Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jonk'O'man

Nieuwe Kweek Sage'n'sour X S.m.m.

Recommended Posts

ik geloof de het wel gelukt is met de homemade bio-antispint :verrygood het is in ieder geval niet erger geworden en ik zie alleen nog maar eitjes of iets dergelijks liggen. over een paar dagen spuit ik gewoon nog een keer. :specool dood aan die sletten!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor

Jammer van die spint ,wat je ook nog kan proberen is tabak door dat watertje , en als je het slangetje uit de spuit haald dan kun je hem op z'n kop gebruiken dit is makkelijker onder de bladeren spuiten

De verbruining kan ook komen van het vocht

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat allemaal goed, op die spint na. Maar die heb je nu ook wel onder controle geloof ik! Binnekort komt mijn 150 watt kastje ook binnen voor de nodige fabeltastische micro-avonturen!

 

Succes man,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

tabak op mijn toppen lijkt me toch niet zo heel lekker. B) ik rook ook altijd puur dus ik doe het maar met de ethanol :verrygood en zeep. :huh: ik heb vandaag de behandeling herhaald, dus ik hoop dat ze nu allemaal dood gaan! :specool

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude...plz...doe even een update, ik zit nu in gran canaria een beetje zonder wiet...dus laat me dan minstens je plantjes zien :huh:

 

zie je volgend weekend wel weer...

 

t is hier trouwens te heet :verrygood...27 graden en heel veel zon :D

enne hoe gaat t nu met de sletten??

 

grtz greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, lekker weertje hoor. :verrygood hier is het ook erg zonnig, maar nog geen 27 graden. :huh: met m'n meisjes gaat het goed, ik kan de spint redelijk goed in toom houden geloof ik. ik zal deze week nog wel even een update plaatsen. fijne vakantie nog!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Beste toppen zijn dat geworden Jonk'O'man, kwam je topic weer tegen en het ziet er prima uit.

Beetje k*t van die spint joh, misschien toch maar roofmijten ofzo inzetten want zeepwiet lijkt mij niet zo lekker.

 

Ik denk dat je de 30/40gr per plant zeker gaat halen, mits je die @#!!*# spint onder controle kunt houden.

 

Succes, Slotty

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

het is weer de hoogste tijd voor een update. :o de ene plant met het blauwe fenotype is nu bijna klaar en krijgt alleen nog maar water. de twee groene fenotypes (die overigens een stuk langer zijn en volgens mij ook meer sativa invloeden hebben) moeten nog wel een paar weken. de buds van deze planten zijn groter en waren eerst een stuk losser, maar die beginnen ondertussen ook al flink compact te worden. :( het ruikt daarbinnen in het hokje als een snoepwinkel. :smoke

 

het snoepwinkeltje:

 

gallery_6512_3930_1447510.jpg

 

de blauwe fenotype die bijna klaar is (eindelijk een statief gevonden en dat heeft erg geholpen al zeg ik het zelf):

 

gallery_6512_3930_808148.jpg

 

wat ook wel grappig is, is dat de peyote zichtbaar is gegroeid, al is het maar enkele millimeters. op de plek waar je die lichte, vereelde lijnen ziet lopen is de cactus gegroeid. hij ziet er nog gezond uit volgens mij, misschien moet ik hem binnenkort alleen een keertje overpotten:

 

gallery_6512_3930_9747.jpg

 

zo dat was hem weer, tot de volgende keer!

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou de cactus een keer moeten proberen te toppen! :smoke

Of toch maar niet..

 

Gaat goed zie ik! Doe je heel netjes, zo onder een 150 watt. Hoe groot zijn de plantjes nu ongeveer?

 

Succes nog,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker, ik mis alleen de macro XXX budshots :(

Houden zo! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schat dat ze zo'n 40 cm hoog zijn nu, misschien iets hoger. maar het gaat niet om de hoogte van de planten, maar de grootte van de toppen. :smoke

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, maar ik vroeg het me af, aangezien mijn kweek ongeveer identiek is aan die van jou. Ofja: de wattages, afmetingen, etc.

