Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rcT

Voor Het Eerst Salvia Divinorum...

Recommended Posts

Gefeliciteerd, toevallig zin om je bevindingen te delen? Misschien handig om uit te leggen welke stappen je precies hebt genomen, hoe je je erbij voelde et cetera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed werk om hier een topic van te maken!(al is t van december2007,was een tijdje''weg'').

 

ik heb t 1 x op en het kwam toch volop harder aan dan ik dacht,

ik ben paddos/2cb en/of lsd gewend maar die salvia was toch wel t gekste trippen dat ik ooit gedaan heb,

al duurde t maar 10 minuten ofzo(wat trouwens 1 uur leek).

 

daarom is t goed dat mensen een beetje weten wat ze kunnen verwachten wanneer ze dit gebruiken.

sommige doen t op koninginnedag en/of in t uitgaans gebied,maar dat is echt geen goede optie geloof me...

 

het best is thuis of op een veilige plek in de natuur ofzo met een paar maten waarvan het liefst 1 nuchter blijft om in te grijpen als t verkeerd gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wreed!!! :specool

 

ik ga dit weekend salvia roken met een kamaraad, en heb veel aan deze info allemaal, thnx daarvoor :verrygood

 

 

ik vertel jullie wel wat het geworden is

 

latuurr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel geluk own3d, en niet meteen opgeven als je er niks van voelt de eerste keer, sommige mensen zijn er sterker bestand tegen dan anderen. Belangrijkste is zo rustig mogelijk te blijven, als je gaat haasten, of echt die trip zoekt zal je minder kans hebben, laat het je overspoelen. En die rook inhouden! Veel plezier met Lady Salvia gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kun je verwachten van de NIET extract salvia? dus gewoon 100% puur natuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

neutrale salvia, dus géén extract is vrij zacht van sterkte qua trip.. ik doe meestal gewone of soms 5x. ik heb ook 20x maar daar ben ik precies wat zenuwachtig voor :verrygood

 

ik vind de trip op gewone salvia wel aangenaam. alles wordt anders gewoon en je bent precies even ergens anders.. wel op dezelfde plaats maar in een ander universum ofzo. alles is hetzelfde maar toch anders, je bent echt op een reis.. alles is vreemd en je bent gefascineerd door je omgeving.. je kan ook precies dingen waarnemen die je normaal niet kunt..wel maar lichtjes maar je voelt het wel. zoals bijvoorbeeld een bepaalde druk die je voelt op verschillende hoogtes.. verschillende lagen druk in de lucht etc enfin, de trip is bij iedereen anders en sommigen trippen amper van de gewone salvia en anderen vinden dit al vrij goed qua trip. iedereen reageert er anders op.

 

als je de gewone salvia doet kan je dit misschien best via waterpijp doen, daar heb je groter oppervlak en kan je dus meer binnenhijsen.. in n pijpje gewone salvia doen zal maar zwakjes aankomen denkik. gebruik dan wel meerdere aanstekers om te salvia te verhitten, niet het kooltje ofz dat zal niet werken.

kzou zeggen, probeer het eens :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt rcT!

 

ik heb vandaag gehaald bij smartshop, ze hadden alleen 20X en die gaan best hard, heb ik me laten weten.

maarja ik ga het wel roken! :specool al iets van 8 X paddos gedaan en wil nu wel iets adners proberen. :verrygood

 

Groetttt OWned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook een tijd geleden 2 salvia hits getest (5 extracten). Ik voelde er niets van en ik snapte niet hoe dit kwam want had tot 30 geteld toen ik de rook binnenhield. Deze informatie is heel handig, nu weet ik dat een stormaansteker nodig is. Thx :verrygood

En laat die salvia trip reports maar komen, ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal goed : ]

 

als ik het ooit tegenkom, maar eens proberen denk ik.

 

hoe lang zo'n ''zachte'' trip Maximus ongeveer? 2 uur ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee man, 10 min ten hoogste!

 

daarna ben je wel nog high, maar niet de high zoals weed, iets anders, maar wel aangenaam

 

als je 30 seconden inhoudt ofz, en je doet dit 3 keer, dus 3 diepe hijsen zal je het beginnen voelen een paar seconden nadat je de laatste keer hebt uitgeblazen.. adem tussen de verschillende hijsjes ook geen gewone lucht maar direct terug de salvia, dan zal het effect harder zijn :welcome: een minuut na je laatste hijs zit je op je piek en dan blijf je 4 a 5 min, of iets langer kan ook in je eigen wereldje zitten.. duurt niet zo lang maar het kan best heftig zijn.. heb al scheve shit meegemaakt tijdens die 5min. die trouwens veel langer leken dus je denkt da je nog wel lang tript. dan zal het langzaam wegtrekken en na 10min zal je al terug op aarde zijn, daarna ben je nog lekker high.

