd gezogen, ik voelde me als een kikkervisje die door een kilometerlange gekronkelde buis met water werd geduwd, je voelde zelfs de g-krachten in de bochten (:bier)

 

 

Nu is het me een keer zonder DMT gelukt, door in bed, t gaan liggen, en de zelfde toonhoogte en ruis te visualiseren die ik ook hoor Met DMT. daarna nooit weer... Ben benieuwd waar het volgende kristalletje me brengt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sodeju!

Wat een trip! :bier

 

Lijkt me wel leuk om een keer te proberen,alleen hoop ik dan een wat vrolijkere trip te hebben!

 

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt me wel leuk om een keer te proberen,alleen hoop ik dan een wat vrolijkere trip te hebben!
Het was totaal geen angstige, of enge trip. Maar zoals in een documentaire, ik hoorde zelfs die aardige stem van discoveychannel... (ik zocht in het begin ook naar het tv logo, en kwam erachter dat ik er zelf rondhing... :bier )

 

 

 

 

Deze keer voelde de rook iets zoeter aan, en heb ook dus een tweede keer geinhaleerd. misschien iets te veel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das echt wazig man,dus gewoon 1 keer inhaleren en dan zo'n trip!

 

Ik heb me er nog nie echt in verdiept,maar ik heb denk ik wel genoeg ervaring met ander soort trips om t een keer te proberen..

 

Alleen vrij moeilijk om aan te komen lijkt me... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook geen spulletje waar je je zomaar kan opgooien.

 

Heb je vrij veel tripervaring voor nodig als je er iets van wil snappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, probeer eerst paddo's onder controle te krijgen. het verschil is net als, leren zwemmen in een verwarmd zwembad, en als je net kan zwemmen, in de zee springen, met windkracht 6. Je weet niet wat je meemaakt, en sommige geluiden, of gevoel, kan je versterken, of juist wegbuigen, op den duur weet je welke gedachten leiden tot nare ervaring, die kan je dan op tijd laten wegvloeien.

 

Je moet wel proberen een "nou en" mentalitiet te houden, je krijgt soms gedachten met "Ik kom hier niet meer weg" maar blijkt dus heel anders. Als je iets engs ziet... "nou en?" Dan verdwijnt het bij mij in elk geval.

 

90% bevind zich in je eigen hoofd, dus jij bepaalt wat er gebeurt. die andere 10% zitten ergens in de kosmos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lodrunner ;)

 

Ik zie nu je tripreport nu pas, omdat ik de laatste tijd een beetje te veel in de keuken door breng. :wOOt

Maar dat je al die oorlogs beelden, en kern explosies zag, is wel behoorlijk heftig. :P Ik heb de laatste tijd ook behoorlijk heftige trips, die soms wel wat heftig zijn, maar dat soort dingen heb ik nog nooit gezien.

De laaste keer dat ik een pijp DMT. heb gerookt, zag ik een muur van een soort van tv. schermen met elk scherm een andere kleur. Het maffe was alleen, dat ik die kleuren in de wereld nog nooit gezien had. Het viel me op dat er in de hoek van deze muur een gaatje zat, waar ik naar toe zweefde, om door het gaatje te kijken. Aan de andere kant van de muur zag ik twee elfjes, die met magische stokjes deze kleuren op de muur aan het maken waren. :no

Maar heftig reportje. :P

 

med_gallery_12271_3914_412880.jpg

 

med_gallery_12271_3914_66242.jpg

 

voor de liefhebbers. ;)

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft ook 3 dagen geduurd voordat ik alles een beetje had verwerkt. Maar ik heb zelfs van die heldere dromen als ik veel hasj heb gerookt, De droom is dan kraakhelder, maar als ik tussendoor wakker word, ben ik weer duf en leip.

 

Misschien waren er perongeluk ook andere ingrediënten bijgekomen, zoals schimmels?

