Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Einstein

Wat Rook Je Nu? Post Hier Welk Soortje Je Nu Aan Het Roken Bent!

Recommended Posts

een gram afghaan gemengd met een lucky strike sigaret, en de andere 6 gram zitten in een baksel,

 

Net 6 glazen bier gehand, en een plak cake.

 

 

Dat word genieten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

white dragon handhasj,

die ik niet in 1 keer op gaa krijgenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net weer eens de wiettaxi gebeld, vraag niet wat voor een wiet het is..

 

Ziet er goed uit, ruikt heerlijk (ook als je hem rookt), goed droog maar knalt voor geen meter?! ;)

2 joints verder en kan zo de 3de rollen..

 

Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een klein puurtje bio-Amnesia, moet straks alleen wel de stad door met de fiets, dat wordt lachen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn? ;)

 

Ik denk dat die flink door de zeef is gegaan voordat die in het zakje ging?

 

 

Pure Jamaica is da bomb :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure Jamaica in m'n spliff nu. Hoewel, de man in de shop wist bij navraag niet of het eigenlijk Thai was, of Jamaicaans of, zo opperde hij, gewoon in Nederland gemaakt (dat laatste lijkt me niet, wiet met zaadjes en samengeperst....) Ach, mocht het Thai zijn, dan is het Thai, dan blijft het lekker.

 

Luistert John Lee Hooker's uitvoering van Tupelo (black water blues), kopje koffie, uitgeslapen tot 12 uur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een nietnormale choco knaller uit een een of andere shop uit leiden (weeni meer welke)

 

smaakt erg appart weeni hoe ik het moet plaatsen maar eigenlijk heeft het een beetje een zandsmaakje ofzo denk ik haha maar wel heel lekker om te roken al vind ik zand om te eten natuurlijk maar niks :lol:

 

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat vorige week in de trein, toen twee jongens naast me een joint rolden. De wiet rook bijna zoet, en het leek een beetje chemisch, naar haarlak. Ze zaten toch te smoezen met wat voor een heerlijk witgroen wietje ze hadden, alleen het plakte zo, en wilde niet kruimelen,

 

Toen ze die in de wc opgerookt hadden( ze hadden niet in de gaten dat de rook gewoon de coupé in kwam) was de halve trein volgens mij stoned.

 

Haha, heb me kostelijk vermaakt, werden er opmerkingen gemakt dat ze wat andere dingen aan het doen waren, en die joint gewoon als afleiding.

 

 

Ik vind het wel vreemd, dat er zo enorm vaak word geblowd in de trein er niets van word gezegd. en die keer dat ik een sigaret opstak in de wc, kreeg ik meteen een waarschuwing van de conducteur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een lekker jointje met Red Hair en nu nog eentje draaien van mijn outdoor kweekje.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

citroen haze en mix(niet zo duur en kan kekker lang door blijven dampen van 1 vaporgenieportie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
(hupla @ 25 Aug 2010, 16:15 ) *

SFV OG KUSH

 

waar kunde die dan in nederland vinde jonge ?

 

Tja... Hup en zen soortjes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je wilt zegge dat hij een SFV clone heeft uit de USA geimporteerd ofwat :verrygood?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is nog te vroeg, maar dadelijk steek een pure

 

c5 haze op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja t is al eigenlijk te laat

dus maar snel een white dragon in den snufferd.... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

op dit moment ben ik van een lekkere chokolope aan het genieten :verrygood

 

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu bezig met een pure bubble..

niet al te dik gedraait rookt heerlijk weg lekker zoete/frisse smaak

en de geur heerlijk volgens mij kunnen mijn buren um ruiken :verrygood

 

maar ik ga um niet helenmaal opkrijgen gloof ik zo xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog wat eigen oogst typhoon gevonden :verrygood

kwam op het idee eens op de vloer te kijken in de ruimte waar ik het gedroogd heb, en tussen de dozen vond ik nog een paar topjes

en nu weet ik ook weer eens dat ik me niet teveel moet aantrekken van wat anderen zeggen, had hiervoor wat van dse coffeeshop wat lekker smaakt en wel goed effect had, maar nu had ik weer eens een portie van mn eigen, en de smaak was sterker en het effect beter en sterker

en dat terwijl ik vabn veel vrienden dus te horen krijg dat het niet zo goed is als van de shop(maar dat zal dus ook wel komen omdat hun indica-onder-lampen shopwiet gewend zijn terwijl dit buiten-sativa was)

en ik moet wel toegeven dat het nog veel beter kan, was nog maar m'n eerste oogst(en zonder enige voeding), en naderhand denk ik ook dat ik het iets te vroeg geoogst had(op haren lettend, niet op kristallen, dat kan ik dus deze oogst beter doen door even met de microscoop te kijken)

 

wat wel opvallend is dat ik met coffeeshop meer vertraging lijk te merken, met deze eigen kweek voel ik me ontspannen bij de 1e damp, en bij de 3e/4e voel ik al een aangename warmte en word de kamer lichter, helderder(wat duidelijk merkbaar is na het leegdampen van de vaporgenie)

bij de coffeeshopwiet heb ik heel vaak dat ik 4-5 hijzen neem en nog nauwelijks iets merk, maar als ik dan de pijp neerleg en even een kwartiertje wacht voel ik het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn was een special jointje aan het draaien met 3 x 0.3gr een ander soortje.

En wat voor soortjes 1 x 0.3gr G13 Haze (Barney,s) , 1 x 0.3gr Utopia Haze (Barney,s) en 1 x 0.3 Amnesia (WillyWortel)

 

Ben wel benieuwd , latersz...

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...