 

veel plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de info :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds vandaag heb ik mij voor het eerst in de salvia wereld begeven. Het was nog een vrij lichte trip moet ik wel zeggen. Ik heb naast wiet en voornamelijk hasj roken alleen een enkele keer paddo's gegeten waar ik vrij weinig van merkte. Maar toch denk ik wel dat er nog veel hogere treden zijn en sta ik zelf nog maar op de eerste treden van de triptrap. Dus dan ga je toch maar wat meer rondsurfen en jezelf verdiepen in dat wonderlijke salvia, want het heeft mij wel erg goed verwelkomd.

Nu ben ik op een goede omschrijving gekomen hoe je het moet roken. Daarin wordt een hele ademtechniek beschreven gedurende het lurken aan je pijp, zodat je een schop tegen je kont krijgt en meteen die trap omhoog vliegt.

 

'Salvia Divinorum, hoe kun je het beste roken.' -Humito

 

Verder vindt ik die Humito bijzonder mooie tripverslagen schrijven. Het is erg lastig om de salviawereld te verwoorden, maar dat doet die goed. Ik ben overigens vanaf het laatste verslag naar de eerdere verslagen gaan lezen en heb de eerste paar nog niet gelezen, dus weet niet hoe goed die waren. Ik schrijf met aantekeningen maken ook het liefst van achterin het schrift naar het begin. Geen idee waarom, maar ik voel me er beter bij. Anyway.. ook interessant wellicht is een uitleg hoe je zelf een extract kan maken.

 

http://salvia.drugsinfo.net/index.html

 

Ik ga in ieder geval binnenkort nog een poging wagen en dit keer met de ogen dicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salvia heb ik 1 keer eerder gerookt (Verslag op DF).

 

Het buisje slavia vond ik gister weer en tijdens het bouwen van een klein skunk jointje en heb ik een miniscuul beetje in de joint mee gedraait (10x extract). Ik denk dat het een derde was van de hoeveelheid die ik de eerste keer puur had gerookt.

 

Ik heb echter nog nooit zo'n hard jointje gerookt :D . Het was alsof de salvia het effect van de wiet met een factor 25 had versterkt! (had twee uur eerder wel 4 pilsjes op) Niet echt zitten trippen (visuals etc), maar na 1cm van het jointje ben ik gestopt... 2 afleveringen van Futurama gekeken en na 50 minuten kreeg ik pas weer behoefte aan een volgend trekje...

 

Nog geen twee minuten later lag ik KO op bed :o Ik verzonk in een bad van warmte! M'n hersenen maakte overuren en ik heb aan al het bedenkbare gedacht, in slaap geflikkerd enom 5 uur wakker geworden met mn kleren aan, op mn deken :lol:

 

Was zeker de moeite waard, maar was wel heftig!

 

Zijn er meer mensen die weleens salvia in hun jointje gerookt hebben?? Was het bij jullie ook zoveel heftiger geworden??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je dit ook in Belgie krijgen zo ja waar?

 

Wil dit zeker ook es testen, heb al paddo's, truffels, chocolade enzo gedaan

 

Dit hoort ook wel interresant, had er vroeger nog nooit van gehoord

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vond salvia echt niks aan

ik dacht mooi 1 gr halen omdat die vrouw dat allemaal

zo leuk vertelle(van de smartshop)

maa vond het niks aan voelde me mond alleen ni meer

en het is idd vies ja heet en vies dat klopt

Maja

Aju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foute setting misschien? Je omgeving op dat moment speelt ook een rol. Had je gewoon blad of extract? Het is normaal dat het de eerste keren niet lukt, toch zeker met blad. Met wat geduld en wat oefenen zal het wel lukken. Of je moet superongevoelig zijn voor Salvorine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd keihard van salvia, ondertussen wel al 6 maand geleden dat ik het nog gedaan heb. maar ik heb een maat die der ook niets van voelt. wel kan hij niet meer praten gedurende 3 minuten. maar hij tript niet zo hard zoals ik en andere vrienden. sommige mensen zijn er blijkbaar vrij ongevoelig voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst salvia geprobeerd en ik merkte er niks van. Hoewel, niks is misschien wat overdreven, maar ik ben niet aan het trippen geweest. Ik heb samen met een vriendin van me 1 gram 5x extract opgerookt en we werden er alleen stoned van. Wel lekker stoned, maar het was niet wat we wilden. Echt een grote verspilling van 15 eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel tof dit spul, nog geen ervaring mee maar kan niet lang meer duren..

