Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

quiksilver

Lachkick's

Recommended Posts

ik heb in de tijd dat ik blow maar 2x een lachkick gehad

1e was na 2trekjes van mn eerste blow..

2e was een paar weken geleden in de klas de leeraar stont achter me heel dom te doen en toen had ik het echt niet meer...

 

maar ik zou ze graag vaker hebben maar gebeurt niet,... :whistling)"

ik lag gwn evenveel als noormaal..

 

iemand tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ik had me gister een lachkick zonder dat ik geblowd had las het topic in micro/fluo bouw en techniek jantje in de mijnschacht waarin iemand zei dat die terpetine over ze toppen moest spuiten want er was een libelle gesignaleerd in ze hok en dat die de plant opvrat en hij het bijna had gedaan....en dat was niet de enigste heel het topic is gewoon prachtig .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ergste lachkick die ik ooit kreeg was van space cake.

en de situatie was er echt perfect voor ook :whistling

 

we hadden met zn 5en ieder een space cakeje op maar we voelden niets.

toen na anderhalf uur begon het ......

 

we reden dus op onze fietsen terug en langs een brandgang langs achtertuintjes.

met 3 fietsen,dus 2 man zaten op het stuur.......

 

op dat moment sloeg die in en 1 maat van me reed voor me en we reden de hoek om..

het ongelooflijke was dat die maat van me met een andere maat van me op het stuur een stuurfoutje maakte en dus ipv de hoek om rechtdoor tegen een heg aan reed..

en die gozer op het stuur kon niet anders dan zich afzetten en vloog dwars door een heg heen en echt over een tafel waar de bewoners net aan zaten zeg....

 

toen wist ik dat de cake werkte :offtopic ik heb werkelijk een half uur niet kunnen stoppen met lachen wat ik wel wou.

weet je hoe een kramp je in je buik er van krijgt......dat was de ergste lachkick die ik ooit heb gehad :P

 

ik bleef het voor me zien zeg :P :D en nu nog,iets wat ik nooit zal vergeten al was het 18 jaar geleden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste lachkick gehad,

ik had met 3 maten een blow avond,

en ik had al een halfjaar mijn thc bakje opgespaart en vrijdag was het dan zo ver, we hadden alles in een keer in een huge joint gedraait, met durban poison van de eigenteelt erbij, dus aan wiet geen gebrek.

de kneiter ging er aardig snel door, na de nodige bong hits!

we keken een filmpje ''pineapple express'',

en ik prate wat met een maat over de appel taart die ik gebakken had,

een vaag gesprek over wat er nou precies in zat,

ik zij dit en dat en 40 % alcohol waarmee ik het liquertje bedoelde.

maar het was duidelijk dat hij dit anders opvatte!

zijn verbaasde gezicht was onbetaalbaar!

hij bleef me een minuut verbaasd aanstaren XD

waardoor ik in de lach schoot !

en al snel hoorde ik de 2 andere maten in de lach schieten,

gelukkig snapte ie zelf ook al snel wat er aan de hand was waardoor ook hij in de lach schoot!

dit heeft zoon kwartiertje geduurd,

ik had dit egt nog nooit mee gemaakt :lol:

tot de tranen me uit de ogen sprongen en mn hart op hol sloeg!

het was niet te stoppen!

 

een zeer leuke ervaring..

en het verbaasd me dat ik het slechts een keer heb mogen ervaren!

 

het was een geslaagde avond !!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms wel lach kicks met vrienden van me. Ook een keer gingen we naar de jumbo. Zat er echt z'n homo achter de kassa. Hoor je een vriend van me wat een homo. Andere vriend en ik kijken om en moesten keihard lachen :huh: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelf een keer een lag kick gehad op het verkeerde moment. Was in de pauze van stage bij c1000 zo slim geweest mijn net gemaakte wiet boter te testen. Had klein beetje op een koek gesmeerd en op gegeten.

 

paar uur later tijdens de koffie pauze 1 collega tegen de ander aan het praten over haar opa bla bla bla en hoe is het met die van jou ?? dood.

 

Ik had het niet meer, zaten met een kleine 10 mensen. ik scheurde het als enigste uit van het lachen.

 

Was een ongemakkelijke situatie omdat iedereen het vrij ernstig vond en ik kon mijn lachen maar niet in houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha heerlijk al die verhalen hier... Ik lig echt helemaal in een kronkel.

En ik heb niet eens geblowd...

 

Mijn ergste lachkick heb ik beleefd toen ik spacecake gegeten had. Op tv was een of andere maffe Spanjaard die 'Aardappelschilmesje' probeerde te zeggen. Toen had ik het echt niet meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd leuke verhalen hier, soms wel grappig zo'n lachkick, alleen is het als het niet uitkomt niet zo'n fijne eigenschap van de wiet.

Best lullig zoals dat als iemand overleden is enzo.

Ik heb het zelf een keer gehad dat ik best wat had gerookt, en even daarna kreeg ik slecht nieuws over een bepaalde situatie en werd daar verdrietig over, ik kreeg ineens een lachkick en kon niet stoppen met lachen, dat is niet zo fijn als je je eigenlijk heel slecht voelt.

Ik probeerde dus te stoppen met lachen, en als je dat niet lukt kan je wel erg last van je buik krijgen, ik had de volgende dag er zelfs spierpijn.

Het is dus niet slecht voor de 6pack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...