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

mocht je die cactus gaan toppen ben ik zeer nieuwschierig naar een

trip verslag info over je cactus vind je hier Peyote info

 

Peyote is een langzaam groeiende cactus. Hij is eenvoudig te kweken en vermenigvuldigen. Je kunt beginnen met zaadjes of een plant. De stekjes moeten dan eerst 15 dagen droog blijven. Peyote groeit het beste op basische kalkrijke gronden met goede drainage, ph 6 of 7. Nadat hij in een pot is geplaatst heeft hij alleen water nodig, ieder jaar verpotten betekent dat er geen extra voedingsstof nodig is. De kleine cactus zal in het begin wel vatbaar zijn voor infecties via schimmels in de wortels, wanneer de drainage niet goed is. Als dit het geval is, ontwortel hem dan, voeg fungicide toe en laat dit een paar dagen drogen, daarna kan de cactus opnieuw geplant worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

het is alweer een tijdje geleden en ik had eigenlijk wel verwacht dat de planten al geknipt zouden zijn. ik laat ze nog even staan, omdat ze weer flink nieuwe witte haren aan het aanmaken waren, wat uiteindelijk geleid heeft tot mooie torentjes. :wOOt

 

de blauwe fenotype heeft het meeste bruine haren (krijgt al 2 weken alleen nog maar water). de twee groene fenotypes moeten nog wel even maar dat worden wel dikke knotsen nu. de pk13/14 wordt goed ontvangen door die plantjes. :engel binnenkort zal ik daarvan ook een foto maken. nu had ik alleen zin om plaatjes te schieten van het mooiste plantje. :wacko:

 

de blauwe fenotype:

 

gallery_6512_3930_2010107.jpg

 

en een macro shotje:

 

gallery_6512_3930_2113898.jpg

 

en nog een om het af te leren:

 

gallery_6512_3930_2461433.jpg

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er verdomd smakelijk uit :wOOt

Kun je de geur eens proberen te beschrijven?

 

Veel plezier met je snoepjes

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ik kwam hier ook even mijn woordje doen :wOOt

ik vind de toppen egt geweldig voor 150 watt hpsje

ik hoop in de toekomst nog veel van je verslagen te lezen!

 

ik schat dat je ongeveer 110 gr droog overhoud!

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij rook ze zo,

de geur is heerlijk zoet en kruidig, als je na een paar minuten aan je vingers ruikt ...zoet, kruidig en citrus kan ik ontdekken, heerlijk, zo'n aftershave zoek ik nog

 

Je toppen zijn prachtig Jonk'o', ik gun je een TOP-oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

ik kan de geur van de toppen niet echt beschrijven, maar deze is heel zwaar en overweldigend en een beetje tintelend van frisheid in je neus. ondanks deze sterke geur is het zeker niet onaangenaam. :wOOt

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

 

nog een keer de tweede foto uit de vorige update, maar nu op 100% grootte (7,2 mp):

 

gallery_6512_3930_532718.jpg

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze topic had ik gemist.. moet ik dus nog ff doorspitten..

Wat is trouwens de afstand lamp -> plant met die 150 watter... ?

Ziet er iig watertandend uit... Jonk'O'.. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hang de lamp meestal op zo'n 20 cm afstand, maar ik probeer hem vaak nog dichterbij te hangen. ik denk altijd maar zolang ze niet verbranden kan de lamp er dichter op. :smoke

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat ik toch ook maar over stap naar 150w hps ipv tl...

Wanneer gaan ze om Jonk O,.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn écht dikke knuppels JonkOman...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof om te zien dat ze zo lekker gaan!

Er moeten nog wat van die zaden op het forum rond zwerven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het gaat de goede kant op, ik ga morgen het eerste plantje oogsten. :P er zitten veel sativa genen in deze zaden, want ze staan nu al 12 weken vanaf de eerste bloeiverschijnselen. dat is dus zo'n 14-15 weken van de overschakeling naar 12/12. morgen post ik nog wel wat foto's van de oogst.

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...