 

helaas op internet weinig info over de verwerking ervan, kun je hier zelf extracten van maken? als ik zo plant heb (want die heb ik!) kan ik die bladeren eraf halen in welke fase dan ook (bloei groei etc)? kan ik de verse bladeren vers pruimen voor een ''zelfde'' effect? hoe kan ik het best drogen? etc etc..

 

 

hoop in ieder geval dat iemand mij antwoord kan geven over wat het makkelijkst is om te doen als je eenmaal de plant heb.. want die staat hier maar een beetje mij appelig aan te kijken........ :lol:

 

 

gr boz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de bladeren eten, maar dan moet je een hoge dosis nemen, ergens tussen de 25 en 50 gram blad. Als je het rookt dan gaat dit heel ver terug en kan 100mg al behoorlijk wat zijn.

 

Extracten kun je inderdaad zelf maken, maar als je niet weet wat je doet zou ik het niet aanraden. Niet alle oplosmiddelen werken even goed, en je wilt wel alle alkaloïden er uit hebben, en belangrijker, je wilt geen oplosmiddel roken...

 

Probeer eerst het blad eens... Als je in één keer extracten gaat roken kun je wel eens echt bang worden...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had gister zo'n 20 bladeren zitten pruimen, lichte high beetje de uitwerking van truffel achtig en lichtelijk filosofisch (wellicht placebo effect :lol: )

 

storm aansteker

pijpje

in de natuur

5x extract?

 

en lang luuuuuuuuuuurken aan die pijp.......

 

moet goed komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad begint het bij 20 bladeren ofzo.

 

Toch is roken een veel directere manier, maar begin gewoon met de bladeren. Ik ben van 20x extract wel eens goed van de wereld geweest. Als je nooit eerder salvia gerookt hebt zou je daar echt bang van geworden zijn... :lol: Denk ik dan.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook al is de bladeren gerookt, je krijgt een hele rare druk op je hoofd op de hoogte van je slaap, ik voelde er bij de eerste paar keren ook niks van beetje apart gevoel maar geen trip, maar een paar keer verder had ik wel closed eyes visuals :blink: ik vloog door een tunnel met allemaal bloempjes met smileys die naar me lachte, en ik dacht aan een paddo die groeide en openkwam die ook naar me lachde en een beetje huppend :smoke en ik zag schaduwen ook heel apart maar voorderest niet zon intense trip :wave:

 

volgende keer maar is 5x extract :D niet te veel alsnog! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een paar keer salvia gerookt,

eerst keer een 5x extractje, werd een beetje licht in me hoofd en kleuren werden een tikkie feller..

tweede keer een 10x, kwas stront verkouden dus kon de rook niet binnenhouden ( aangezien je hele diepe hijsen moet nemen en zo'n 30sec moet inhouden), :offtopic

derde keer een 20x, zat in de woonkamer, kaarsjes aangedaan, verder helemaal donker, bong gepakt en de helft van het zakje in 1x geïnhaleerd,

zat op en bank en wat er daarna gebeurde was zo maf, kan het haast niet omschrijven, er kwam plots een heel maf gevoel in m'n hoofd, daarna hoorde ik allemaal stemmen

van mensen die ik de afgelopen week heb opgepikt, en hele verhalen, ook voelde het alsof er iets in de kamer was, en alsof ik terug door de tijd werd gehaald ofzo..

daarna was ik heel moe, beefde ik helemaal en was ik zeik nat van 't zweet..

echt hele maffe shit..

schijnt trouwens ook dat hoe vaker je het doet, des te sterker het word, een soort omgekeerde tolerantie zeg maar,

op salvia kan je echt bizare trips krijgen, maar ook hele heftige.. dat je in een andere werkelijkheid terecht komt of samensmelt met objecten of alles 2D ziet, maffe shit man..

heb zelf ook 'n salvia plantje staan hier maar da's lang niet zo sterk.. daarvoor moet je 1x heel veel bladeren burnen maar daar is mijn bong te klein voor :whistling

maar denk dat als je zo'n 20-30 verse blaadjes in je mond stopt voor een halfuurtje ofzo dat je wel flink kan space..

 

Roffa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...