 

 

De DMT trip begon zo: Een gevoel en geluid, alsof er een vliegtuig zijn motoren startte, en ik ging er in mee, dus in gedachten de remmen erop, de motoren voluit laten brullen en dan de remmen eraf. En op dat moment werd ik letterlijk in mijn stoel gedrukt, en merkte dat ik enorme snelheden bereikte. maar dan een keertje of honderd van die druk die je wel eens in de achtbaan voelt. En sindsdien, beginnen mijn tipjes altijd met dat vliegtuig-gevoel. Na mijn eerste narcose kon ik het gevoel niet thuisbrengen, tot ik een maand later in het vliegtuig zat. Exact het zelfde geluid en gevoel... Deja vu?.

 

Nu kan ik alleen maar 2 dingen sturen, richting warm , langzaam, stroperig of koud en snel. Je weet vast wel wat ik bedoel. De rest is net als tijdens de reclame tussen de films door. Je weet ongeveer wat, maar je kan zelf niet bepalen welke reclame je wilt zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien waren er perongeluk ook andere ingrediënten bijgekomen, zoals schimmels?

 

Het zou kunnen, dat er bv. wat 5MeO DMT. in zat waardoor de trip een beetje freaky werd. ;)

Waarvan was het eigenlijk gemaakt Loadrunner?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mijn DMT'tje was verhelderend, niet een bad trip...

 

;)

Wow, een sensationeel droom tripke als je't mij vraagt!

Weet je toevallig welke soort DMT het was ook?

Ik zoek al zo lang achter DMT maar ben er nog altijd geen tegen gekomen, ik denk dat je geluk moet hebben, en de juiste connectie doet natuurlijk ook wonderen. ;)

wel al vele verhalen over gehoord en gelezen, en ze waren zeker niet allemaal zo positief als het uwe. :no

Zeer mooi om te lezen!

da komt nogal vrij veel voor heb ik de indruk, dat reizen via neuro-tunnels, of in ieder geval de sensatie ervan.

 

God, I love psychedelics. :wOOt

Ze zouden iedereen moeten verplichten toch tenminste een keer of 3 serieus getript te hebben onder de juiste condities, de wereld zou een begripvollere plaats kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het zou kunnen, dat er bv. wat 5MeO DMT. in zat waardoor de trip een beetje freaky werd. ;)

Waarvan was het eigenlijk gemaakt Loadrunner?

 

van de mimosa hostilis .

Bij de "Kok" een kennis die er een speciaal lab voor heeft, en maakt dingen kleinschalig, doet alleen in zuivere goedjes, geen versneden zooi. 99% van zijn werk is testen van, en verontreinigingen uit stoffen halen, dus van medicijnen, alcohol, huisgemaakte likeuren ,en andere middelen, hij koopt niets in en verkoopt ook niets. Alleen voor een kleine bijdrage zorgt ie er voor dat je geen rommel naar binnen krijgt.

 

Soms extraheert hij voor eigen gebruik, plantbestand-delen, heb ook wel eens andere dingetjes getest. zoals psilo-parertrips. :wOOt

 

Die muur van tv schermen, waren die toevallig om en om rood en groen van kleur? Bij mij zongen ze een liedje "Kom si, kom si, kom sa, kom sa" Weet niet wat het betekend, maar hadden wel hoge stemmetjes, en waren met een soort spel bezig, wat lijkt op een flipperkast. maar dan schieten ze zichzelf af in een soort achtbaan... (een van de erste trips, nadat ik door het "glazen" huisje ben gegaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie DMT als een soort, tussen-de-middag tripje, net alsof je na 3 uur weer helemaal helder en fris bent. Ik kon erna gewoon de score verbeteren van tetris, alleen moet je geen tetris gaan spelen als je denkt weer terug te zijn. Ik was de tijd een beetje kwijt en dacht al een half uur te zijn weggeweest, maar ineens Kwam ie weer een beetje terug.

 

Heel apart, maar het is een soort frequentie, of een toon(geluid) die je de trip in zuigt. Als je die zelfde toon kan visualiseren in het wakker/slaap gebiedje, kom je er ook interecht.

