Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hugo123

High Woorden Bij De Eerste Keer?

Recommended Posts

Yow mensen

Ik heb laatst voor de eerste keer wiet gerookt, ik had daarvoor nog nooit een peuk gerookt. Maar ik hoefte helmaal niet te hoesten, ik weet wel zeker dat ik het met me longen heb gedaan en ik heb zelfs ene shotje gehad... maar ik hoefte helemaal niet te hoesten :D Mischien heb ik gewoon sterke longen ofzo :D maar mijn :wOOt Maar daarom denken ze dat ik niet high was en dat ik het fakte en zeggen ze dat je uberhoupt bij de eerste keer niet high kan woorden terwijl ik tog alle symptoomen van stoned zijn beleefden. :offtopic

 

Nu zijn mijn vraagen: Is het abnormaal dat ik niet hoefte te hoesten en kan je bij de eerste keer high woorden?

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij bestaat er niet zoiets als 'niet high worden van de 1e keer'.

Als je het rookt moet je tog ook wat voelen, al is het de eerste keer. Enne over dat

hoesten heb ik niet zo veel verstand, maar ik hoest ook nooit. Misschien verschilt

het per persoon.

 

steev :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Hugo123,

 

Zou je je willen voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie, zoals in je welkomstmail is verzocht.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Hier in Eindhoven hebben we ook iemand met verminderde waarschuwingssignalen. Dit kan worden gezien als een zegen, maar ook als een last. Drugs gebruik is persoonlijk en ieder moet voor zichzelf bepalen waar de grens ligt.

Sommigen beginnende rokers moeten wel hoesten waardoor het effect groter is. (Bron: Jackie Brown)Maar dat wil niet zeggen dat degene die niet hoest ook niet high wordt. Tenzij je natuurlijk Bill Clintoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja waarom zou je de eerste keer niet high kunnen worden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh,.. toen ik jaren geleden ooit voor het eerst een blow rookte vernam ik er ook geen zak van. Mijn broer met wie ik toen samen rookte (was veilig beginnen) kon mij toen vertellen dat het heel normaal was dat je de eerste keer niets vernam.

Het is vooral de anti-reactie op het roken van wiet die het gevoel meegeeft. Je lichaam moet nog wennen om hier een anti-reactie op aan te maken. Bij volgende keer (hoe korter op de 1ste keer hoe beter) zul je er gegarandeerd meer van voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en kan je bij de eerste keer high woorden?

 

Greetz

 

Nee het is onmogelijk, hoeveel je ook smoort je kan de eerste keer onmogelijk high worden! :offtopic

 

 

Het antwoord is dus: Ja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je wel eens in een coffeeshop geweest zonder blowen? of bij kennissen die blowen, want zo kan je natuurlijk ook thc binnen krijgen. Ik werd de eerste keer ook niet high, maar was de dag erna een klein beetje wazig, maar stoned of high was ik er niet van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je wordt altijd high of stoned als je blowed. alleen merk je het de eerste keer vaak niet omdat je het niet gewend bent. je weet niet wat er anders is en wat je dan wel moet voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...