Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SeaQaeS

belgen.

Recommended Posts

Idd niks, rotste weed die ek ooit al heb gehad en denk ni dak em ooit nog zo slecht gaan tegenkomen

pm on its way

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terneuzen :D

wel duur dus nu ga ik beginnen met men eerste kweekje.

 

Big bud of skunk #1 of Master Kush. denk ik best voor beginnend indoor kweek.

 

heb wel al eens buiten kweek gedaan met succes...

 

 

ciao :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

had n goeie dealer, toen begon ie minder te geve, toen trug meer, maar de kwali sterk na beneje, toen ook noggis de kwanti na beneje, en toen is em gestopt, nu valt er waar ik woon amper nog iets te krijge, zit nu dus al e stuk of 4/5 dage zonder :nerd

als iemand hier omg. Mol woont en gemakkelijk kan regele, aan fatsoenlijke hoeveelhede en degelijke kwali, dan hoor ik het graag! :o

 

en verder ist mee mate na holland, of mee late neme, of iemand op de bus aanspreke, want ben nog net geen 18 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier in Belgie is het tamelijk makkelijk voor aan goede weed te geraken in feite

het komt vooral neer op de goede mensen kennen ;)

Idd volledig mee eens,ik ken ook enkele betrouwbare mensen die nooit rommel zullen

aannemen,of verkopen!

Lukt het eens niet en het moet via via via dan kom ik ook wel eens geript uit,maar er is dan natuurlijk

altijd dat ongelooflijke verhaal aan verbonden dat het superweed is!

 

 

Heb al van Belgo weed gehoort, schijnt goed te zijn, heb het wel nog niet gezien.

Dit weedje passeert dikwijls mn doosje :P (Het wisselt nogal tussen dit en onvolgroeide amnesia!)

Maar wanneer ik dan probeer te achterhalen wie dit geproduceerd heeft kom ik niet ver!

(Beetje klappe over de plantjes,mess zit'm wel op dit form :nerd )

Ik heb trouwens nog een 50-tal zaden uit zo'n top in de koelkast liggen!

 

 

rotste weed die ek ooit al heb gehad en denk ni dak em ooit nog zo slecht gaan tegenkomen

Weed die naar selderzuur of saltpeterzuur of zoiets ruikt heb ik ook al gehad,

Zand midden in de kroppen was mij nog nieuw :tu ,

Suikerweed is de meest gekozen optie,en soms nog geen klein beetje!

............en al die andere keren die ik vergeten ben................ :)

Baagh!! Spul was gewoon niet te roken,

Degene die dat doet met zn weed wens ik zeer veel beterschap toe nadat hij mij is gepasseert! :) :)

 

Dus ik hou het bij mn eigen grow en het materiaal van betrouwbaar volk,

voor de rest naar de coffeshop of ik probeer eens iets anders :o :j

 

 

Gr GaNjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

In belgië is het een stuk moeilijker ja... maar als je weet wat je doet is er geen probleem, er is geen grenscontrole bijna dus je rijd gewoon even naar nederland je betn anderhalf uur odnerweg ofzo en je haalt wat of je haalt in een paar shops en rijd met 10gram of meer naar huis of je neemt iemand mee die neit blowt en ieder 5, soat er word veel egsproken over de thuis adressen in nederland waar je telefoneert, je word gehaald emt de auto, je wisselt van auto dna ga je naar de locatie en koopt in eht groot aan (voor 100gram ofzo) en dta is een sutk goedkoper en zo word er in belgie verkocht :nerd het enigste voordeel aan nederland is dat je keuze hebt bij wat je koopt hier is gewoon alles 5 a 6euro de gram en is vergelijkbaar met de 7euro de gram wietjes in nederland maar je krijgt gewoon vaak te wienig etc. allemaal probleempjes maarja eens je 18 bent is dat probleem van de baan gewoon wekelijks eens met je auto rijden

