Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietjes

Hond In Brand Gestoken In Genk

Recommended Posts

Dit heefd wel niets met onze hobby te maken , het is alleen maar om aan te tonen wat voor ziekelijke , gestoorde gekken er rondlopen op de wereld. B)

 

top_599347.jpg

 

 

Onbekenden hebben afgelopen nacht een rottweiler in brand gestoken op de Tulpenstraat in Genk. Het dier liep in de tuin van zijn eigenares. De daders gebruikten brandversnellers om de hond in brand te steken. De lokale politie Genk onderzoekt de zaak.

 

De eigenares was 's nachts wakker geworden van lawaai. Ze dacht dat het twee katten waren. Toen ze ging kijken, stelde ze vast dat haar hond, Branco, in lichterlaaie stond. Ze verwittigde de hulpdiensten. De brandweer van Genk kon het dier nog redden. De hond overleefde de brand, maar liep derdegraads brandwonden op en verloor een oog.

 

Het motief voor de aanslag is niet bekend. Volgens de politie waren er geen klachten over de hond inzake gevaarlijk gedrag of blaffen. (belga/bf)

 

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_65418...t.bron=homeArt1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik geen woorden voor.

 

De dader mag zich hier komen melden, dan zal ik hem even uit zijn lijden verlossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

las het net op telegraaf.nl

 

vreselijke mensen bestaan er ook.

 

hij mag zich ook wel hier melden kom ik teminste van mn chemisch afval af B) :rolleyes2: :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

keesthemad trek maar een nummertje ik ben dan eerst

 

B) :rolleyes2: :no :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dacht t niet... Iemand zin in bbq ? Ik ben altijd voor cannibalisme geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannibal holocaust!!

die zal zich niet lang levend wanen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z'n eigen ballen op laten eten om daarna de wangetjes op te bakken met een lekker sausje, en de gaatjes in de wangen gebruiken om een liter zwavelzuur en een liter geconcentreerd salpeterzuur naar binnen te kletteren. En er dan bij gaan staan, om te lachen... Maar goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf ook 2 rottweilers echt het doet al pijn als ik naar die foto kijk wat een idioten B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onbegrijpelijk!

 

Zulke mensen moet je afmaken....

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ergste is dat als de daders gepakt worden, ze bestraft worden voor "vernieling"

hier in NL tenminste, hoop dat het bij de zuider vrienden beter geregeld is.

Publiekelijk te kijk zetten die gasten, komt het vanzelf helemaal goed

 

citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

pdf link : er zijn wetten voor in België, thank god.

 

Nu hopen dat de crapuultjes die dit hebben gedaan, worden gepakt, en dat ze meerderjarig zijn (jeugsanctiedrecht is een lachertje in dit apenland).

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een duidelijke foto in de krant van de daders is straf genoeg...

Ze zouden niet meer buiten durven

 

 

Zielige klootzakken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dierenmishandeling staat in Nederland in de wet hoor, er wordt alleen niet zo zwaar aan getild als het eenmalig is. Voor mij is maatschappelijk gezien de beste straf hiervoor 250uur poep scheppen op een boerderij + 250uur andere taakstraf plus levenslange tbs, iemand die dit één keer doet doet dit vaker omdat hij of zij daar plezier aan schijnt te beleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier wel woorden voor.

 

gewoon het zelfde met die gene doen, alleen helemaal aflaten branden.

 

Mensen die dit in hun hooft hebben verdienen zelf niet om te leven!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens op en groot plein aan een paal binden, en dan stenen verkopen aan omstanders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop van gans mijn hart dat ze diene KL**TZAK OF KL**TZAKKEN maar rap oppakken en dan ze die eens goed aanpakken !!!

 

gemakkelijk zo een dier pijn te doen

 

van mij mogen ze diene gast eens tussen 5 zotte rotweilers zetten en laat ze hem maar oppeuzelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt hier kan ik niet tegen als je dat bij dieren doet shiit :)

dat de daders maar flink aangepakt worden inderdaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...