 

 

Probeer maar eens in een weekend, als je alleen thuis bent en niemand kan storen. je wekker vroeg te zetten, en dan een half uur later weer. bij de tweede keer dat je wakker word blijven liggen, op je rug gaan liggen, en dan het geluid voorstellen van een vliegtuig, die op de startbaan staat, en visualiseren dat jij de piloot bent, en verbonden met het vliegtuig. Je probeert je dan voor te stellen, dat de motoren steeds harder beginnen te brullen, en dan doe je de remmen los... in 1 van de 10 gevallen, schiet je dan letterlijk vooruit, je draait dan wat om je as heen(niet je stoffelijk lichaam) Dan heb je een soort droom met controle over hoe je je beweegt, je kan vliegen, en bevind je in je echte omgeving. soms kan je jezelf zelfs zien liggen. als je je hand door je muur heen kan duwen, heb je de juiste staat, of als je de lichtknopjes niet kan gebruiken.

 

Het kan helderder zijn, dan het wakker zijn.

 

De eerste 20 keren is de kans groot dat je ineens terug klapt in je lichaam. maar als je er eenmaal aan gewend bent, wordt het net zo makkelijk als fietsen, en kan je ineens naar dat bewustzijn, als je de trilling of geluiden weer voelt.

 

Het vind zich allemaal in je hoofd plaats, in het gebiedje van je bewustzijn die alles in je omgeving heeft opgeslagen, je kan er zelfs mensen tegenkomen, die je ooit eens gezien hebt. Wees niet bang dat je letterlijk buiten je lichaam bent, of dat een of andere geest je lichaam overneemt. Dit kan niet. het zijn aleen de zintuigen die waarnemen wat je wilt waarnemen. Je eigen film, je eigen script. En niemand die er iets van merkt.

 

Maar je hebt een kans dat iemand anders een soortgeleike bewustzijnsverandering heeft. En dat je die dan tegenkomt. Hoe dat werkt, is zelfs wetenschappelijk nog niet aangetoond, en dus beschouwd als een onwaarheid.

 

Maar wat is echt, : Iets wat je ziet, hoort, voelt ruikt en proeft, en kan vastpakken.

 

DMT wordt door het lichaam zelf ook aangemaakt, het lijkt een soort translator te zijn die er voor zorgen dat je hersenen je zintuigelijke waarneming kunnen vertalen van electrische prikkels naar beelden , geuren gevoel en geluiden, maar dan in hoeveelheden die onder de 0,001% zitten van een toegevoegd shotje.

 

Als je dus DMT bijsnoept, krijg je bij elke prikkel een 1000X versterkte weergave, je ziet dan, wat er nu verborgen is. vandar die felle kleuren, en "distorsion" geluid( nazingen van electrisch gitaar).

 

De reden van niet bij kunnen nemen van dmt, direct na de trip, is een tijdelijke pauze. het zelfde als je 50 seconden naar een rode stip kijkt op papier, en dan na een papier zonder stip. De receptoren die de kleur rood doorgeven, nemen dan even pauze, en zie je dus een groene vlek. (ontbreken van rood)

 

Geen overbelasting ofzo, want dat lukt niet. net als thee zoet maken, na 10 klontjes wordt de thee niet zoeter meer. (nah, overdoseren lukt altijd wel, maar dat is nooit goed)

Bij overbelasting worden ze tijdelijk uitgeschakeld ( letterlijk de klikken die je hoort bij het terugkomen) Omdat dan alle zintuigen ijn teruggebracht naar 0,1% valt het niet op. en alles komt tegelijk weer terug.

En bij enorme stress, of shock, zorgt de natuurlijke DMT ervoor dat je wordt afgeleid van het gene wat je geestelijk kan breken (bij ongelukken of nare ervaringen) hierbij ook Buiten Lichaamlijke Ervaring. of een BDE.

 

MAar dan te bedenken, dat alles uit de zelfde electrische trillingen is opgebouwd, mag je zeggen dat je je buiten je lichaam bevind. omdat alle atomen dezelfde electronen hebben, is het net alsof je de electronen op een andere plek voelt, het word gewoon doorgegeven, net als een bliksemstraal, of de bekende biljartbaltruuk ( je legt er 5 op een rij, als je tegen de eerste tikt, schiet de 5e weg)

 

Soms als je er over nadenkt, blijkt het allemal veel eenvoudiger te zijn dan je denkt. Geen moeilijke atomen, of moleculen die op atomair niveau nijeen worden gehouden door energie deeltjes, die dan ook weer bijelkaar zijn gehouden door micronen, protone, neutronen, quat's en nog meer van die vage dingen. (wtf? ja weteschappelijk gelul, om makkelijke dingne moeilijk te maken)

 

Het is toch zo veel eenvoudiger:

 

Alles wat je meemaakt en merkt, is een gevolg van zintuigen, en gedachten. alles wat bestaat is een gevolg van gezamelijke gedachtenen en afspraken. ALs iedereen zou zeggen dat de zon vierkant is, dan is die vierkant.