 

het gaat du eignelijk om de juiste mensen kennen of 18 zijn :o

als je de juiste mensen net kent kan je ook wle krijgen maar dna kan je te wienig krijgen of waar zand of kruiden ofoz tussen zitten mjaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wiet is nog wel te vinden, de prijzen zijn alleen veel gestegen

gelukkig dat ik deze zomer enkele plantjes had buiten staan :bier

en anders terneuzen of goes (gebeurt heel zelden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt niet uit of je uit België komt of niet,

Altijd plezant met Nederwiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als minderjarige belg kan het lastig zijn om aan wiet te geraken . Alles hangt meestal af van je conecties en of je iemand kent die meerderjarig is en naar holland gaat . Ik heb persoonlijk geen grote problemen om aan wiet te komen maar het lastigste is dat de hoeveelheden die ik krijg vaak niet kloppen . Hetgeen ik zeer moeilijk vind is hash vinden in België . :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

minderjarig ofniet, in belgie geraak je steeds makkelijker aan wiet, en zeker voor de mindrjarigen zelf, ik ben zelf van sint-niklaas, heb 2 plantjs staan en 10 stekkies, maar bijna elke keer als ik ene gaan drinke word ht me constant aangeboden of gevraagt, je ziet er tientallen minderjarigen lopen die ondr invloed zijn. blijkbaar heb ik ne wietkop ofzo :P wnt ik km er zonder te zevere bijna elke dag mee in contact ;) zowel passief als actie :bier de taboe over cannabis verdwijnt met de jaren, het wordt als normaal omschreven, ook al is de wet in belgie nie mals. "smoke weed every day" :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis bestaat al miljoenen jaren, het taboe is maar voor korte duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

good weed is hard to find. maar eens je het gevonden hebt wil je niets anders meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belgen, Belgen...

 

Ik ben zelf een Belg en woon ook in België.. vlakbij de grensstreek, en dan zijn er twee prachtige mogelijkheden; namelijk "Belgo-wiet", hier geteeld, en vaak zelfs verrassend goed van kwaliteit, maar ook vaak vrij duur, en natuurlijk een uitstapje naar de shop. Het is inderdaad wel lastig om de 'juiste mensen' te leren kennen, maar overal zijn er wel zulke mensen, alleen ken je ze misschien gewoon niet.

 

Hetgeen ik zou aanraden, ga naar Nederland en stap gewoon en shop binnen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het gewoon halen bij een dealer die het op zijn beurt in nederland gaat halen. Ik krijg wel minder als in de shop maar het is wel goede kwaliteit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteindelijk is kweken de beste oplossing als je in België woont. Er zijn niet echt veel controles op, en het is nog een leuke manier om je bezig te houden (vind ik toch :verrygood ). Af en toe ga ik ook is de grens over, maar niet al te vaak. Als mijn voorraadje op is, kan ik altijd nog bij vrienden terecht die binnen kweken. Kopen van mensen die ik niet ken, doe ik absoluut niet! Ik woon in de buurt van Leuven en hier verzwaren sommige dealers de wiet met vanalles en nog wat (bv. zand :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
minderjarig ofniet, in belgie geraak je steeds makkelijker aan wiet, en zeker voor de mindrjarigen zelf, ik ben zelf van sint-niklaas, heb 2 plantjs staan en 10 stekkies, maar bijna elke keer als ik ene gaan drinke word ht me constant aangeboden of gevraagt, je ziet er tientallen minderjarigen lopen die ondr invloed zijn. blijkbaar heb ik ne wietkop ofzo :P wnt ik km er zonder te zevere bijna elke dag mee in contact ;) zowel passief als actie :rofl de taboe over cannabis verdwijnt met de jaren, het wordt als normaal omschreven, ook al is de wet in belgie nie mals. "smoke weed every day" :D

ge kunt ook niet beweren dat de wet in belgie zo streng is, als ge 18 zijt stellen ze een vereenvoudigd PV'ken op en ge zijt ervanaf (das gewoon een papierken ondertekenen)

alst minder is dan 3 gram geven ze et u terug (soms zelfs bij 5 gram ofzo, hangt ervanaf welke flikken en of ze een weegschaal bij hebben :rofl), gewoon als ze zien dat et voor u eigen gebruik is en er geen verzwarende omstandigheden zijn (minderjarigen, overlast, ...)geven ze et wel trug

en ge moogt 1 vrouwelijke plant hebben in huis

 

ok de wetgeving is nog ni zo voordelig als in nederland maar als minderjarige zijt ge er hier denk ik even slecht vanaf als in nederland --> jeugdrechter

en als meerderjarige moet ge gewoon maken dat ge geen 25 gram ofzo bij hebt maar ja, dan zijt ge in nederland ook ge*****

