Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tomas

Test: 1x Magus Warlock Feminised (+1 Herijuana En 1 Jackberry)

Recommended Posts

hmm.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar zo mijn twijfels bij heb tomas, je bedoelt het scarface report toch he? Denk eigenlijk dat deze tester andere prioriteiten had :spliff: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat was gewoon een prutser, waarschijnlijk had ie ze vermoord ofzo.. wie zal het zeggen.

 

Ik ga bidden tot Shiva voor minimaal 2 vrouwen.. anders ben ik bang dat dit rondje snel afgelopen zal zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Tomas,

 

Wij bidden met je mee en ontsteken een kaars.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn tomas :spliff: ,de kaarsen branden ook hier..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tomas,

 

Je laat me schrikken man, één bijna zeker een mannetje?

Ik hoop dat je het mis hebt maar kan het natuiurlijk niet uitsluiten.

Echt zeker kunnen we pas zijn als ze een tijdje op 12/12 hebben gestaan maar zie zelf ook liever op voorhand een paar pistels.

Ik weet niet of je buiten "scarface" die ik overigens in het geheel niet serieus neem (geen fotos & geen antwoord op mijn vragen) ook de thread van Philcanaries volgd?

Bij hem hebben 2 plantjes een opmerkelijke groei op de nodes maar is het geslacht nog in het geheel niet duidelijk.

Gaat het bij jou ook om ondefinieerbare groei, of heeft dat ene plantje duidelijk mannelijke voorbloei?

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit,

 

1 plant is 99% zeker mannelijk, een tweede plant vrees ik ook ernstig voor, de derde maakt op de plaats waar normaal gesproken voorbloei plaats vind nieuwe vertakkingen aan. Precies hetzelfde als wat iemand op uk420 ook heeft. Ben dus bang dat die ook weg kan. De laatste plant is nog onzeker, hoop het een dezer dagen te zien.

 

Morgen wat foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das jammer :spliff:

Kan je es wat macro-foto's posten van die mannelijke kenmerken?

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Tomas,

Mooie planten ,zou zonde zijn als het allemaal mannen worden

Hoe warm is je grond en wat is de temp van je hok in nachtstand ?

Mijn ervaring met female zaden zijn dat je snacht's wat koudere hok temp kunt aanhouden om meer vrouwen te krijgen ,als je maar wel zorgt dat de grond temp goed blijft .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen man, ik was er al bang voor, daarom kweek ik niet meer met gefeminiseerde zaden, ik had met een kweekje ooit 63 zaden van 5 ''female'' planten, wiet weet wat er allemaal nog tussen de wiet zaz. :S

 

Hopelijk houd je 3 vrouwen over, dan kun je die vierkante meter ook nog wel opvullen, jammergenoeg kost het zoveel tijd..

Ik heb wel goed nieuws, die K.o kush is topwiet (Y)

 

 

Later,,

 

Neus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal morgen wat foto's posten van de voorbloei.

 

@Buble de grondtemperatuur komt niet onder de 19c, dat is juist de reden dat ik bodemverwarming heb aangelegd..

 

@neus Dat was killer kush die je rookte :spliff: .. een pheno die niet meer bestaat ...lekker is ie zeker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net geprobeerd een paar foto's te maken.. helaas niet allemaal even scherp maar ik gooi ze er toch maar op.

 

Het lijkt erop dat de voor mannelijke aangenomen voorbloeiverschijnselen in de oksels in werkelijkheid nieuwe uitlopertjes zijn. Die er normaal gesproken dus niet zitten. Ben dus eigenlijk qua geslacht niet echt verder, maar een nieuwe zorg heeft ervoor plaatsgemaakt.. :spliff:

 

Ik vraag me nu af wat ik hiermee aan moet.. Nu de klok op 12/12 zetten, of alles eruit en overnieuw beginnen. Ik zag dat iemand op Uk420 ook zo'n mutant had bij de Warlocks, en Gerrit raadde hem aan deze te verwijderen. Het blijft natuurlijk een test maar ik wil niet onnodig tijd en moeite verspillen, als die achteraf tevergeefs blijkt te zijn.

Mocht iemand ervaring hebben met dit soort mutanten hoor ik het uiteraard ook graag.

De 1e foto komt van Uk420, dit probleem lijken in ieder geval 3 van mijn 4 planten ook in zich te dragen.

 

7xn30jk.jpg

 

 

gallery_6949_3823_54241.jpg

 

 

gallery_6949_3823_62366.jpg

 

 

gallery_6949_3823_40956.jpg

 

 

gallery_6949_3823_82760.jpg

 

 

gallery_6949_3823_6544.jpg

 

gallery_6949_3823_41027.jpg

 

 

gallery_6949_3823_97319.jpg

 

 

gallery_6949_3823_4510.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tomas, het is een beetje vreemd. Maar goed, het zijn als het goed is gewoon vrouwen, en extra uitloper betekend extra top.

 

In jou geval hebben bijna alle planten het verschijnsel dus laten staan is vrijwel een must. Of je moet de test afbreken :spliff:.

 

Ik hoop voor je, (en denk) dat het wel mee valt, ik zou in ieder geval op de eerste haren wachten en als die niet komen beslissen.

