Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix En Test

Recommended Posts

En een bericht van de breeder Gerrit/Magus Genetics zelf. Gerrit, ook jij bedankt voor je verslag en ik vond het heerlijke planten om te kweken.....en te roken :(

 

Hallo Rob,

 

Ik heb in de afgelopen dagen de verschillende samples geprobeerd en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.

#3 is zeker geen verkeerd rokertje maar wijkt iets te veel af van het (mijn) ideaal om als "moeder/keeper" te selecteren.

#1 en #2 zijn daarintegen spot-on en zou ik zonder meer gebruiken om in competities mee te dingen wanneer dat aan de orde zou zijn.

Als ik echt zoek naar een punt van kritiek zou ik kunnen stellen dat ze iets eerder geoogst hadden kunnen worden, waarschijnlijk had het aroma en het high dan (naar mijn smaak) nog iets beter geweest.

Veel verschil maakt dat echter niet, het is zeker niet zo dat ze veel te laat geoogst en daarmee "verkloot" zijn.

Kort gezegt, een uitstekent resultaat, als er iemand is die het niet lekker vind is dat duidelijk geen Warlock liefhebber.

 

Nogmaals bedankt voor de samples, foto's en tekst geven een aardig beeld van hoe de kweek verloopt, maar waar het echt om draait kan je alleen dmv een sample beoordelen.

In dit geval

Ik vermoed dat je ooit in de toekomst de Warlock nog wel gaat missen, in dat geval geef je maar een seintje.

Ik zal je met veel plezier nogmaals wat Warlock (of andere) zaden toezenden.

 

Vriendelijke groeten,

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag van een mooie kweek.. :(

 

Ik kan me ook goed vinden in Bk's rookverslag, Warlock verveelt echt niet snel :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt volgens mij tot november genoeg Warlock om van te smoken. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette rookverslagen jongens

 

alleen jammer dat er hier geen sampletje is binnen gevallen

 

:(

 

Was een geintje Rob

 

laters da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

WW x Shack x SMM (je mag m vanaf nu Rivella noemen :rofl )

 

Breeder : robdh

Grower : robdh

 

Ook hier een royale top in het zakje. Structuur is ook hier, zoals BeeKaa het omschrijft bij de Warlock, halfopen.

Ik zou het luchtig willen noemen maar halfopen dekt de lading beter denk ik.

Luchtig klinkt teveel als fluffy en dat is het niet.

 

GEUR : Ik vind de geur zoet en kruidig maar eigelijk vooral een beetje citronella achtig .

(heb ook geen mug gezien toen ik m op t balkon rookte :( )

 

ROKEN:

 

SMAAK : Ik ruik een heel zoetig topje en dat schept bepaalde verwachtingen natuurlijk.

Maar : SURPRISE ! ... deze wiet is nou niet echt bepaald zoet te noemen.

 

De smaak is erg complex en kijken wat je er van welke "voorouder" nog in herkent is eigenlijk onbegonnen werk.(voor een ammateur als ik)

Hij is vooral zuur te noemen ... maar dankzij de zoete nasmaak is het geen nare zurigheid.

Ik vind het qua smaak een soort Neville "light" en ik vind m dus erg lekker ...zelfs lekkerder als de genoemde haze.

Zou je me zeggen dat je een kruising WW x Neville had opgestuurd zou ik je direct geloven.

Je hebt hem inmiddels zelf ook wel gerookt toch Rob ??? Snap je wat ik bedoel ???

 

EFFECT : Werkt vrij snel in het koppie (4 a 5 haaltjes merk ik t al) ... en maakt dus ook snel lekker stoned.

Ik werd er een beetje erg hangerig van en vond dat verder eigenlijk geen probleem. T is dus een behoorlijke bankplakker.

Na een joint (met een weinig tabak) zat ik echt met een letterlijk stonede kop voor me uit te staren volgens vrouwlief...

en dat ziet ze niet vaak meer tegenwoordig.

(eigenlijk vooral als ik weer eens een sampletje van een WFM (WietForumMakker) in huis heb geloof ik ;) )

 

Puur in de pijp is het effect vrijwel onmiddelijk ... maar de smaak iets te zuur om echt lekker weg te roken (is mijn smaak uiteraard)

 

Ik geef geen cijfers maar deze wiet zit zeker hoog in de catagorie goed tot zeer goed :(

Ik word er gewoon helemaal happy van... vooral van de apparte smaak maar zeker ook van het stonede effect.

 

Ik heb het gevoel dat ik nog meer moet zeggen maar kom op het moment niet verder als :

Hij is een beetje vreemd ... maar wel (erg) lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( @ CS,

 

Ik heb m zelf nog niet gerookt eigenlijk maar de naam is wel cool. Nu nog ff wachten op de reactie van BK en de jongens van wiettest.nl. Zoveel mensen, zoveel smaken. Verder is het nog afwachten hoe deze kruising wordt bij de volgende lichting maar uiteraard kan je dan wat zaden in je bus verwachten :rofl . Thx voor je verslag CS en veel plezier met je spullen, die BAC biovoeding is echt de moeite waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...