Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest bloemetje123

Gezocht: Moonflower Zaad!

Recommended Posts

Guest moonflower343

Lezers,

 

ik rook al zo'n 15 jaar moonflower van catweazle in Culemborg; dit is mijn grote favoriet. Ik ben nu zelf aan de slag gegaan en heb heel internet afgestruind op zoek naar moonflower zaad, ik kan het niet vinden!

 

Heeft iemand een tip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het best wel eens gewoon een ander soortje kan zijn onder die naam.. Wellicht dat iemand die in de buurt woont hier uitsluitsel over kan geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hier moonflower gaat halen krijg je gewoon PP.. moonflower klinkt gewoon 10x beter

ik vind het heel jammerlijk dat de meeste shops aan dit soort naamvervuiling meewerken.

 

volgens mij is het gewoon een valse naam zoals kees al zegt

 

gr

 

BK :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo!moonflower is in t echt geen pp hoor,want dan ben je volgens mij gewoon opgelicht.in gorinchem hebben ze wel goede moonflower,maar zaad heb ik nog nooit ergens gezien.heb echt wel gezocht omdat t mijn maatje z'n favowiet is.stoned spul,verzonnen naam misschien maar geen pp hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Nee volgens mij gaat het niet om PP, ze hebben dit jaar weer een 2e prijs gewonnen in de highlife cup:

 

 

Zaden Bio

Plaats Firma Naam Soort

1 Bio Ibo Seeds Sneeuw Witje

2 Catweazle Seeds Moonflower

3 Kiwi Seeds Alegria

 

Weet iemand waar moonflower vandaan komt, welke kruising het is?

 

BvD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Dat heb ik eerder gedaan en toen kreeg ik niks... nu na goed kijken

 

http://www.catweazle-seeds.nl/index01.html

 

Tis toch wat, ik steek er nog één op! :offtopic

 

t blijft vaag, je komt op een website van jaja.net, groothandels blabla. Ik ben benieuwd, heb ze gemaild!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Ter info: bij jaja.net (site: http://80.84.244.154/index.htm ) koop je 11 moonflower zaadjes voor 36.50 incl. BTW en incl. verzendkosten. Ik bestel pas eind v/d maand dus over levering etc. kan ik niks zeggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyheyhey, een mede-Catweazle C'borg bezoeker... Tjah, je kon het ook gewoon proberen te vragen aan de balie :rolleyes2:. Maar tip, try de AK-47 bij de Jupiter, hele lekkere B).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Ik ga zo die kant op, het is weer donderdag! B)

 

Ik denk niet dat ze daar zaad verkopen, dan zouden ze hun eigen handel onderuit halen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ze zouden natuurlijk niet in de shop verkopen :rolleyes2:, maar misschien kan je wel inlichtingen vragen, je weet het nooit, nee heb je en ja kan je krijgen B).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lezers,

 

ik rook al zo'n 15 jaar moonflower van catweazle in Culemborg; dit is mijn grote favoriet. Ik ben nu zelf aan de slag gegaan en heb heel internet afgestruind op zoek naar moonflower zaad, ik kan het niet vinden!

 

Heeft iemand een tip?

 

 

Moonflower zaad is inderdaad pp!

Edited by thc tiel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343
Moonflower zaad is inderdaad pp!

 

 

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar waar baseer je dat op?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Moonflower (Canadian Seed Co.) Cinderella 99 X Apollo 11

 

Dit staat op het forum; tis dus geen PP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een fan van de moonflower uit de catweazle :verrygood

nog gelukt met de zaadjes??

ben zelf ook van plan wat moonflower te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest moonflower343

Ik ben ze tegen gekomen op de site van jaja.net en ik heb erover gemaild; je kan ze daar krijgen voor 36,50. Ik vond die site zo shabby dat ik het niet aandurfde. Ben nu al een tijdje bezig met KO Kush van Sannie en voor de zomer liggen de low riders klaar!

 

Mijn advies is eigenlijk: blijf hier op het forum/sannieshop! Het zaad is goed, niet duur en je hebt een heel forum met kenners van deze planten.

 

Ik heb nog niks gerookt van de sannie broedsels maar als ik het forum lees zit ook dat wel goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: Bij sannie zit je goed, en het loopt daar goed Met al die LowRyders :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...