Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
djpopol

Beetje Info Gevraagd Aub :(

Recommended Posts

beste growers.

 

ben namelijk nog niet lang bezig met het growen van planten... par maanden misschien.

mijn vorige post had ik getypt dat ik die stekken in een wei had gevonden maar was niet waar, ik had ze daar geplant... ik wou gewoon het risico vermijden dat ik als kweker word beschuldigd.

 

wou dat gewoon niet in het openbaar zeggen zoals iere op een forum. Dacht dat er namelijk wel veel controle op zou zitten.

 

ik had paar zaadjes laten kiemen en dan heb ik deze in de wei gaan smijten gewoon voor te zien of ze paktte. enjah der zijn der 10 van uitgekomen waar ik er 5 van heb genomen. De andere waren te zwak en gingen het niet overleven.

 

dus nu heb ik ze uit de volle grond gehaald en in een pot 7 liter gestoken. heb nu wel al wormenmest besteld enzo voor erbij te doen.

 

ik heb hier enkele foto's van men planten ma ik zou niet weten hoe ze noemen of dergelijke.

want ik vind dat ze enorm in de hoogte groeien.

 

1330954942.jpg

1319774128.jpg

1320044380.jpg

 

 

wie kan me wat helpen met deze zaak.

 

met vriendelijke groetjes daniel.

Edited by djpopol

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) :rolleyes2: :no

Ze zien er niet uit. Vind de antwoorden op je huidige vragen en begin daarna opnieuw.

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had paar zaadjes laten kiemen en dan heb ik deze in de wei gaan smijten gewoon voor te zien of ze paktte.

Ze hebben inderdaad gepakt, alleen is het geen gezicht....

Maar waarmee moet je geholpen worden eigenlijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ no - zem

 

hoe ik ze mooier kan krijgen enzo...

heb nu zaadjes gekiemd en heb kleine stekjes, die staan nu onder lamp 12/12

 

zal vanavond foto's posten en zeg me wat je ervan vind dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh ? B) die groeien idd wel in de hoogte.

 

ik weet trouwens niet of je ze wel stekjes kan noemen als je ze uit zaad hebt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet wat er mee gebeurt is maar heb je de bovenkant eraf geknipt en in zand gedrukt of zo?? Heb zoiets nog nooit gezien. Bestel zaad bij online winkel hier zijn er zat en start es opnieuw want dit word niet wat. Je kunt alvast wat lezen en plaatjes bekijken hier om te kijken hoe een plant er wel uit moet zien. Succes.

 

greetz Misterxl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze als zaad geplant hebt, dan weet je toch wat voor soortje het is, of lagen de zaadjes ook in de wei B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er niet te veel energie meer in stoppen, ze zijn zo te zien al in hun bloei dus meer toppen dan dit zullen er niet komen. Buiten overleven ze het nu zoiezo niet meer denk ik en binnen kost meer stroom dan het oplevert. Vind het moeilijk te geloven dat deze uit de wei komen...zal dan wel erg laat gepland zijn.

 

mijn advies: jammer maar helaas, overnieuw beginnen....nieuwe ronde nieuwe kansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BigButtBram: het is een onbekende soort.krijg enkel de zaadjes in een zakje

en voor 0.10 cent het zaadje kan ik niet klagen.

 

heb nu juist zaadjes besteld seh bij in de shop, we zullen zien wanneer deze aankomen eh

 

@ tuinmannetje: ja die zijn veel te laat geplant geweest dat is het. heb ze geplant toen de dagen al begonnen in te korten B) wat dom van me want dan gaat de plant direct in bloei beginnen staan.

zou dit te smooren zijn wat er aan de plant hangt??

 

en bedankt vooor de info

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ergste wat ge kunt krijgen is nen kater . . . B)

 

(oja en fucked up longen ofcourse)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...