Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Einstein

Hash Honing Maker Met Pcv Pijp.

Recommended Posts

Vandaag heb ik men eerste honing extracter gemaakt met pvc pijp.

 

Foto's en verdere uitleg volgen nog,morgen test ik hem dus wil ik zeker weten dat ie wel werkt.

 

Ciao :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

met pvc pijp? BHO topics niet gelezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel maar ik wil het toch proberen.

 

ik heb ook al van een carbon buis hoort. maar dan moet je al ergens een kapote vislijn vinden.

 

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

juistem een kapottevislijn met een carbon eikel ....

 

:offtopic

 

tot volgend jaar !!

 

 

Esmie je aller aller grootste fan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb ook al van een carbon buis hoort. maar dan moet je al ergens een kapote vislijn vinden.

 

:D

 

Eisntein moet nog leren communiceren ook ....

 

Totaal onbegrijpelijk !! Een beetje Einstein test eerst en maakt dan een volledige topic ...

 

JIJ bent een PRUTSERTJE !!

 

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe is even koest esmi,, laat deze jongen lekker even 'prutsen' daar leren mensen van :D

 

mijn eerste experiment was ook niet gelijk professioneel.. ( nu nog steeds niet )

 

greetz thug :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet prutsen met je gezondheid. En als we daar iemand voor kunnen behoeden doen we dat, maar sommigen zijn hardleers, ondanks alle waarschuwingen in de topics. PVC is niet per definitie geschikt als BHO buis, zeker niet als er een dop op is gelijmd. De Honey Bee is van een speciale kunststof gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet ie maar leren typen ..... das verplicht op dit forum.

 

ABN typen !

 

Met zijn topic die nergens op slaat, dit gaat echt nergens over, o jawel over een carbon opschepper die vistouw gebruikt .....

 

Doei doei ...

 

Het is hoog tijd voor ongezouten opmerking op dit dood saaie forum.

 

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck zo'n haatelijke mensen hier!

 

dacht dat er hier een chill sfeer hing :D :offtopic

 

 

sorry ma kzit er lijk welk maar een week ofzo op iedereen moet toch leren niet? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Eisntein,

 

Stop is met aanstellen en janken, start maar is met uploaden van je wonderpijppie .....

 

 

Haat is echt wel iets anders hoor.

 

Ik ben nu nog lief namelijk, ik word morgen weer ongesteld.

 

:offtopic

O ja je typ werk is nog steeds compleet onleesbaar, dus je hebt 2 keuzes:

 

1) Stoppen met blowen

2) Terug naar de basisschool.

 

Kusje voor de pijn van Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry ma kzit er lijk welk maar een week ofzo op

 

Een beetje begrijpelijk nederlands tikken zou wel helpen denk ik, maar een goede voorbereiding ook. Je onderwerp gaat esme ook erg aan het hart. Topics vol over geschreven. Niet alleen plaatjes kijken he :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

er mist nu al een spatie dit was de volgende keer. ...

 

Maar over welk lijk heb je het nu eigenlijk ?

 

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slotje,..... Is niks, word niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaag morgen test ik hem

Ciao :D

Was al niks vanaf het begin.

Kusje Esmee !

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fuck zo'n haatelijke mensen hier!

 

dacht dat er hier een chill sfeer hing :D :offtopic

sorry ma kzit er lijk welk maar een week ofzo op iedereen moet toch leren niet? :D

 

Moet je nagaan hoe mensen met je gezondheid zijn begaan. En dat op een anoniem forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat raden jullie me dan aan als materiaal? :offtopic

 

Ik lees hier dat ijzer vonken kan geven. :D

 

 

PS:nog eens sorry voor mijn slecht begin ik hoop dat het nu wat beter is.

 

grtjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Einstein, na je slechte start (en alle reacties daarop :D ) vind ik je vasthoudendheid sierlijk!

 

Je taalgebruik is echt verbetert en ik kan je nu ook begrijpen :D

 

Er is nog 1 dingetje wat je vaak zal horen: Zoek en Lees

Een hele hoop informatie is in hapklare brokken te vinden op het forum, probeer eerst zelf wat informatie te zoeken zodat je een eventuele vraag goed kan onderbouwen

 

Als je zegt dat 'je iets daar leest' vermeld dan even de bron dat kan ook makkelijk zijn!

 

Ik heb zelf helemaal geen kennis over hash of hasholieproductie echter een door snelle search kwam ik bij het volgende topic terecht:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15189

De informatie is in het engels maar ik zal je even op weg helpen:

 

...

The tube should be made of Stainless steel or Thick glass Only, You can use a copper tube if you cannot find stainless or glass, but only if you clean the tube well before each extraction. ...

Avoid ALL Plastics, brass, steel and galvanized steel pipe, these all can contaminate your oil and make you sick.