En als je dan zou zeggen dat die rond is(want je ziet hem rond) word je voor gek verklaard, en zegt men dat er iets niet met jou klopt.

 

 

DMT is de schakel tussen het bewustzijn en de waarneming. Want stel je eens voor, "Is dat nu een muis die naast je toetsenbord ligt, of alleen maar omdat het je verteld is dat het een muis is"

 

Beweegt dan het pijltje omdat je je hand beweegt, of beweegt je hand met het pijltje mee, alleen maar omdat het je verteld is, dat je het pijltje beweegt met je hand, en de muis.?

 

(nu snap ik het zelf ineens niet meer, lol hawaiaanse paddo's)

 

De Matrix, maar dan zonder die robots.

 

Een computerprogramma, maar dan zonder de computer.

 

----

#### #### edit : dit sloeg nergens meer op, ik maak een andere keer het verhaal wel af ;) :wOOt ;)

----

 

 

 

 

 

en ik niet meer gan tikken tijdens het kauwen op paddos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit zeg!!

 

Vette verhalen ken je typen man!!

Lang mee bezig geweest?

 

Heel veel plezier nog! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik op dreef ben, stop ik niet meer. Heb zo een keer, een verslag vor school gemaakt, voor natuurkunde. op de duur ging het over lichtsnelheid, en de tijdsverandering die daamee kan plaatsvinden. De leraar was verbaasd, dat hij het niet kon terugvinden op internet, of in boeken. En vond het knap dat ik dat allemaal zo kon neerzetten.

 

Tja Einstein had geen paddo's of dmt nodig om zulke dingen neer te zetten, dat was een genie, maar men noemde hem gestoord.

 

 

En op een forum is het iets veiliger om texten te plaatsen, als de mannen met witte jassen klaarstaan kan je altijd nog dingen ontkennen.

 

 

Maar ik kijk ook elke dag naar discovery, NGC en Discovery Science. En ik vind het mega interresant. Ik vind het jammer dat ik niet goed kan rekenen, en de formules niet begrijp die ze ervoor gebruiken.

 

In de keuken ook, Ik snap de recepten niet, maar kan wél lekkere dingen maken met de ingrediënten, zo laatst voor 10 man een 6 gangen dinee bereid. Geen gedoe met al die recepten, en speciale keukentechnieken, zoald braisseren, glaceren, grilleren.

 

 

Het is net als met atomen, en gedachten. Ik zie de resultaten , en de antwoorden. maar snap de "Aardse" formules niet.

 

Waarom de naam suker veranderen in C6H12O6 . terwijl "suiker" al volstaat. em waarom moeilijk energieën in Watt, ohm, volt enzo gaan omrekenen/ Want wat heb je eraan als iemand vragt hoeveel watt moet een lamp zijn? terwijl de vraag moet zijn : hoe groot is de kamer? zo scheelt dat twee keer omrekenen, zet gewoon op de lamp :daglicht voor 10 vierkante meter, of genoeg licht voor gemiddelde huiskamer.

 

En niet: hoeveel volt is dat apparaat. want aan alle apparaten zit dezelfde stekker.

vraag : gewoon in het stopcontact?

is het antwoord nee, dan zit er al automatisch een transformator aan.

gebruikt een apparaat weinig stroom, dan past de stekker van het apparaat toch alleen maar in een kleine transformator.

 

En waarom nadenken over hoeveel mlimeter regen er is gevallen, zolang je geen boer bent hoef je het niet te weten. en als je boer bent, dan zie je aan het land al wel hoeveel water er bij moet.

 

Het kan allemaal zoveel makkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind het jammer dat ik niet goed kan rekenen, en de formules niet begrijp die ze ervoor gebruiken.

