Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeLeys

Kastje In De Kelder

Recommended Posts

Wat mij net opviel toen ik dit topic las, is dat op pagina 3 de relais 2 kabels als uitgangen heeft

1 naar je schakel klok de ander naar een stopcontact je hebt aan 1 kabel wel genoeg d8 ik :lol: op

pagina 6 is dat wel het geval. Ik denk dit de reden van je doorbrandig geweest is.

Ziet er allemaal erg goed en proffesioneel uit.

 

Greets platinum

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee man, :lol:

 

het zou kunnen dat je die grote wat meer water moet geven; blaadjes laten hangen is meestal wel een teken van te weinig (of te veel) water. :lol:

 

ik zou als ik jou was ff een tensiometer aanschaffen bij www.blumat.nl. deze zijn voor beginners zoals wij echt ideaal als het op water geven aankomt! je gaf aan dat je van plan bent met de hand water te blijven geven, maar in jouw situatie (nog niet zoveel kennis van de plant / water per schotel ipv. in een opvangbak, zodat ze zelf niet de hoeveelheid water kunnen verdelen) niet ideaal is. wat jij nodig zou hebben aan blumats om de watergift te automatiseren kost je ongeveer 8 tientjes incl. tensiometer en verzendkosten; als je daar 15 gram meer mee oogst is dat toch snel terug verdiend?

 

succes,

 

laters! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, ziet er mooi uit die gebogen plant :o

en een heel mooi hok heb je daar vergaard :smoke

nog veel succes met je kweek

5 pintjes voor de mannen van de schrijnwerkerij :(

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Deleys, ik heb effe je draad gemist maar wil graag reageren op de foto,s van 17 feb.

Op die plaatjes word heel duidelijk TE veel water gegeven, je kan dat herkennen aan dat de bladeren bolrond naar beneden gaan hangen en de nerven beginnen op te zwellen.

Hoop dat je dat voor een volgende keer kunt gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...