Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rcT

Voor Het Eerst Salvia Divinorum...

Recommended Posts

Heb Salvia nu een aantal keer geprobeerd. Het werkte pas de vierde keer, en het was echt ontzettend heftig. Inderdaad, het is echt ranzig (vooral vreselijk heet!). Ik rookte het in een kort pijpje, en was echt bijna niet te doen. Volgende keer pak ik lekker een bong met wat ijs erin, want met tranen in je ogen naar een andere dimensie gezogen worden is ook niet alles.

Wat je meemaakt is niet te beschrijven, het had voor mij in ieder geval niks met deze wereld te maken. (dat was met een 15x extractie)

Salvia is geen middeltje om even mee te spelen, gebruik het met je verstand :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf al Salvia Divinorum gerookt.

De bladeren, ik heb zelfs nog wat op overschot. Ik heb hier alleen niet echt van getript.

Kan dat zijn doordat ik een gewone aansteker gebruikte, via een wietpijpje inhaleerde of gewoon omdat ik misschien een extract moet nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5x is de laagste dosering... :wOOt

neem dan een zwaardere

 

me 1ste x was volges mij 15x en ik tripte hem focking hard

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dit was even een voorbeeldje van een verkeerde setting. en niemand die nuchter is erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ik kom niet meer bij :tu :rofl

Gelijk een goed voorbeeld dat er wel iemand bij moet zijn die nuchter is haha

Die dan ook gelijk weer om jou kan laggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan

Ik wil het zelf al een tijdje proberen, moet t toch is doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst 0,2gr salvia 20x genomen... ten eerste is dat spul niet te paffen (zeker niet met mijn longen) en ik vond het effect niet leuk.

Ik werd helemaal van rubber, boog compleet de verkeerde kant op...

mijn muziek had wat stereoeffect en ik zwabberde helemaal mee, hing uiteindelijk in mijn stoelleuning te kijken naar allemaal paarse draden, die later een soort web vormden, dat was dan wel weer grappig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al een aantal keer salvia gerookt, een keer of 10, en je merkt echt dat je er steeds gevoeliger voor wordt, dus dat je steeds minder nodig hebt en of je steeds harder tript op dezelfde hoeveelheid.

 

Muziek van tai chi, oliver shanti , werkt heel goed, op bed liggen, ogen dicht, muziek aan, diepe hijs nemen en probeer maar eens te onthouden en op te schrijven wat je dan meemaakt.

 

Dat wordt elke keer steeds moeilijker want de trips worden steeds vetter maar ook zwaarder....google maar eens salvia levels 4 en 5 :smoke

 

Eigen Ervaringen : 2d zien, lachkickom de raarste dingen zoals je gsm die afgaat, extreem zweten, denken dat je een draaimolen bent, de wereld in schilderijgraphics zien met pasteltinten, met je hand je visioen schoonvegen zodat er weer een nieuwe kan komen, en in een buis zweven met bubbels, en die bubbels bevatten plaatjes die mijn herinneringen waren.Ik ben in een bubbel gegaan , en was opnieuw in mijn herinnering, alleen zweefde ik 4 meter boven de grond, kon niks doen en zag ik mezelf een trein instappen....

 

Leuk spul , een soort paddo's voor beginners, je bent zo weer nuchter, nou ja helder genoeg om de meeste dingen weer redelijk veilig te kunnen doen, met paddo's ben je tot 8 uur lang soms zo zwaar gehandicapt dat je niet meer weet hoe je moet lopen of slapen (eigen ervaring).

 

Oh ja bert en erniebandjes/shows zijn ook geniaal om op te trippen, je gaat zelfs kanonhard lachen om het geluidje wat je hoort van het eindje van het bandje of cd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leuk spul , een soort paddo's voor beginners

 

hmmz heb diverse keren salvia extract gerookt. nooit heel zwaar erop getript ( me wel heel raar gevoeld, alsof ik geduwd werd en dan weer aan mn lichaam getrokken werd. en met ogen dicht vreemde visuals gezien bestaand uit een wirwar van onsamenhangende lijnen )

maar heb veel ervaringen gelezen waarin werd gesteld dat salvia juist helemaal geen beginners halucinogeen is, integendeel zelfs. in mijn beleving lijkt de trip van salvia ook helemaal niet op die van paddo's zowel fysiek als visueel niet, maar nogmaals ik heb nooit echt hard getript op salvia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de gewone bladeren ook al enkele keren gerookt in een pijpje.

