Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JanZonderVrees

Meeting Info

Recommended Posts

Hey,

 

Beste mensen, ik wou gewoon even weten, wat doen we op z'n meeting, is dit gewoon thuis, op straat, in een park(publieke plaats) of ergens afgelegen, gezellig in een bos wat gaan doempe.

 

Neenee, ik ben echt nieuwsgierig, zou wel eens een meeting willen meedoen, ikzelf ben van Regio Antwerpen(rupelstreek) maar geen probleem om even naar onze buren te gaan. Breda ofzo :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker verschillende soortjes proeven in een coffeeshop.. En onder het genot van verschillende joints ook nog wat zinnigs uit proberen te kramen..

 

(zijn ook nog ander mogenlijkheden, net waar je zin in hebt..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuke locatie, kan vanalles zijn eigenlijk, in de natuur lijkt me ook wel fun :specool

Persoonlijk heb ik liefst buiten, maar in de winter is dat een beetje aan de koude kant hé :D

 

Thuis lijkt me wat uitgesloten, tenzij je iedereen goed kent..

In België is het wat moeilijker om indoor locaties te vinden, waar mag je blowen :bier

Reggaefeestjes zijn meestal een leuk alternatief..

 

Ga je iets organiseren dan?

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal verzamelen we op een grote parkeerplaats. Hier krijgt iedereen een plekje in de touringcar waarna we richting Amsterdam afzakken. Tenminste, dat zeggen ze, want halverwege maken we een zogenaamde 'korte stop' en wordt iedereen een afgesloten zaaltje ingeloodsd waar we vervolgens urenlange verkooppresentaties moeten ondergaan. Die meetings hebben me al duizenden Euro's gekost, van mij hoeft het niet meer...

 

 

 

Nee hoor. :bier Zie het gewoon als een soort treffen. De ene keer rondom iemand's barbeque, de andere keer op een beurs of in een coffeeshop en weer een andere keer ergens in een park, afhankelijk van de omstandigheden/mogelijkheden. Trotse kwekers nemen vaak wat van hun rookwaar mee en dat wordt dan uitgewisseld tegen dat van een ander en meestal ter plekke aan een praktijktest onderworpen. Met andere woorden, gewoon een beetje kletsen over plantjes en wiet onder het genot van een zelfgekweekt rokertje. (of vele zelfgekweekte rokertjes...) Over het algemeen een heel ongedwongen sfeer waar alles mag en niks moet. Het is meestal al leuk genoeg eens te zien wie er nou achter een bepaalde nickname schuilgaat.

 

Houd voor reeds geplande meetings dit gedeelte van het forum in de gaten of doe zelf een voorstel voor een nieuwe meeting. Aangezien er meestal op een neutrale plaats afgesproken wordt vergt het niet eens zoveel organisatie, het is enkel een kwestie van vastleggen en op komen dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ik hou wel van een shit jointje in de winter, maakt me een beetje wakker, maar een pintje met een joint in de winter blijft nog wel heerlijk.

 

Ik zal eens zien of ik geen leuke locatie kan vinden (y)

 

Het zou wel omstreken Antwerpen ofzo zijn dan aangezien ik hier woon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe dan omg. tilburg ;)

 

dan zijn ik en miss BK zeker van de partij...

en als het nou nog in februari is of later dan heb ik ook mn eigen shit bij :bier

zat er al over te denken een keer een brabantmeeting te organiseren ofso.

 

om idd te zien wie er allemaal achter de nicks schuilgaat!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

om een x een meeting bij te wonen lijkt mij ook super ik zelf kom uit omgev rotterdam maar vind het totaal niet erg om bijv naar tillburg te moette komen

 

groetjes skunky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

lijkt mij ook een leuk idee. Als er iets georganiseerd word ben ik ook wel van de partij. Moet wel es waar uit groningen komen maar anders rot mijn motor ook maar weg in de schuur. En heb net mijn oogst droog dus er is ook iets te testen ;)

 

Gr. De Zolder En omgeving tilburg vind ik best is 3.5 uur rijden via de autobahn....:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrecht of Amsterdam, dan komt Kees over de vloer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utrecht is ook geen slecht idee is lekker centraal en makkelijk te bereiken. Kunnen we meeting in een coffeeshop ofzo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang het niet té ver is ben ik aanwezig!

 

Maargoed ik rij soms wel even naar Breda om 5grammetjes te kopen, dus even wat verder voor een 'meeting' zie ik best wel zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok...

 

Maar we willen dus wel ff resultaat zien :verrygood

 

Dus bij deze...Is mijn vraag aan mensen uit rotterdam, amsterdam, den haag en urtrecht.

Of ze willen meehelpen aan het organiseren van een meeting.

 

Dit houd in:

>Het uitzoeken van een geschikte plaats (bereikbaarheid, centrale ligging, pakeermogelijkheden, grote enz.)

>Het vragen naar de beschikbaarheid en als dit kan afhuren van het pand / vragen of het kan als er zomaar 10/20 mensen bijkomen. (de huur is meestal b.v. in de coffeeshop gratis wegens consumties)

> Het maken van de uitnodiging; plaats, datum, tijd, naam gebouw, leeftijd 18+, routebeschrijving, pakeergelegenheid, enz.

> als laatst via het topic de aanmelding bijhouden.

 

GR. ik hoop dat iemand ff zin heeft om iets op te zetten en natuurlijk help ik wel ff mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zou een optie kunnen zijn in Arnhem

 

www.coffeeshopupstairs.nl

 

om dan b.v. de meeting op een vrijdag / zondag te houden met als tijd 7 uur.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nou gewoon een tijd plaats en datum zegt dan reageert de rest wel of ze komen of niet!

 

Maar Arnhem, lijkt me prima.. Wie weet komt plantkas dan ook nog wel ff om de hoek kijken..

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...