Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drugssmoker

Is Dit Normaal?

Recommended Posts

Ik had de laatste keer dat ik een dikke joint rookte ( een voorgedraaie tuut van 30 cm puur )

Dat ik in bed lag en als ik me met me hoofd naar het raam draaie dat ik een raar muziekje hoorde.

En als ik me weer omdraaide dan hoorde ik nix echt vaag.

 

Gebeurt dit wel vaker als je knetter stoned ben?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik vroeger soms ook wel, toen ik ook nog geregeld zo heftig blowde. :P

dacht dat het van buite kwam, maar vond het toen ook al raar dat ik het alleen hoorde als ik mn hoofd in een bepaalde houding draaide :D

 

heb je ook wel is dat je als je je oge dichtdoet het net is als op een schip zitte, zo heen en weer wiegend, maar dan veel sneller, dat je zeg maar op 1 seconde 5cm naar onder en 5cm naar bove bent gegaan met 1 kant, en met de andere kant andersom zeg maar?? heb ik nu soms nog wellis, en het rare eraan is dat ik de eerste 3 seconde nadat ik mn oge terug opedoe dat ook werkelijk zo zie ;)

 

normaal zal het vast niet zijn, maar leuk is het wel :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licht trippend he, maar dan dat het nog net fijn is... :spliff:.

 

Kees.

 

Heb ik wel vaker van mijn buitenspul, lekker knetter spul is het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das lang gelede dak ik nog iets heb getript van weed :spliff: mss moet ik ook es een pure toet van 30cm probere ;)

Dat van dat snel wiegen heb ik wel nog nooit voorgehad, traag wiegen kank wel inkome, lekker chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog nooit meegemaakt jouw geval , ik heb wel als ik teveel heb gesmoket en ik mijn oge dichtdoe dat alles beweegt en dan krijg ik kotsneigingen . Een pure toeter van 30 cm is voor mij dodelijk ;) . Ik space hem al te hard al ik 1 toeter alleen oprook , vind ik wel vrij spijtig , zou graag een hele toeter alleen aankunne en gwn relaxt stoned zijn . :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook zoiets, pure toet = teveel

 

met tabak dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer altijd 20%tabak, 80% groen

genoeg om je tuitje aan te houden, maar niet dat je het proeft

als ik soms van die gore tabaktuiten in me handen geschoven krijg, jakkes man, wat een viezigheid

rook liever zo puur mogelijk

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puurpijpje krijg je ook heerlijke space-effecten mee. 2 kopjes vol en je hebt genoeg voor een avond vol plezier. Alles wordt lekker intens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vind puur ook chiller dan met tabak. Je krijgt toch meer een ander effect meer relaxt.. Overigens kost het wel meer wiet. Ik rook altijd puur uit de waterpijp of uit zelfgemaakte fles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst rolde iemand met een rasta vloei, voor het dichtrollen, vouwde hij de achterkant dubbel(van vloei) en draaide er zo aan, dat die verkreukelde, en een soort tipje had, zonder extra papier, geen tabak nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee maar dit was gewoon een keer een lekkere party joint, dit doe ik niet elke dag hoor ik rook ongeveer 1 a 2 normale joint's op 80% wiet 20% tabak en heb dagen dat ik niet blow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalig dat trippen, heb het wel meer... ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zulle we sebiet maar een puur jointje rolle, teveel goesting nu.

Normaal doe ik iets van een 60/40 weed/tabac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...