Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Daar Gaat Ries Weer...71 Nlxjes

Recommended Posts

i je zeer gegunt ries ;) stukje bij beetje knalluh we na die 1 op 1 super kwaliteit :D

 

en dat met wat minder begin materiaal , je weet van aanpakken

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie van dit alles is dat als je kijkt wat jij voor troep in je bak met aarde heb zitten. Dus toen je hem vulde, wij allemaal dachten Pfffffffffffffff wat is ie an het doen ;)

 

En nu zijn we pokke jaloers om wat jij gewoon doet, met deze supert bakkie ;)

 

 

En dan gund iedereen het je ook nog eens he. We worden sentimenteel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ert : tsjaa moet zeggen dat ik niet eens verwachten dat ries de stekken nog goed zou krijgen als dat die deed ;) en dan met deze rusultaten super gewoon ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

super resultaat ;)

 

en is de volgende ronde al weer in aantocht?

 

weer nlx of iets anders?

 

eerst maar eens even het goede resultaat vieren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha gelijk heb je zo snel mogelijkw eg met dat spul

 

en geniet van je vakantie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de samples wat langer laten liggen .Gaan morgen naar de testers toe!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooooooo.........lekker weekendje wezen uitwaaien in de polder!!!

 

Riesje is baaaahaaaaaaaaaaaack!!!

De samples zullen wel op hun plaats zijn beland.Ben benieuwd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste Riesje

 

 

 

ik heb met veel plezier je kweekverslag gevolgd.

 

je hebt een mooie opbrengst, klasse man!!

 

mvg

 

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond wat later zit op de bank, zegt me meissie, er is post voor je gekomen vergeet het helemaal door te geven ,

Shit, ik meteen kijken, enveloppe met een lekkere bubbel erin.

Opengemaakt, vindt een dicht stukje strijkzak

gallery_8441_4534_30861.jpg

 

 

Snel opengeknipt, en wat een lekkere geur kwam uit het zakje.

 

Stoned Again kennende die kan geen goede fotos maken, dus een mooie pic van een top heb ik niet.

 

Snel wat weed verkruimeld, welke er erg goed uitziet en zeer fijn ruikt.

Geen tabak erbij, en snel een dikke pure ketser gedraaid.

 

 

gallery_8441_4534_28608.jpg

 

 

gallery_8441_4534_603361.jpg

 

 

gallery_8441_4534_275642.jpg

 

 

Mede omdat ik puur rook proef ik goed de zachte smaak van de weed, de smaak is erg zacht en heeft echt een biosmaakje.

Nadat ik een paar hijsen genomen heb voel ik een behoorlijk partijtje rook doordringen tot me hersenpan,

lol, dit gaat de goede kant op en stonedagain sukt er nog maar eens op los.

 

Mede omdat dit een rooktestje is rook ik de joinnt in no tempo weg,

en en, en toen was t allemaal behoorlijk vaag voor me gedurende een uurtje.

 

Uurtje later ging t wel en pakte ik eindelijk wat te drinken, zat er al een half uur kneter stoned aan te denken maar deed het niet

 

Ries,mijn comlimenten, een errug lekker wietje had je geboerd man,,,lekkere smaak en zag er goed uit :lol:

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met toestemming gekopieerd vanuit mun PM.Whazzie's verslag.

 

Gisteren aangekomen. Plat uiteraard, maar nog wel goed te beoordelen alleen niet zo te beoordelen op dikte natuurlijk.

 

Allereerst was de wiet uit het strijkzakje nog een beetje klam, bij het grinden direct uit het zakje plakte de wiet daardoor nog wat aan elkaar en brandde niet helemaal goed nog. Het was ook wat scherp aan de keel. Een dagje luchten bracht daar veel verbetering in en vandaag is hij uitgedampt en kurkdroog. Vandaag met John Doe en Miss_J een jointje van gerookt en dat hele scherpe wat ik in eerste instantie had was er wel af. Het werd zelfs erg aangenaam om te roken .

 

De wiet is prachtig wit, maar dat is ook gelijk een beetje jammer, want de trichomes zijn nog niet amber, maar net goed melkwit. Sommige late exemplaren nog wat doorzichtig zelfs, maar wel mooi groot!

 

Het contrast met die witte trichomes en het nog donkergroene blad is frappant en gebruikelijk voor geforceerd of snel drogen en weinig cure. Dat wordt beter met een aantal weken trouwens. Dat merk je ook aan de geur. Zelf met het grinden geeft het geen echt een vet aroma. Wel uiteindelijk erg mooi droog en goed te grinden, geeft een flinke opbrengst uit de grinder dus mooi compact.