 

Verder zijn het wel mooi kroppen sla.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie groene rakkers hoor :spliff: Ik had van het voorjaar net zo iets, ik dacht het geslacht te zien kwam er opeens een blad voor in de plaats, pas 3 internodes later kreeg ik het werkelijke geslacht pas te zien..

Het begon zo:

gallery_5639_2054_4252.jpg

 

En het ontwikkelde tot dit:

gallery_5639_2054_24322.jpg

 

Als je goed kijkt zie je onder het blad nog een klein balletje zitten..

gallery_5639_2054_27468.jpg

 

gallery_5639_2054_1168.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor je bijdrage PK.. die uitlopers ontwikkelden verder niet echt, neem ik aan?

 

@keesthemad Ik neig er ook naar om de klok om te zetten en maar te kijken wat er uitkomt.. Dit is in ieder geval gunstiger dan allemaal mannen, maar ik blijf ietwat huiverig.. Ik test graag maar er brandt wel een 600W boven :spliff:

Extra opbrengst zal het niet echt brengen, de kleine uitlopertjes krijgen simpelweg niet genoeg licht om aan de oppervlakte te komen, ik zal ze er ook niet aan laten zitten.. maargoed eerst maar eens kijken of ze een beetje willen bloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel erg spijtig tomas...

 

Daar waar plantkas het over heeft heb ik ook al een aantal keren gehad, ik kan me nog herinneren dat 1 ervan later een vrouwtje bleek te zijn.

 

Zo'n hele uitschieter op de plek van de voorbloei ben ik nog maar 1 keer tegengekomen, denk persoonlijk niet dat dit enig kwaad kan, behalve dat het een mutatie is en dat die tak altijd kleiner en ieler blijft dan de 'tak die daar hoort'. (Mijn zaden waren toen gewoon regulier dus ligt ook niet aan het wel of niet female zijn van de zaden.)

 

Tevens jammer voor Gerrit, dat hij nog niet heeft wat 'ie zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dit verschijnsel bij mn Blue Tops en NYCD(eskobar), het bleef bij een klein blaadje, geen hele uitlopers zoals bij jou.. Ik vind die andere zijtakken aan die plant ook maar wazig, het lijkt net of je ze er aan hebt geplakt met kit :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je liever niet teveel tijd wilt verspillen, dan zou ik ze op 12/12 zetten, of je oppervlakte nog zal dichtgroeien weet ik niet, geen idee of deze een grote groeispurt tonen :spliff:

Succes!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het dit jaar ook gehad bij mijn buitenplanten... dacht een balletje te zien maar werd gewoon weer een nieuwe uitloper..

 

Ik zou ze lekker op 12/12 knallen.. Niet elk soortje laat zijn voorbloei al in de groei zien toch??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelfs al foto's gezien van planten met een uitschieter in de knoop van een blad, dus er zijn nog gekkere mutaties! Kijk hier maar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten :spliff: ;)

Maak je geen zorgen zoiets heb ik ook al gehad met Afghaan zaden.

Gewoon de klok op 12/12 ze zijn nu toch groot zat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de reacties..

 

Ik ben ook blij dat het in ieder geval geen mannelijke voorbloei was.. Ik heb de klok op 12/12 gezet, ben erg benieuwd hoe het verder gaat.. Ze zijn in ieder geval mooi gedrongen gebleven en zuipen ook al als gekken :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Tomas,

 

Als het allemaal vrouwtjes zijn komt je ruimte wel vol, ze blijven nog een heel tijdje doorgroeien met de klok op 12/12.

 

Met verwijderen bedoelde ik natuurlijk slechts de extra uitlopers en niet de gehele plant, behalve natuurlijk als het alsnog een mannetje blijkt te zijn.

 

Bij Philcanaries heeft een van de "mutantjes" zich inmiddels als vrouwtje geuit dus zit hij nu inmiddels op 4 uit 5 vrouwelijk & 1 onbestemd.

 

@ LordQuas,

Tevens jammer voor Gerrit, dat hij nog niet heeft wat 'ie zoekt.

 

Bedankt voor je sympathie, maar die conclusie heb ik zelf nog niet getrokken.

De mutatie is als zodanig hoogstens een minpuntje op esthetisch gebied maar lijkt de gezondheid van de plant in het geheel niet te beïnvloeden.

Toegegeven, op dit moment bezorgt het een aantal kwekers enige paranoia (mijzelf incluis) maar mocht dit ongegrond blijken kan deze eigenschap in de soortbeschrijving vermeld worden zodat nieuwe kwekers er op voorhand mee bekend zijn.

Anders word het als enkele alsnog mannelijk blijken te zijn, en geen zeldzaamheid/uitzondering vormen.

 

In dat geval word het "back to the drawing board" of op weg naar de rechtbank voor een faillissementsaanvraag, whatever comes first :spliff:

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herstel, bij Philcanaries heeft inmiddels (na 7 dagen 12/12) ook het laatste plantje haar geslacht kenbaar gemaakt.

5 uit 5 dus ;) :spliff:

 

Dit garandeerd nog niet dat Tomas hetzelfde zal hebben, maar het geeft wel goede hoop.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe absoluut hoor, niet zo zuur tomas, positief blijven denken helpt ook. Je lult ze gewoon om naar man nu :spliff: . En die dikke knoppen heb ik al eens meer gezien..

 

.. in de badkuip!

gallery_5211_1952_311214.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...