Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Scarpenter

Binnen Smoken

Recommended Posts

heey ik heb ff een vraagje,

 

binnekort gaan me ouders een week op vakantie en in deze barre tijden lijkt het me wel relax om hier gebruik van te maken door op me slaapkamer te smoken. Enige probleem is dat ik geen idee heb van hoe lang de lucht blijft hangen. Ook hoor ik vaak dat je je gordijnen dicht moet laten, terwijl andere weer zeggen dat ze open moeten.

 

Wie weet goeie tips om op je kamer te smoken op een manier dat de lucht snel weg is? Kan ik anders niet de ramen flink open zetten zodat alles practisch wegwaait of werkt dit niet? Ik weet dat er trucjes zijn met papier waar je doorheen moet hijsen en weet ik wat allemaal om de lucht te verbergen, maar ik wil wel gewoon chill kunnen smoken zonder een heel gedoe eromheen. :bier

 

Greetings Scarpenter

Share this post


Link to post
Share on other sites

als m'n ouders een paar uurtje's weg zijn ga ik ook altijd binnen smoken.

Ik doe altijd gewoon met deur dicht jointje oproken en dan gooi ik de ramen los.

Binnen een uur is het wel weer weggetrokken dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tgoh ik heb toch ooit met 'n vriend van me een gewone arabische waterpijp gerookt(appeltabak) met het raam open en een waaier naar het raam gericht. 2 dagen later kon je het nog steeds ruiken hoor...

 

Natte handdoeken leggen helpt ook goed schijnt...

 

Smokey Joe :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, ik heb ook gehoord van de natte handdoeken maar kben opzich niet echt bang dat het onder de deuren door gaat, meer dat het overal in blijft hangen.

kheb wel airco op mijn kamer maar hangt beetje in de hoek terwijl me kamer toch best groot is dus weet niet of die alles wel verfrist als je hem op ventileren zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak een pvc buis(meter), en stop hierin wat proppen wc papier, en spuit er een alcohol houdende luchtvervrisser in( niet meer dan wat je normaal in de lucht zou spuiten na een grote boodschap op de wc) als je de rook uitblaast, doe je dat hierdoor... je ruikt nog wel sigaretten, maar geen wiet... :bier En ga pizza eten, met oregano, of soharma met extra knoflook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah , het is een goed idee met die buis maar toch weer zo veel moeite :bier

als ik gewoon normaal smoke zonder extra dingen, is het dan niet zo dat na 1 dag alle ramen open en airco op overtoeren dat het meeste wel weg is, of blijft het overal in hangen?

En die pizza is ook een goed idee, niet vanwege de lucht maar toch altijd lekker, blow en pizza :specool :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

blow en pizza gaan idd altijd wel goed same ja :D

 

vroeger moest ik ook altij mn kamer terug wietrook-vrij krijge, nu wete ze het en doe ik er geen moeite meer voor om het te verberge. als ik niet meer als 8 blowtjes rook op een avond en ik laat mn raam een nacht opestaan, is alle geur smorges weg. heb een raam van 1.30 vierkant ofzo, en mn kamer is 4.5 op 5 ongeveer, als je kamer groter is zal het denk wel iets makkelijker blijve hange. Succes :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zo bang zijn, als jij alles even lekker laat doorluchten en een beetje parfum of whatever in de kamer spuit ruik je er niets meer van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad je ouders zijn 1 week weg , smoke gewoon de eerste dage van de week in je kamer ( desnoods gewoon met een raam open ) en daarna verlucht je gwn je kamer door alle ramen open te zetten :bier

Niemand die iets merkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed, bedankt voor de reacties. Ik ga gewoon de eerste 4 dagen smoken en dan gooi ik me ramen wel open en spuit ik een beetje deo ofzo.

Ik verwachtte zelf ook eigenlijk al dat de lucht snel weg is, mensen overdrijven altijd over de wietgeur en dat het moeilijk weg gaat. Vriend van me blowt ook op zijn kamer maar na half uurtje ruik je niks meer, in tegenstelling tot sigaretten wat ik vind dat je veel langer ruikt ( en veel smeriger ruikt :bier )

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
is goed, bedankt voor de reacties. Ik ga gewoon de eerste 4 dagen smoken en dan gooi ik me ramen wel open en spuit ik een beetje deo ofzo.

Ik verwachtte zelf ook eigenlijk al dat de lucht snel weg is, mensen overdrijven altijd over de wietgeur en dat het moeilijk weg gaat. Vriend van me blowt ook op zijn kamer maar na half uurtje ruik je niks meer, in tegenstelling tot sigaretten wat ik vind dat je veel langer ruikt ( en veel smeriger ruikt :( )

 

;)

 

veel plezier :bier :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je altijd leest als aanrader is het aansteken van wierrook.

 

Wij doen het hier anders. Ik woon in een begeleid-wonen-huis, dat houdt in, je krijgt bij je huishoudelijke taken begeleiding. Alleen is er niet altijd begeleiding aanwezig: 21.15 gaan ze naar huis, 21.30 draai ik er een.

