Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nilliz

Vraagje Over Het Gedeeltelijk Oogsten Van Een Plant

Recommended Posts

Eeeej cannavriendjes..

 

Bijna zover..de gaan om en ben heeeeeel benieuwd wat de sint ons dit jaar heeft gebracht!

Klein vraagje..groot deel van mijn toppen..voornamelijk aan de buitenkant van het veldje zijn al duidelijk rijp.bijna alleen nog maar bruine haartjes en de trichomes (kan dit helemaal verkeerd spellen..me sorry :spliff: ) beginnen meer jasmijn-achtig als wit te worden.De toppen in het midden lijken me nog wel ffies te kunnen en lijken waarachtig nog bij te stapelen ook!!

Is het mogelijk alvast een gedeelte te oogsten?om toprot zo voor te zijn...of toch liever ffies wachten tot ze allemaal rijp zijn...Ik zit nu precies op 8 weken nadat hij op 12/12 is gegaan en heb NLX (al zijn hier tientallen soorten van uiteraard)

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

 

Ciao

Nilliz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff wachten nog .........Het kan zijn dat je die plantjes aan de buitenkant veel hebt geraakt met je kleding of tijdens het water geven heb geraakt.Dat veroorzaakt ook een vroegtijdig bruin worden van de haartjes.

Als je het toch niet vertrouwd kun je de hoofdtoppen alvast oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...