Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Daar Gaat Ries Weer...71 Nlxjes

Recommended Posts

Maakt voor Ries niet uit, die heeft groene vingers, oude aarde en een spuitbus van Ert geleend.. :o :nerd

 

Wat is je temperatuur van je aarde Ries??

Share this post


Link to post
Share on other sites
:nerd De aarde is warm genoeg....................Heb een kacheltje laten branden al die tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Ries die maakt er wat wat van hoor.

 

Zat nog te denken dat je wel blij geweest zal zijn met je bak met de start.

Geen gekloot met potten vullen.

Niks inwateren.

geen hernia

geen gevloek.

 

Nou wat is dan het probleem als ze iets minder zijn.

Als ze niet helemaal zzijn wat je gehoopt had weet ik zekers dat je er in het begin meer tijd en zorg in steekt.Dus laat ons dunne manneke maar ze gang gaan samen met Sonja :nerd :o

 

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ries, inderdaad niet moeders mooiste stekke maar je zal er heus wel n mooie opbrengst van af kunne krijgen,

 

vind het erg jammer dat de stekkeboeren van tegewoordig van die K.U.T stekke verkope, hebben ze bij mij 1x geprobeert, ben toen flink stennis gaan maken bij de persoon inkwestie, 2dagen later had ik TOPPERTJES!!! met de excusses dat t zo,n Bende was :nerd

 

 

haal je ze altijd bij de zelfde of verschillende?

 

in iedergeval, veel succes en k blijf je volgen:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht een vaste te hebben.Maar als de mannen het grote geld ruiken .............................Levert niks meer onder de 1000 af . :o Er gaan er veel naar A'dam!!

 

 

Wat hebben jullie toch een grenzeloos vertrouwen in mijn pookkunsten. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Jongens,

 

Laten we het niet teveel hebben over het wel en wee van de stekkenwereld, om meerdere redenen. :nerd

 

Hier in Eindhoven zijn we overtuigd dat de belangrijkste factor voor een succesvol resultaat licht besloten in de kwaliteiten van de kweker. Dus in het geval van Ries zijn we overtuigd dat dit, ondanks alles, toch weer een mooi resultaat op zal leveren.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_3987_440982.jpg

 

 

gallery_10502_3987_90129.jpg

 

 

 

 

gallery_10502_3987_598545.jpg

 

 

 

Dag 3 op 18/6.

Ze hebben het weer moeilijk. :o

Toch heb ik er wel vertrouwen in.As always zitten er weer een paar tussen die het niet gaan redden.

Met die bacto en de schimmels moeten ze het gaan doen.Daar heb ik het volste vertrouwen in. ;)

Ik denk dat ik ze een dag of 7 op 18 uurtjes licht laat staan en dan omzet. Deze ronde word er niet afgezuurd tot aan weekje 7.Zodra er geen voeding meer ingaat wil ik de laatste beurtjes alleen wat afgezuurd water geven .PH bepaal ik dan wel nadat ik een grondmonster heb genomen.

 

Bakje zit weer wat voller.Er zijn 6 zakjes met nieuwe aarde ingegaan .Deze heb ik niet gemengd met de ouwe aarde maar er gewoon bovenop gemieterd. :nerd

Ik had dus 400 gr schimmels tot mijn beschikking .Daarvan heb ik er ongeveer 325 gram door de oude aarde gemengd en de rest dus gebruikt om een beetje in het gat voor de stek te gooien.

 

Zoals ik het nu bekijk slaan ze behoorlijk aan. Morgen of overmorgen uit voorzorg even wat Masai spuiten.

Het leek me beter om daarmee even te wachten om te zien of ze wel aan zouden slaan .In zo'n beginperiode hebben ze het al zwaar genoeg , dacht ik zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje praten tegen ze ries :nerd dan willen ze wel

 

en liefde geven

 

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lul me een slag in het rond ,man!! :o

En om nou uitgebreid mijn liefde gaan staan te verkondigen.................................... :nerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bakje zit weer wat voller.Er zijn 6 zakjes met nieuwe aarde ingegaan .Deze heb ik niet gemengd met de ouwe aarde maar er gewoon bovenop gemieterd. :nerd

hmm. Dat is wel een beetje jammer want je planten maken van de toplaag bijna geen gebruik en die schep je normaal na de grow ook af. Aangezien je toch weel nieuwe schimmel en bacto gebruikt had je het beste een klein toplaagje kunnen afscheppen en de rest vermengen volgens mij. Misschien dat onze "soil doctor" Sannie daar nog wat meer over kan zeggen.

 

Zet hem op Ries!

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes ries, komt vast allemaal wel goed.

 

Maar dat er bij jullie in de buurt zo moeite is om aan stekken te komen en dat ze duur zijn. hier merk in er niks van.

 

GRT

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm. Dat is wel een beetje jammer want je planten maken van de toplaag bijna geen gebruik en die schep je normaal na de grow ook af. Aangezien je toch weel nieuwe schimmel en bacto gebruikt had je het beste een klein toplaagje kunnen afscheppen en de rest vermengen volgens mij. Misschien dat onze "soil doctor" Sannie daar nog wat meer over kan zeggen.

 

Zet hem op Ries!

Okay , whazzie . Weetje voor de volgende keer. :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk had ik het eerste laagje eraf geschept en er 12 nieuwe zakken ingegooid...

Dit ondat de afvalstoffen bovenin zitten volgens mij, ben ook zeer benieuwd wat Sannie ons hierover kan leren.! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik de bovenste 7a8 cm afgraven en weggooien.

Dan de bovenste +/-5 cm vermengen met hetzelfde aantal aarde die je hebt weggegooid.

En de onderste +/- 25 cm aarde ongemoeid laten, daar heeft zich nu juist een bodemleven gecreerd.

Het zou zonde zijn dat bodemleven te verstoren.

Dit met een +/- 35 cm aarde in de bak.

 

Ries je weet er vast wel weer iets mooi`s van te maken. :nerd

Succes.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer gaat gewoon meteen weer verder, kon je niet even wachten op de rest ? :o

 

Je trekt ze wel door door de moelijke dagen heen, op naar de 0.8/gr/watt :nerd

wederom succes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_3987_389684.jpg

 

 

 

gallery_10502_3987_632794.jpg

 

 

 

gallery_10502_3987_143151.jpg

 

 

 

gallery_10502_3987_413361.jpg

 

 

 

 

O,o ,o wat hebben ze het moeilijk!! :o

Ik moet echt alle kunsten uithalen om ze groot te brengen. :nerd

Dit worden op zeker geen monsters.

Dag 7 18/6.

Vandaag omgezet naar 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet me bij je aan sluiten vriend.

Die hebben het zekers zwaar gehad, pffffffffffffffffffffffff

 

 

Maar we hopen dat ze de armen wijd open gaan doen en dat ze mooie groene meiden worden.

 

KOmt allemaal wel goed :nerd

 

 

gr erter

Share this post


Link to post
Share on other sites

:nerd

Hoi Ries,

 

Ze willen niet echt he?! ;)

Nou bij mij is het ook niet zo denderend, staan er een beetje moeilijk bij en morgen zijn ze al op 7e dag 24/24.

Laat ze nog een week staan, misschien ook beter voor jou Ries, om nog een paar dagen op 18/6 te laten staan? :o

 

In ieder geval succes kerel, met deze moeilijke start

 

Mvrg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat het nog goed riesje?

 

mij benieuwen hoe ze er bij staan nu

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan nu weer als gekken omhoog. Komt meer voor na het omzetten naar 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...