Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Paarse Steel

Recommended Posts

Ik heb een overlevende plant die ik probeer zo lang mogelijk in leven te houden, gewoon een experiment omdat er 5 gram aan de plant zit..

 

Alleen de steel is al een tijdje paars, gewoon knal en knal paars..

Ik zou echt niet weten waarom alhoewel ik wel een idee heb waarschijnlijk de kou.. maar de bladeren zijn grotendeels gewoon nog groen, alle fanleaves zijn eraf alleen nog enkele topjes.

 

het is een sourjack. sterke soort overigens..

 

Kan iemand bevestigen?

 

Greets Canna :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is al in leven sinds midden mei. hij is een meter of 1.80 hoog en 1 lange spriet, je kan het vergelijken met hennep dat word gekweekt voor de vezels een lange spriet met bovenin wat toppen.

 

dit is niet normaal tenminste niet als de steel met alle takken paars word. hij hoort mooi groen te zijn, Ik zat zelf ook te denken in de voedings tekort sector dat hij van een of andere factor iets niet opneemt.

misschien door de kou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij mij word hij ook paars na een tijdje :nerd

maar dan is hij bikkelhard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu alleen nog een gouden randje en je bent een echte mazzelpik.

 

Klein potje zeker cannabusinesss? Het is waarschijnlijk slecht verplaatsbare fosfor die voor dat paarse zorgt. Bij sommige soorten is het ook genetisch bepaald, maar als je plant geen bladeren heeft en in deze periode van het seizoen nog buiten staat in een klein potje mag je ook niet teveel meer verwachten... Ze vecht voor haar leven dus dan kun je kun je haar nauwelijks kwalijk nemen dat ze daar een beetje moeilijk bij kijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een liter of 10 zo'n klein groen gft bakkie die je toen der tijd bij je groene kliko kreeg beter ff overpoten snel dan? wat het niet doodmaakt maakt het sterker zal ik maar zeggen :nerd

 

de bedoeling is dus dat ze buiten ziet te overleven aldus dat is het experiment.. of het gaat lukken zien we dan wel weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, beter niet meer overpotten. Dat geeft een hoop extra stress en bovendien herstelt de plant vrijwel niet omdat er bij deze buitentemperaturen weinig meer gebeurt. Overpotten zal waarschijnlijk de doodsklap betekenen...

 

Gewoon uitzingen dus... :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...