De rook is dan heel warm en onaangenaam om in te ademen, het effect vond ik wel heel aangenaam.

Het was heel ontspannend, alles leek heel zacht en het was heel fijn om gewoon rustig een beetje neer te liggen.

Enkele seconden later was het al weer over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow ik ben net weer een beetje helder van mijn trip.

ik had al 2x salvia 10x extract gerookt, maar merkte er niet veel van.

deze 3e keer was echt anders. Ik had wel alleen een banaan gegeten.

 

Ik had relaxing music aangezet op youtube.

Ik ging zitten op de bank, propte het pijpje vol en gebruikte zon harde straal aansteker.

nam een diepe hijs, nam nog kleine hijsjes erbij en hield het in, mijn lichaam voelde weer een beetje raar aan, daarna begon het een beetje te draaien en kwam ik een soort van los van wie ik was en de realiteit.

 

ik probeerde me aan de realiteit vast te houden, wat de ervaring nog erger maakte.

ik zei tegen mezelf ik ben gwn mezelf niks aan de hand. Het is gewoon die salvia, maar ik geloofde mezelf niet meer.

Ik kreeg steeds meer dat ik mezelf vanuit een andere plek zag. En dat juist wie ik ben, maar een soort illusie is.

Toen rende ik naar mn kamer, ik kan niet herinneren dat ik onderweg iets heb gezien.

ik ben op bed gaan liggen, ik hoorde de muziek nog uit de woonkamer. De muziek bepaalde ook mee hoe erg ik tripte.

 

(ik heb me wel eens afgevraagd waarom ik in mijn lichaam zit en elke dag wakker word als mij.

en iemand anders als hem.)

 

nu was ik op een plek waar ik niet meer mij was. Ik had mijn ogen ook open gedaan en keek naar mijn arm maar ik zag het vanuit een andere plek.

Ik probeerde wanhopig terug te komen, ik kon mijn lichaam wel bewegen en keek door mijn ogen maar mijn gedachte of ziel of wat dan ook was ergens anders. Ik probeerde mezelf te overtuigen dat ik mij ben. Zodat ik weer terug kon komen, maar omdat ik mezelf al vanuit een andere plek had gezien, leek het of ik mezelf voor de gek hield. Zo voelde het. Het voelde echt dom om mezelf te zijn want het leek geacteerd. Zo van nu ga ik weer mezelf zijn. Terwijl ik net nog mezelf had gezien vanuit ergens anders.

 

Het leek ook wel of ik los kwam van wie ik ben en wat ik leuk vind enzo.

 

Ik probeerde op te staan keek en de spiegel en kreeg een soort terug val. Toen ben ik weer gaan liggen en verder trippen over het vage idee dat ik mij ben en in dit lichaam zit, maar elke keer werd ik weer eruit gehaald en zat ik in die salviawereld. Terwijl ik nog tripte dacht ik erover na en ging ik er weer dieper over trippen en zat ik er weer in, dat herhaalde zich.

uiteindelijk kon ik weer alles, het bed voelde nog raar aan. En het feit dat ik weer mij was, met al mijn karakter eigenschappen.

 

ik moet echt even bij komen wow wtf, enneh nooit meer voor mij.

was echt vaag om in die andere wereld te zijn

je moet echt fucking sterk in je schoenen staan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

salvia moet je niet roken , daar houd de plantengeest niet van

18 , 20 , 22 of 24 bladeren ( altijd in paartjes ;) ) 15minuten kauwen en oogjetoe in bed

Edited by Blackjerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...