Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rolling Thunder

Temp En Lv Goed Krijgen I.vm Toprot

Recommended Posts

Even een vraag over de temp en de lv. Ik heb hier een growtnt 120x120x200 met daarin een 600 watt

en nu is mijn temp en lv met de lamp uit rond de 16 graden en de lv is rond de 69 en met de lamp aan

is de temp 25 en de lv 45 a50 .Wat kan ik doen om dat goed te krijgen?Ik ben namelijk bang voor

toprot.Hoe groot is de kans trouwens dat je toprot krijgt?

Ik had al zitten denken aan een straalkachel voor de inlaat van de tent of een warmtestralerlamp(lamp die geen licht geeft) in de tent

 

Groet Rolling Thunder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

je kan je kacheltje daar zetten ja..

 

maar ook luchtontvochtigers plaatsen,dat ga ik namelijk ook moeten aanschaffen :offtopic

 

ik weet dat er van die bakjes bestaan die je moet neerplaatsen,

 

maar er zou blijkbaar ook een elecktries toestel moeten voor zijn,die je op je hygrostaat kan aansluiten,

 

dan kan je bv een luchtbevochtiger en luchtontvochtiger daarop aansluiten en dan zal ie wel het werk perfect doen in die ruimte vanje,

 

maar ik weet ook niet echt welk toestel het is,k'zou het ook nodig hebben namelijk.. :D :D

 

ik denk dat je daar behoorlijke kans op maakt ja,op budrot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat van die bakjes zou ik ook kunnen doen,ik heb die dingen namelijk nog staan.Die dingen vreten al het vocht weg.Ik weet alleen niet of dat de goede manier is,want die korrels in die bakjes zijn wel chemisch.

 

Groet Rolling Thunder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

warmte kachel indd en je afzuiger voluit zetten die bakjes werken nauwelijks kosten een hoop maar werkt niet echt heb de zelfde tent als jouw btw ik doe het op deze manier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een computer fan onder mijn lamp gehangen. zo blijft de lucht tussen en boven de toppen circuleren. en krijg je minder last van eventuele toprot. bijkomend voordeel is dat het de warmte van je lamp weg blaast en dan kan je lamp ook wat lager hangen zodat de dames lekker kunnen zonnen :offtopic

 

Grtz P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...