 

Dan het roken! Zoals gezegd, de eerste keren vond ik hem wat scherp, en helemaal weg is het nog niet, het geeft me een beetje een rauw prikkeltje in mijn keel. maar het smaakt lekker, zoetig, ook de geur, beetje skunk achtig. De uitwerking zou ik willen omschrijven als een "head stoned" - je wordt er behoorlijk wappie van, maar niet zo lichamelijk - niet iets om lekker de hele dag door te roken en dus zeker een hit in de shop als een sterk wietje. Uiterlijk ziet het er ook goed uit, een beetje klein blad nog in de toppen maar dat hou je toch altijd als je de buds aan elkaar laat zitten en niet klein knipt. Het is bovendien allemaal wit en mag daarom best gerookt worden. Voorwaarde is normaal wel dat ie dan wat rustiger gedroogd is waardoor je niet meer zoveel bladgroen rookt. En dat is het enige wat ik kan aanmerken er op, ik denk dat je door het iets te vroeg oogsten en snel drogen veel aroma verloren hebt en het een beetje aan de harde kant is geeindigd. Rustiger drogen met blad zou een geuriger en wat zachtere top opgeleverd hebben. Wat later oogsten zou nog wat meer body effect hebben opgeleverd, maar dit is slecht wat perfectioneren.

 

Al met al voor jouw doelstelling heb je er een erg goed resultaat mee behaald. De koffieshop zal blij zijn, en haar klanten ook,al denk ik dat je met een weekje langer en rustiger drogen, en droog knippen hier nog wat meer uit had kunnen halen. Dat had net dat extra stapje gegeven om het écht een topwietje te maken rustig in de hoogste regionen kan meedraaien. Ik zit nog steeds een beetje met dat harde in mijn keel, dat kan ik niet helemaal thuisbrengen.

 

Dus volledig goedgekeurd voor consumptie, met aanbeveling! Wel het advies om hem nog even te laten liggen om nog wat verder te curen, dat zal de geur en de smaak erg ten goede komen nog.

 

Thanks for the sample en ik hoop dat je hier wat aan hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat toppie maar nlx is een mooi wit kompate weed

dus ook minder netten nodig voor mooi resultaat en mooi om

te knippen vind ik persoonlijk hop naar de 2000 gram ries :lol:

 

 

 

laterssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een rookverslagje afwachten en dan gaan we in april weer knallen met de Shack van San.Uit zaad wel te verstaan. :D

Allemaal bedankt voor de reacties !! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand trouwens een idee hoeveel Seramis ik door mijn bak moet mengen om een goed mengsel te krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na terugkeer van paar dagen carnaval vond ook ik een zilverkleurig zakje in de bus.

t was open voor ik t wist :D

 

med_gallery_13071_4557_361857.jpg

 

 

lekker grammetje wiet :lol:

 

ik kon t nog niet gelijk uitproberen want moest alweer de deur uit maar gisternacht, uurtje of 2 toen ik thuis kwam kon t dan toch..

 

wiet geeft niet zoveel geur af, toen zakje openmaakte wel even een aromatje opgesnoven maar niet overdreven aanwezig, boven grote zak zal t beter je neus binnendringen. wel al goed droog, maar nog niet knijp-verkruimeld droog en zit flink wat thc op!

 

med_gallery_13071_4557_95973.jpg

 

ik rook niet met tabak maar als ik draai met een kruidenmix erbij.. maar thuis meestal waterpijp, toch stuk beter puur!

 

huisgenoot die er ook was rookte wat mee en heeft er ook nog een joint van gerookt. t slaat al na een paar minuten in van alleen even dat pijpje roken ;) is idd niet zo'n sterke body stoned gevoel maar meer high in je hoofdje. o na een half uur a drie kwartier begon de vreetkick ook aardig te werken, weinig te eten gevonden maar toch net wat chocolade,babao broodje en wat kaas gevonden. bodystoned is ook lekker maar wordt je soms ook wel weer wat lomer van dit is zeker ook lekker.

 

ben er nu net ook weer wat van aan t roken. lekker wietje, begin ook alweer wat trek te krijgen.. :D

 

om samen te vatten lekker wietje dus!

 

oo ik heb net nog een bak met wat ijs gevonden.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haai Ries :lol:

 

Dikke proficiat met zo'n vette oogst!

Succes met de volgende ronde.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de verslagen , ga ik volgende reis gewoon langer drogen en proberen de 9 weken vol te maken.

Nu de bak verzorgen en ontsmetten.Seramis er doorheen. :lol:

 

i'll be back In April ........................

Share this post


Link to post
Share on other sites

grrr heb je wiet nog steeds niet kunnen roken in de shop ze hebben nog steeds die kleine fluf spul van de vorige lading :lol:

 

kan ook niet wachten om het te roken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat Ries.! :D

 

Die rookverslagen begint een leuke trend te worden.! :D :D

 

Mischien wel zo leuk dat er een apart stukje in het forum voor geopend kan worden.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
en proberen de 9 weken vol te maken.
:lol:

 

staan bij mij minimaal 11 weken (77 dagen totaal)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens bij het no mercy forum

 

naar hydrodensa ipv seramis :lol:

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...