Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gajeut

Vraagje I.v.m. Bloedtest

Recommended Posts

hoi,

ik moet binnenkort bloed laten trekken om te laten testen omdat ik naar china ga.

nu is mijn vraag als ze deze tests doen (HIV , hepatitis B ,...) gaan ze dan ook zien dat ik weed gebruik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope daar testen ze dan niet op

en trouwens als ze het wel zouden zien wat dan ??

NIKS

maak je maar geen zorgen

Share this post


Link to post
Share on other sites
nope daar testen ze dan niet op

en trouwens als ze het wel zouden zien wat dan ??

NIKS

maak je maar geen zorgen

 

 

Oef...

nee gewoon ik woon nog thuis en ik heb liever niet dat mijn ouders het weten.

slechte ervaring mee toen men broer gepakt werd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokters en zo hebben beroeps geheim

ik weet trouwens niet hoe dat zit met ouders en zo of die dat wel mogen weten van hun kind

maar bij de test die jij moet doen gaan ze niet testen op thc gehalte

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat van me wou t leger in en moest ook bloed late teste. en hij mogt een maand nie blowe! :) maar das wel wat anders natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al verschillende topics langs zien komen met dit onderwerp maar met "standaard" bloedonderzoeken gaan ze sowieso niet kijken of er THC in je bloed zit. Dit doen ze alleen in "speciale" gevallen.

 

@ Hobbit

Waar heeft hij zich voor aangemeld dan? Ik heb ook die onderzoeken moeten doen toen ik het leger in wilde maar bloed hebben ze niet afgetapt bij mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi,

ik moet binnenkort bloed laten trekken om te laten testen omdat ik naar china ga.

nu is mijn vraag als ze deze tests doen (HIV , hepatitis B ,...) gaan ze dan ook zien dat ik weed gebruik?

 

 

er zijn 500 soorten illegale bestanddelen, die in vele landen verboden zijn. De meeste test kosten per stuk dan al rond de $40. de Soa en hepatitis test kost maar 40 cent. dus ze gaan echt niet testen op al die dingen. En trouwens sommige bestanddelen van cannabis komen ook in medicijnen voor( oorontstekeing, maagzweer) dus als ze daar dan ook op gaan testen... maak je daarom geen zorgen :)

 

Alleen als je gaat solliciteren bij het Amerikaanse leger, Europese Luchtmacht of de Canadese overheid, en je bent al voor 99,9% aangenomen. gaan ze zo'n dure test doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...