 

in sommige landen kunt ge levenslang krijgen voor het bezit van een paar grammekes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ge kunt ook niet beweren dat de wet in belgie zo streng is, als ge 18 zijt stellen ze een vereenvoudigd PV'ken op en ge zijt ervanaf (das gewoon een papierken ondertekenen)

 

Zelfs dat nog niet altijd. Ooit waren enkele van mijn vrienden (ze waren zelfs nog geen 18) een joint aan het roken op zo'n schuin vlak onder een brug. Plots passeerde een combi en het enige wat ze zeiden was: "Kom daar eens af, en doe dat volgende keer liever niet in het openbaar hé!" ;)

 

De ene agent is de andere niet! :D

 

On topic: Er zijn veel meer landen waar het niet gelegaliseerd dan landen waar het wel zo is. Overal wordt er gerookt, zo moeilijk is het dus niet.

Edited by Ovred

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelfs dat nog niet altijd. Ooit waren enkele van mijn vrienden (ze waren zelfs nog geen 18) een joint aan het roken op zo'n schuin vlak onder een brug. Plots passeerde een combi en het enige wat ze zeiden was: "Kom daar eens af, en doe dat volgende keer liever niet in het openbaar hé!" :rofl

 

De ene agent is de andere niet! :P

die situaties ken ik met de belgische flikken ;) ze zijn ni echt consequent, denk dat er nog veel zelf smoren ook want soms zijn ze echt wel vriendelijk en helpen ze de smokers om ni gepakt te worden

 

in gent zelf hebben we het keer meegemaakt, politie kwam aanbellen op kot van een maat voor geluidsoverlast (niet van ons maar de buur die ruzie had met zn vriendin :D), er lag daar ongeveer 25 gr op tafel, rap weggemoffeld maar die ene had het gezien (weetwel niet of hij het zag dat het zoveel was :rofl) en zij : trek et u ni aan, ge bezorgt geen overlast dus we gaan niks doen :D we komen gwn kijken wie hier voor die overlast zorgt

 

op een andere keer stonden we achter ne camion (lees: vrachtwagen) en gingen juist J'ke rollen toen er twee flikken afkwamen. wij een zakje laten vallen en hopen dat ze het ni zagen (was al donker). Die een flik kwam van de ene kant, steekt zijn zaklamp aan, zag het zakje en zette er rap zijn voet op. Dan tegen die andere flik : Ja niks aan de hand, ze zijn geen joint aan het roken

Dan hadden we geluk want toen was ek nog minderjarig

 

RESPECT voor de belgische flik dus (alé sommige toch)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben al vaker in belgie geweest en heb al vaker wat belgise spul gerookt maar de nederlandse shop verslaat be niet, maar ik heb al eens wiet gekocht in belgie dat echt te goed is... vergelijk baar met als je een keer wiet koopt van 14 euro de gram :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie moesten eens weten hoeveel hollandse shopwiet in belgie gekweekt word.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben belg en graak eigelijk moeilijk aan mn stuf (egt wel een probleem)

dusja ik ben van zin om een kweekje te starten

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah, zelvde probleem hier, ik kom ook moeilijk aan men stuff maar denk dat ik net een goeie dealer gevonden heb :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haja bijna de meeste wiet word in belgie gekweekt om zo door naar holland te gaan. (heb ik horen vertellen eh)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook in gent heben we al eens iets gehad

er was blijkbaar een brommer gestolen en wij leke jointje roken

komen die fliken af ja heben jullie soms iemand zien rijden met een blauwe booster me 2mense zonder helm.

wij van jaja die zijn die kant uitgegaan.

ze zagen wel datwe joint bezig waren en heben ons ebdankt voor de info :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...