Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nozynator

Joepiejajeuj 10 X K.o. Kush!

Recommended Posts

vandaag is het een wondermooie dag!!! Er is één wit puntje te zien van mijn experiment met de zaadjes! Zo blij :) dat ik ben, een vreugde dansje volstaat niet. Met een smile tot achter mijn oren draai ik de muziek een paar streepjes harder. Ik ben zo blij, ik ben zo blij, dat plantje dat word nu van mij!! ;) Zo eurforisch dat ik ben! Lijkt wel of ik net terug bevallen ben :o Ik wil het van de daken schreeuwen! (misschien niet zo'n goed idee, haha) :nerd

 

greetz Nozynator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was ook zo als de mijne uitkwamen.

 

Ik heb een gelijke soort,bij mij is het master kush.

 

Alvast veel succes! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi einstein,

 

heb je verslagje gelezen, ik volg je op de voet. Lekker spannend zo met zaadjes werken. :j

 

Vandaag is dus het witte puntje ge-evolueerd tot een innie minnie klein streepke. :P Nog steeds euforisch :) Ik ben nog goed aan het uitzoeken hoe ik juist foto's kan plaatsen hier, ben namelijk pc-blonT wahaha. Soit, dit ff ter zijde. Van zodra ik dat uitgepuzzeld heb, komen de foto's eraan.

 

Nu staan de plantjes (zaadjes) voorlopig in jiffy's (dank u wel sannie!), vochtig, in een potje, dekseltje erop, klein sauna-serre klimaatje nagebootst. Staat lekker in de terrarium, (23°-25°) beetje in een broeierige omgeving. (zou dit te warm zijn?) Mijn kameleon waak er over ;) Er staat nu een (basking) spot en (Uv) spaarlamp op, (8h00 tot 20h00) even geleent van de kermit (kameleon) thx mate! Zij staan er nu 4 dagen in. ..... Heb nog steeds niet moeten bij-bevochtigen, want het lijkt mij nog steeds vochtig, wil die arme schatjes niet verzuipen.... :)

 

Natuurlijk heb ik een heleboel vragen, en kan niet altijd direct het juiste antwoord op de juiste plaats vinden. Vandaar dat het wel eens kan zijn, dat ik iets vraag dat ergens al eens vermeld is. :) sorry hiervoor. Ik doe mijn best om zo veel mogelijk te lezen, maar jammer genoeg kan mijn hoofdje niet alle info opslaan (rara, hoe zou dat komen?!?)

 

De bedoeling van dit experiment is dus dat ik na enige tijd een zelfgekweekt wietje kan roken, zonder steeds 'de grens' over te moeten. (dus niet op grootschalig vlak) Ben het zo beu om steeds aan te schuiven in de shop :o Nadat ik vorige week weer ben tegen gehouden door rikske 't flikske, was de knoop snel door gehakt. Vandaar begonnen met ZAAD.

 

Nadat de schatjes hun kopjes op deftige manier boven de aarde steken, is het de bedoeling dat ze naar de zolder verhuizen, daar staat 'het hokje' op hun te wachten. Er staat een 600 hps watterke in een home-made-box. Folie langs de binnen zijde, koolstoffilterke, afzuigerke en een ventilator. De technische kant ervan, dat zal mij een worst wezen, want da's de afdeling van mijn man. Ik ben verantwoordelijk op 'het maken' van planten :tu

 

ik hou jullie op de hoogte!

Alle tips, of hoe, waarom, wat en ge moet da zo doen, of kritiek LIEFST OPBOUWEND :nerd ALTIJD WELKOM!

