Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Scarpenter

Binnen Smoken

Recommended Posts

ohja, vaporisen(I), zou je ook niet moeten ruiken

(weet ieman dat zeker? Als ik boven op mn kamer een vaporiser rook, zal je dat dan n btje kunnen ruiken rond mn kamer?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik gewoon lekker binnen wil zitten, en er zijn mensen in huis.

Doe ik gewoon mn (zelfgemaakte) Vaporizer gebruiken, riekt men helemaal niets van.

Ook als je vrolijk knetterstoned beneden gaat zitte, niemand heeft je door. Totdat je je echt mongolisch gaat gedragen natuurlijk ;)

 

Smookze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier ook wel vaak last mee, men ma ruikt ontzettend goed en weet altijd wanneer ik heb geblowd als ze langs men kamer is geweest binne het kwartier daarna. Dus ik doe wat ik kan, ik blow op de buitenste vensterbank met raam dicht, verlucht men kamer, spuit een beetje deo, doe andere trui aan... En dat is voor doordeweeks blowen, anders zet ik misschien een raam open en brand ik een paar thee-lichtjes. Dat van die lichtjes werkt goed en is leuk als je met je vriendin gaat blowen ("speciaal voor mij?" :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry dat ik oudtopic omhoog haal maar zocht het al een tijdje.. Ik wil ook graag in me kamer roken weet je als ik fftjes paar uur alleen ben maar ik vertrouw het niet echt. van de zomer was ik alleen thuis heb ik 2 weken lang zitte roken in me kamer met raam open en ventilator richting het raam dus ik d8 dat die lucht zo weg was maar voglende dag hing die er nog vollop die lucht. Hoe komt dit? In mijn huis word voor de rest helemaal niet gerookt kan dat er mee te make hebbe?

 

EDIT: Me ma weet nu wel al een tijdje dat ik blow maar ze vind het niet zo heel fijn alleen in het weekend maak het der niet zo uit.. ik zit er aan te denke om te vrage of ik in me kamer mag roken mja als ik alleen al over blowe begin heb ze al gelij kgeen zin om te luistere weten jullie hoe ik haar soort van kan overhalen? Hoe moet ik het aanpakke als ik er over wil praten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als mijn pa een week weg is smoke ik tot de ene laatste dag op me kamer, daarna laatste dag goed luchten en nergens last van. In het weekend ook nog wel eens savonds achter de pc met het raam op een kier is dat de volgende dag ook wel weg :dribble:

 

Goodluck :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe het ook gewoon met men raam open

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook als me ouders paar uurtjes weg zijn ook gewoon 1 of 2 blowtjes binnen en daarna de ramen opengooien en na halfuurtje/uurtje is de lucht weg :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...