Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeLeys

Kastje In De Kelder

Recommended Posts

en je VCA is ook nog tegen een brandbare ondergrond geschroeft :specool :execute

 

is dit dan goed volgens die vakman van je?? :no :no

 

 

zal je een goeie tip geven die je huis wel is zouw kunne redden...

 

 

kijk meer is naar het 6de en 7de artikel in de rij...

 

http://www.bootschappen.nl/index1.html

 

voor de rest :verrygood :D

 

:oeps :wOOt :wOOt :tu :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel eerst ff op reddingsmiddelen klikken in het linker menu :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet je wel eerst ff op reddingsmiddelen klikken in het linker menu :specool

 

 

:verrygood zo is dat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig nog lang geen water meer geven.

in feite kun je de eerste 5 cm van boven af gewoon behoorlijk uit laten drogen als je nog steeds een mooie hoge rlv hebt.

(ga je straks wel van onder water geven? K'heb effe wat van je post gemist want had het druk, k'weet ook niet of ik er wel dik bovenop kan blijven zitten deswegen, dus daarom wel goed dat soca je ook al probeert te helpen.)

 

zal uiteindelijk toch niet zo gek veel uitmaken wie je er nu mee helpt. Komt wel goed met jou. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de recognatie Delays, maar ik wil ook graag gewoon heel eerlijk met je zijn.

Wat er onder de gegeven situatie nu zal gebeuren is dat je stammetje heel dun zal blijven , hetgeen geen goede basis is om dikke toppen mee te produceren.

Je stammetje is nog niet paars gekleurd, dus zo ontzettend verkeerd heb je het nog niet gedaan maar kan ook aan je soortje liggen die wel wat nattigheid schijnt te hebben kunnen verdragen.

Zwenk ventilator er op in combinatie met een juiste luchtvochtigheid (van in jouw geval nu de maximum waarde van 60%) zou optimaal zijn.

je zou de pot het beste zo snel mogelijk van haar overtollige vocht kunnen ontdoen door de potten op redelijk droge(maar niet kurk droge) veen te zetten en ze daar even stevig in aan te drukken zodat de vezels van het veen door de gaten in de pot contact kunnen maken met de inhoud van de pot.

keuken papier etc, werkt natuurlijk ook maar geeft zo n gesmeer. :D

 

(om voor het verlies aan spectrum op te maken zou je er wat blauw licht aan kunnen toevoegen in de vorm van coolwhite Tl's voor de eerste paar weken.

Het zal de internoden dichter op elkaar laten groeien en de dikte van de stam ten goede komen)

 

Ik hop nog wel eens voorbij in je topic om te zien hoe je gaat. Je blad staat gelukkig wel heel mooi gezond dus ik blijf voor je duimen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor dit mooie topic DeLeys, vind de foto's en beschrijvingen goed duidelijk..

ga zelf ook voor t eerst opstarten en veel van mijn vragen zijn bij deze beantwoord :D

Ik ga je plantjes ook zeker volgen en hoop dat beter gaat nu! good luck :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoor je niet aan de paarse bladstelen Deleys, dat kan meerdere oorzaken hebben maar daarvoor moet ik eerst wat meer info hebben, de moeite van het bediscuseren hier niet waard denk ik.

2 van de meest voorde hand liggende redenen zijn koude(tocht) of te natte (koude) voeten, schijnt met het vermogen te maken te hebben om geen stikstof op te kunnen nemen om bep redenen.

Sommige soorten zijn er idd nogal gevoelig voor, maar staar je er niet blind op verder, komt wel goed.

 

Om te zien of het een man of vrouw is zou je me een close up van de top van bovenaf genomen moeten doen.

En dan het liefst de tipblaadjes in de kruin wat aan de kant drukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alsjeblieft Deleys, mij geen U noemen ok? Anders ga ik u ook u noemen en dan eens kijken hoe lekker u dan in uw vel zit, :lol:

 

Frisse luchtaanvoeren is idd beter maar heeft met het betreffende probleem hier niet van doen.

 

Van de foto's kan ik het helaas nog niet zien. effe wachten nog.

foto 1 en 3 kan ik wat mee, omdat het mooi van bovenaf genomen is,maar foto 2 is te veel zijwaarts genomen.

 

Dan, als je met een dag of 3 nog eens zulke fototjes afdrukt, effe de hoogste tipblaadjes wat aan de kant duwen.

 

(mannen krijgen daar een "stompje" dat uit beginselen van mannenbloemen bestaat, terwijl vrouwen door zullen gaan met het aanmaken van meer internoden ( = alternerende tipbladeren)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog op 18 uur staan kan het lang duren voordat je iets in de kruin ziet, dan kun je beter de oksels in gaten houden voor voorbloeiverschijnselen.. Hier vind je wat voorbeelden en info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees toch eerst die draad eens door Tomas, Deleys gaf op de vorige pagina aan dat ze op 12/12 stonden.

 

 

Bij de manier zoals ik het net omschreven heb , haal je de mannen er een stuk sneller tussen uit als wanneer je op kantklare " ballen" gaat letten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees toch eerst die draad eens door? Oh jee, ik mis 1 post.. whatever, ik bemoei me er al niet mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi leerrijk verslag, met vallen en opstaan :lol:

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje heeft wel wat van een vrouw, maar misschien iets te vroeg...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen hebben vaak een iets meer op elkaar gepropt knopje, ik vermoedt vrouw, maar pin me er niet op vast...

 

Mooie dubbele bodem trouwens...

 

Over die ene met die grovere kartels; ik heb zelf momenteel ook eentje staan met een iets afwijkende kartel, in mijn geval is het een Mexican Sativa. Ik vermoed dat jij Rebelshack als freebee had?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk vrouw.maar houd ook mij ten goede.

 

De foto is goed genomen, mooi strak er bovenop en scherp, het enige wat je voor het maken zou moeten doen is die bovenste hele kleine TIP BLAADJES even wat naar BUITEN TOE VOUWEN zodat de groeitip goed te zien is.

Lordquas had ter herkenning ook al een goede aanwijzing gegeven.

Mannen hebben stompjes(vaak gelige) vrouwtjes tonen slechts nòg een internode met weer slechts 2 tipblaadjes.

 

 

hoe gezonder de plant gestaan heeft, hoe eerder je het kunt zien.

 

bij twijfel kun je er met je vinger op drukken, een mannen top voelt ergens scherper/harder aan als een vrouw.

 

 

Het plantje ziet er in iedergeval heel mooi uit.

Nu zo snel mogelijk geslacht bepalen en daarna in een grotere pot douwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...