 

greetz Nozynator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo stonden ze er gisteren bij

 

med_gallery_14459_4004_598685.jpg

 

med_gallery_14459_4004_708598.jpg

 

de potjes staan weliswaar niet op elkaar, maar gewoon als foto 1 naast elkaar. Het sitte dekseltje is reeds vervangen door een doorschijnend.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo staan ze er vandaag bij :

 

med_gallery_14459_4004_830017.jpg

 

med_gallery_14459_4004_65860.jpg

 

Zoals ge kunt zien, komt er al 1tje piepen. ;) Als je ze goed bekijkt, kwam er ook al een worteltje door de jiffy langs de zijkant. (niet te zien op de foto) De jiffy's heb ik in een rondje gezet, zodaing dat ze niet zo makkelijk kunnen omvallen. In het midden en op de bodem heb ik natte, licht bevochtigde keukenrol gelegt tegen uitdroging. Door de warmte verdampt dat water en komt zo terug terrecht op de jiffy's.... Heb gewoon kraantjes water gebruikt. Hoelang zou ik ze zo laten staan? En misschien een heel domme vraag, ik mag ze toch gewoon met jiffy en al in de grote pot zetten he, als het zover is?? :nerd

 

ben bijkbaar toch nie zo pc-blonT dan ik dacht :o Dankzij het mooi uitgetypt verslagje van John Doe ben ik er dan toch in geslaagt fotokes te plaatsen, thx mate! :)

 

greetz Nozynator.

 

ps : alle tips zijn welkom hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker, en nu maar hopen dat het mooie vruchtbare dames worden. zet m op!

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@p-2 : ja laat ons hopen, al ben ik er nog nie goed uit hoe ik het juiste verschil moet zien SCHAAM SCHAAM :nerd (al doende leert men zekers?) Enfin, als ze zo blijven gaan, gaat ie lekker :)

 

DAG 5: ff updateeje, zo zag het er vanmorgend uit :o

 

med_gallery_14459_4004_95276.jpg

 

 

het witte puntje/steeltje is nu duidelijk op de foto te zien, dit is al een wortel(tje)!

 

med_gallery_14459_4004_782063.jpg

 

 

Voor de rest nog steeds hetzelfde, één klein wit puntje. 2/10 staat de stand voorlopig. :) (de 5x freebees, -staat in een ander potje- daar is nog nix van te bespeuren) Zucht. Ik weet dat ik nog heel veel geduld zal moet hebben, haha. Maar ja, strax ga ik werken tot 22h, dus als ik thuis kom 'slapen' de meiden al. Dan zie ik ze pas weer morgen vroeg! Dan zullen ze weer zichtbaar gegroeit zijn. Nog steeds niet moeten bevochtigen.

 

I'll keep in touch (wouw engels!?) Ik hoop ooit ook pic's te kunnen plaatsen van 'weelderige bossen groen goud' ;) Daar gaan we voor!

 

greetz Nozynator

Share this post


Link to post
Share on other sites

aja, nu weet ik het weer op de vrouwkes moeten er moeten haartjes ofzo opkomen en op de mannetjes zaadjes................ Maar wanneer kunde ongeveer dat geslacht al bepalen? :nerd Daar ben ik nog niet achter

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAG 7:

med_gallery_14459_4004_215723.jpg

 

med_gallery_14459_4004_514298.jpg

 

 

DAG 8:

 

med_gallery_14459_4004_45898.jpg

 

Dit is madam 1

 

med_gallery_14459_4004_21385.jpg

 

 

madam 2

 

Zo staan ze er nu bij in een zelf geimproviseerd voorkweek ontkiem hokje. vlnr : 5x monster (eva seeds) 1x K.O. Kush (sannie) 5x freebees (nog nix te zien) 1x K.O. kush en 5x monster (eva)

 

med_gallery_14459_4004_734121.jpg

 

 

Mijn enthousiasme :nerd heeft al plaats gemaakt voor geduldig iedere dag te staren naar de meisjes. :o

 

greetz Nozynator.

 

ps, wanneer mag ik starten met voeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff updateje

 

DAG 17:

 

med_gallery_14459_4004_62595.jpg

 

 

vooraan : 9 monsters (eva seeds)

midden :5 freebees (sannie)

achter : 6 K.O. kush (sannie)

 

med_gallery_14459_4004_144893.jpg

 

K.O. Kush

 

med_gallery_14459_4004_216670.jpg

 

K.O. Kush

 

De dames hebben het naar hun zin. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...