...

 

Vrij vertaald: De buis moet van roestvrij-staal zijn of anders dik glas. Koperbuis kan ook echter moet deze zeer goed gereinigd worden voor elke extractie!

Vermijd ALLE kunststoffen(plastic), koper/zink legeringen, staal en gegalvaniseerde buis, want deze vervuilen de olie en kunnen je ziek maken

 

Zelf dacht ik ergens gelezen te hebben dat er wel kunstof versies zijn, echter speciaal kunstof geproduceerd voor deze doeleinden(???)

 

Succes :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij nog steeds niet verstandig om koper te gebruiken. Vergeet niet dat koper giftig is. Vooral nadat ik hier op het forum heb gelezen dat het al is voorkwam dat een pijp groen kleurde van binnen. Je zult dat maar tussen je BHO krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees niet eigenwijs, geen pvc voor bho ... Als je met één hand kan typen, mag je voor mij wel uitproberen. De weekmakers in PVC verliezen hun elastischiteit bij tempraturen onder de -25 , dan word ie poreus. en bij een drukverschil van één bar kan die dan al uitelkaar knappen. en stroomt het vloeibare gas overal heen, over je handen, De BHO is dan ook koud, en blijft vastkleven aan je huid, en zorgt dan voor ernstige brandwonden.

 

Je bent een Rund, Als je met extractie stunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn speciale kunststoffen die wel chemisch resistent zijn. De Honey Bee is hier bijvoorbeeld van gemaakt.

 

Anders zou ik inderdaad voor rvs gaan. En nu het BHO topic effe goed lezen he! Tip: zoek op "turkey baster"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een vraagje ivm RVS kan dit geen vonken geven door statische ophoping?

Dan zijde er ook veel mee me u gezondheid :no

Da gulder junkys over gezondheid begint da doet mij ook lache B)

Ge smoort uzelf tot kannkerpatient en dan vraagde u nog af ofdat erg is als ge plastieksoorten gebruikt voor u HBO te maken

Kdacht ook da butaan maar aan 0° verdampt dus dan zou het nog altijd moete lukken zonder schadelijke stoffen alst klopt wa dat er ier allemaal in dees topic sta

PS: Plastiek kan ook statische ophopingen geven heeft een vent me duidelijk gemaakt aan het tankstation

 

Keep it safe koop een Honey Bee extractor

 

esmie wnr komt de menopauze :rolleyes2: da ga ook iets worden

Share this post


Link to post
Share on other sites
en bij een drukverschil van één bar kan die dan al uitelkaar knappen

Kun je die bewering onderbouwen?

Het lijkt me zowiezo niet dat grijs pvc zou knappen, daar zitten namelijk (bijna?) geen weekmakers in, en als je echt voor safe wilt gaan moet je de witte pvc nemen. Een druk van 1 bar ga je trouwens niet halen, een half zal de max zijn gok ik. Aangezien butaan bij 10C al een dampdruk van 2 bar heeft (en dat is in een afgesloten ruimte, dus zonder opening aan het eind!), bij de temperaturen die bij het verdampen van butaan gehaald worden zal daar helemaal weinig van over blijven.

 

En zelfs áls hij knapt, de gevolgen zijn best te overzien, ik heb mn hand wel eens in de vloeibare stikstof gehad, niks aan het handje omdat het toch binnen no time weer weg is. Een bundeltje doeken om je buis zou het grootste risico wel dekken.

 

En butaan dat pvc oplost is gewoonweg onzin, kijk maar eens in een chemical resistance tabel.

 

Conclusie: Een BHO-pijp is best te maken met PVC, gewoon buiten werken en de nodige voorzorgsmaatregelen nemen. RVS is btw ook geen lievertje als het om brandgevaar gaat, stoot er maar eens mee tegen een steen/tegel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keep it safe koop een Honey Bee extractor

Bij kunststof is de kans op statische electriciteit overigens wel groter. Kunsttof kun je opladen, metaal niet, dat geleidt alleen. Ik denk overigens niet dat er veel gebeurt, je laat de olie in een glazen (isolerende) schaal lopen. Nah ja, nylon kleding vermijden voor de zekerheid :nerd De echte BHO junk draagt hennep kleding :o

 

Wat betreft de kunststof: er zijn denk ik niet voor niets speciaal chemisch resistente kunststoffen. Volgens mij kun je nooit meer druk krijgen dan er in een busje gas zit. En hoe dik is een gasbusje nou? Neem de gemiddelde aansteker, staat dezelfde druk op, niks aan de hand. Maar het spuit wel hard hoor door een klein gaatje. Een "backfire" is dan ook niet misselijk. Je zit onder de kleverige drab als je allebei je ogen nog hebt tenminste....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...