Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
broekluijsen

Schuur Omgetoverd Tot Hok2

Recommended Posts

heej mede growers

ik heb van me schuur een hok gebouwd, omdat mijn planten net begonnen te bloeien en door de kou waren ze gestopt met bloeien.

de planten zijn al behoorlijk oud, al ongeveer 3,5 maand.

ik heb de muren van de schuur met isolatie materiaal bedekt, en een 400 watt lamp opgehangen in het midden.

de tijdschakelaar staat nu op 12/12, zodat ze hopelijk gaan bloeien.

als voeding geef ik ze terra flores voor in de bloeifase.

ik geef ze alleen water als de aarde droog is, en dan geef ik tot ze het niet meer opzuigen, ongeveer 1.5 liter.

omdat mijn planten altijd buiten hebben gestaan, kan ik ze dan nu wel binnen zetten met zoveel licht erop?

med_gallery_12144_3061_1665561.jpg

med_gallery_12144_3061_436202.jpg

 

http://www.wietforum.nl/uploads/1193897903...061_1665555.jpg

http://www.wietforum.nl/uploads/1193897903...3061_726559.jpg

http://www.wietforum.nl/uploads/1193897903...3061_135370.jpg

 

 

alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,iets meer moeite doen is hier wel op zijn plaats vind ik.

:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had misschien beter verder kunnen gaan in je vorige topic maar goed :offtopic

 

Binnen zetten onder licht zal ze in principe goed doen, maar houdt ze gewoon goed in de gaten voor eventuele zichtbare veranderingen.

 

Hoe zit het met aan/afvoer van verse lucht?

 

Zoals bootch al zei kun je misschien wat meer aandacht steken in het bouwen van een goed kweekhok, en hou rekening met alle andere rommel die erbij staat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook te maken van ouders die me sommige dingen verbieden. het blijft gewoon nog onze schuur waar ook dingen in opgeslagen zijn zoals tuin gereedschap ed. ik kan niet alles opzij schuiven voor mijn wietplanten. we wonen hier met een vol gezin en er is geen andere plaats voor deze planten. ik ben ook niet professioneel ofzo, maar het is gewoon om er iets wat opbrengst uit te krijgen.

omdat ik niet mocht zagen of wat dan ook is er geen echte aan voer van verse lucht, alleen af en teo de deur open zetten zodat alles kan doorluchten

wat zou een andere manier zijn?

bedankt!

bl

Share this post


Link to post
Share on other sites
heej mede growers

ik heb van me schuur een hok gebouwd, omdat mijn planten net begonnen te bloeien en door de kou waren ze gestopt met bloeien.

de planten zijn al behoorlijk oud, al ongeveer 3,5 maand.

ik heb de muren van de schuur met isolatie materiaal bedekt, en een 400 watt lamp opgehangen in het midden.

de tijdschakelaar staat nu op 12/12, zodat ze hopelijk gaan bloeien.

als voeding geef ik ze terra flores voor in de bloeifase.

...

 

Dat klinkt toch allemaal best semi-professioneel :D

Je hoeft de schuur niet leeg te halen, maar maak er gewoon een net hokkie in! :D

 

Ruim de boel netjes op en creeer daarmee een vrij wand of hoek, en daar bouw je iets simpels

Heb je gelijk ruimte om lucht in af te blazen(de rest van de schuur dus).

Een ventilatierooster in de wand van de schuur of een pijpje op het dak zou je bijv als aanzuigpunt kunnen gebruiken

(waarschijnlijk zullen je ouders ook blij zijn dat jij hun schuur zo lekker hebt opgeruimd :offtopic )

 

Ik denk dat af en toe de deur open niet genoeg is, aangezien je de planten op bijna alle manieren stimuleert (licht,voeding,temperatuur) behalve verse lucht, wat toch zeer belangrijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd net hokje, heb je ook betere reflectie van je licht die van de wanden terug op je

planten kaats.

 

En niet iedereen die de hoogte zon te gemoet komt lopen als ze de schuur binnen komen.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mag helaas niks aan de schuur zelf veranderen, dus geen gaten ect in t dak zagen ofzo. er zitten wel kieren in t schuurtje omdat hij beetje krakkemikkig is gebouwd:P

@Fogbrain, bedankt voor t commentaar waar ik wel veel aan heb,

@blauwezand, bedankt voor de tip!

 

ik ga alvast me best doen, en bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...