Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yoyojohan

Hoesten

Recommended Posts

ik smoke nu bijna een jaar en ik heb met mn maten al iets van 80 joints gedraaid en opgesmoked,

maar ik moet soms nog steeds erg hoesten.

ik rook altijd over me longen en ik wordt ook wel knetterstoned of high, maar dat hoesten en keelpijn enzo blijft tog elke keer.

doe ik iets verkeerd of kan ik niet tegen de rook ofso?

peace, johan :rolleyes2: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien heb je gewoon een iets gevoelerige keel dan anderen. Misschien had je vader of opa wel astma?

 

Ik heb er nooit zo last van, ben een geboren blower al zeg ik het zelf. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat je het aantal nog ongeveer bij houdt, deed ik vroeger ook..

Na 80 joints kun je geen "virgin lungs" meer hebben..het zou inderdaad kunnen zijn wat de kameraad van hierboven zei dat je gevoeliger bent voor rook dan anderen...maar het kan ook aan de manier van draaien, de shag of de wiet zelf liggen...experimenteer met verschillende stijlen joints en wiet, rook eens een blunt en kijk of dat beter gaat...als je té diep inhaleert ga je vanzelf hoesten, en af en toe "kretst die in de keel" zoals ze dat hier noemen, dan teugt die ietwat vervelend..

 

suc6 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En probeer anders een puurpijpje of zo. Kan je heel knetter van worden met minder last van je keel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is niks ergs aan om te hoesten (behalve dat het niet zo vijn aanvoelt dan). maar doordat je hoest gaan je lugt wegen verder open, en komt het thc verder in je longen. dus woort je sneller stoned. dus lucky you zou je kunne zeggen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je goede wiet hebt zou je niet moeten hoesten,

ik heb er nooit last van met mn eigen wiet maar ik moet wel altijd hoesten van op steenwol gekweekte wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn veel redenen waarom je zou moeten hoesten, 1 ervan je hebt gevoelige longen, 2 slechte tabak en/of wiet of 3 ge trekt niet goed B) maar het zal wel 1 zijn denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk ben je dieper gaan inhaleren. of je hebt net een stukje puur te pakken, daar willen je longen nog wel eens protesteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

lr heeft gelijk, ik moet zelf hoesten, of is dat al over kweetniet swat. ik moet zelf ook soms hoesten, dit gebeurt altijd op dezelfde manier; ik neem een dikke hijs, mn maat bezorgt me een lachkick, ik hoest, ik hoest, ik hoest,... (5 min lang). water of fruitsap drinken helpt. of gewoon nog een hijs nemen!

greetz

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...