 

Om de lucht weg te krijgen, gewoon alleen maar sigaretten roken, echt mss nog iets vaker. Alleen zou ik als ik jou was wachten met je eerste sigaret na je joint aangezien je dan vrij hard spaced. Wat ik altijd doe is ongeveer 30 tot 45 minuten wachten en dan je eerste peuk weer opsteken, op de een of andere manier wordt de THC aanslag in je longen alsnog je bloed ingedrukt, er blijft namelijk altijd een THC aanslag in je longen achter. Ik weet niet of je rookt, maar is (ondanks dat roken erg slecht is, maar terzijde) wel fijn om nog ff na drie kwartier nog ff een opdonder te krijgen. Ik denk eerlijk gezegd dat als je ouders erachter komen, ze minder moeilijk doen over een peuk dan een joint, aangezien tabak, hoe slecht ook, legaal is en er iemand op het idee is gekomen om delta9tetrahydrocannibidol op de verboden lijst te zetten en dus automatisch "drugs" is... opzich best sneu dat de meeste mensen er iets op tegen hebben alleen omdat cannabis (soft) drugs is en dat de meeste mensen afschrikt maargoed.

 

zo en nu ga ik ff een sjekkie draaien.

Edited by Dimension 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook altijd peuken als ik stoned ben meestal direct. Roken is echt chill als je stoned bent, Je proeft er weinig van maar het is alsnog heeerlijk ik snap ook niet waarom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik rook altijd peuken als ik stoned ben meestal direct. Roken is echt chill als je stoned bent, Je proeft er weinig van maar het is alsnog heeerlijk ik snap ook niet waarom ;)

moooi ik weet wat je bedoelt gooz :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

of rook hasj, maar dan puur uit een pijpje. en steek een wierook staafje aan mer rozen of viooltjes geur. deze overheersen zo erg, dat de hasj lucht niet meer opvalt. en hasj ruik je sowieso minder dan wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe het in de keuken en zet de dampkap aan op een laag standje gedurende x-aantal uur,

afhankelijk van hoeveel je dan rookt natuurlijk en waar je rook buiten geblazen word :punk:

 

Smoke ze! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het idee is, lekker op je bed liggen, asbak naast je, tv aan of radio aan, en een paar uurtjes genieten.

 

 

Luchten is een goede oplossing :verrygood en een dag later wat gaan frituren, die lucht ruik je eerder, en leid af van de wietlucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binne smoken is het chilst, kheb net men kamer heringericht, ik mis alleen nog een klein rond salontaffeltje en kheb een stonnercircle zoals in that 70's show ^^ 2 zetels, 2 stoelen, een tafel met een bong in het midden, een chill muziekje, wat moet je meer hebben? :verrygood

 

Eneh, wees gerust, als je gwn ff een uurtje je raam laat openstaan riek je er niets meer van, wierook helpt ook natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Afgelopen november waren mijn ouders van zaterdagochtend vroeg weg tot zondagmiddag 4 uur. Naar Engeland. Ik had zaterdag avond 5 vrienden uitgenodigd. Ze namen alle 5 voor 20 euro aan wiet mee. Dus om precies te zijn hadden we zo'n 120 euro met ze zessen. Dit is ook daadwerkelijk allemaal opgesmoked in me huiskamer. We hebben geblowd van zaterdag 9 uur 's avonds tot de nacht van zaterdag of zondag tot een uurtje of 5/6 (toen waren we té stoned :verrygood) en me ouders hebben niks geroken. We hebben alles opgeruimd, de deur een half uurtje tegen elkaar opengezet, met wat deodorant gespoten en klaar waren we.

 

Vooor de duidelijkheid; me ouders roken niet eens sigaretten.

 

MvG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel effectief is het gebruik van geurolie.

Dat laat je verdampen in water waaronder een theelichtje of een olielichtje brand.

Ik gebruikte hiervoor zo'n ding waar je een theepot op warm kunt houden.

Inplaats van een theepot een bakje erop zetten met een laagje water erin.

Een paar druppeltjes geurolie toevoegen. Het water wordt warm en gaat verdampen.

Terwijl dat gebeurd wordt de lucht gevuld met de geur van de geurolie en verdrijft zo de geur van de wiet.

Er zijn allerlei soorten geurolie te verkrijgen. Mijn ervaring is dat Vanille en Peach het beste zijn om de geur van wiet te verdrijven.

Ook het gebruik van een IONIZER is in kombinatie effectief voor het verdrijven van wietgeur.

 

Veel succes ermee.

 

KEEP IT HIGH!

PIETJE WIETJE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd even in de schuur staan, misschien een veiligere oplossing dan echt in huis? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat het idee is, lekker op je bed liggen, asbak naast je, tv aan of radio aan, en een paar uurtjes genieten.

Luchten is een goede oplossing :D en een dag later wat gaan frituren, die lucht ruik je eerder, en leid af van de wietlucht.

 

haha, zoiezo ga ik dit plan uitvoeren, tafeltje neerzetten, bong erop en minimaal 50 euro er doorheen jassen :lol:

 

Om de geur te vermijden steek ik denk gewoon wierrook aan en laat het even flink doorluchten, komt wel goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vriend van me brand altijd wierrook tegen de wietlucht (huisgenoten zijn niet allemaal stoners)

Als hij het een keer niet brandt ruik je de wiet vanaf 2 meter voor zijn deur (heeft vaak wel andere deur open)

als hij wierrook brandt ruik je dat 1 verdieping lager in de keuken ;) echt geen wiet terug te vinden.

Meestal komt het ook niet boven de geur van frituur uit.

Sowieso is t toch wel na n dagje weg ongeveer? (als t niet eerder weg is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...