 

Heb je dyscalculie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die muur van tv schermen, waren die toevallig om en om rood en groen van kleur? Bij mij zongen ze een liedje "Kom si, kom si, kom sa, kom sa" Weet niet wat het betekend, maar hadden wel hoge stemmetjes, en waren met een soort spel bezig, wat lijkt op een flipperkast. maar dan schieten ze zichzelf af in een soort achtbaan... (een van de erste trips, nadat ik door het "glazen" huisje ben gegaan)

 

Zit nog even in een vette afterglow, maar ga je vanavond hier zeker even antwoord op geven. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je dyscalculie?

dat zou best kunnen, Ook met darten, vind ik een te geke sport, maar ik doe niet mee aan wedstrijden vanwege het tellen( en dat duurt men dan te lang).

 

Het is wel een frustratie, Wel inzicht hebben in hoe het werkt, maar als je het wil uitleggen, en men wil getallen en formules horen, lukt dat niet, en word er gezegd dat je het alleen maar ergens hebt gelezen, en er niets van snapt. :S Iets snappen, zonder de getalletjes erbij hoeven te zetten, kan ook. ;) Want het werkt een beetje vreemd,

 

Je hebt een oplossing, je vertaalt het naar getallen, iemand anders leest die getallen, en vertaalt het weer naar de oplossing...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo we zijn weer terug op aarde. ;)

 

Nee loadrunner, die tv schermen waren niet rood of groen, maar het waren kleuren die ik in deze wereld nog niet ben tegen gekomen. En die elfjes die aan de andere kant van die muur die kleuren aan het maken waren, waren wel paars. Echter was het alleen de omlijning van de elfjes in het paars. Moeielijk uit te leggen allemaal. :wOOt

Gisteren avond heb ik nog maar eens een pijpje gerookt, maar nu werd het wel heel vreemd weer. Er gebeurde zo iets raars, maar ik kan me alleen niet herinneren wat. Dit gebeurd me wel vaker, na een stevige hit, dat het moeielijk is om het allemaal te herinneren. Het is ook zo'n rollercoaster die DMT. dat het soms allemaal een beetje te snel gaat. Daarom heb ik nu maar een kilo Ban. Caapi besteld, om ayahuasca te maken. Zit er aan te denken om hier ook maar een extractie op los te laten, en de pure Harmaline kristallen te isoleren, en deze samen met de DMT. te roken. Het blijkt samen met een MAOI toch even wat langzamer en duidelijker te gaan, alleen werkt het een uurtje of 4. :P

 

Trouwens als die DMT. die jij gerookt hebt gemaakt is van Mimosa zal er geen 5Meo DMT. ingezeten hebben. In Mimosa zit er nl. alleen NN DMT. En van schimmel kan er ook geen spraken zijn, want deze overleven een dergelijke extractie niet. ;)

Wel weet ik, dat er naast DMT. er nog andere alcaloiden in zitten, zoals Yuramamine (Jungle spice).

Anders moet je dit maar eens lezen :no

The dark spice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

sterke praatjes allemaal ;) interessant!

Einstein was een genie, een genie met dyslexie :no

brain explorers ;) ik ga op reis en neem mee..... 'ronkende vliegtuigmotor'... :wOOt

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo we zijn weer terug op aarde. :verrygood

 

Daarom heb ik nu maar een kilo Ban. Caapi besteld, om ayahuasca te maken. Zit er aan te denken om hier ook maar een extractie op los te laten, en de pure Harmaline kristallen te isoleren, en deze samen met de DMT. te roken. Het blijkt samen met een MAOI toch even wat langzamer en duidelijker te gaan, alleen werkt het een uurtje of 4. :huh:

 

 

 

Ik denk dat het niet werkt. Als ik 3 gr Harmala zaad neem en na 3 kwartier een hit neem, dan werkt de DMT hit niet echt langer. Ayahuasca of Pharmauasca moet je toch wel oraal nemen om de duur te rekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt ziek spul dat DMT

 

waar kun je dat krijgen, niet in de smartshop ofwel?

en hoelang ben je in de war van 1 beste hijs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet al te lang, tussen de 5 en 20 minuten.. en het is niet in de smartshop te krijgen, het is illegaal.. Goed zoeken en gij zult vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...