Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hermano

Voorbereiding 2008...

Recommended Posts

Voor volgend jaar wil ik het graag wat beter aanpakken als dit jaar en daarom heb ik een paar vraagjes. Allereerst heb ik een vraagje over het soortje. Het lijkt me verstandiger voor mij om stekjes te halen zodat ik niet voor hoef te groeien. Dit scheelt me veel tijd (zaadjes voorgroeien, stekjes maken, geslacht bepalen en daarna weet ik pas of het plantje geschikt is). Ik zag bij sanniesshop.com de KO Kush staan alleen zal hier geen stekje van te vinden zijn, wat is een goede vroegbloeier die vaak in shops te krijgen is? (Ik ben niet van plan om te verduisteren)

Ik ben van plan grote cementkuipen te halen van 45, 50 of 65 liter. En hier de vraag, welk volume moet ik nemen?

De kuipen zullen gevuld worden met aarde uit de growhop. Welke aarde moet ik nemen? Light-Mix, All-mix of een andere variant? En is het verstandig om de grond te verrijken met perliet? Zo ja, hoeveel liter/gram per liter volume? Ik wil de voedingslijn van B.A.C. of Canna ( Canna Terra Vega, Canna Terra Flores etc.) gebruiken, welke is het meest geschikt voor deze omstandigheden? (ik gebruik geen ph/ec meter)

 

Wie heeft hier verstand van en is zo vriendelijk mij hier mee te helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je stekken neemt heb je meestal niet zo veel te kiezen, zeker als je een buitensoortje wil. In shops worden trouwens geen stekken verkocht *kuch*. Of kies anders voor feminised zaadjes. Als je interesse hebt in feminised purple power moet je maar ff een pm sturen, want ik heb er nog wel een paar over.

 

Voorgroeien op lightmix in potten, overplanten in zo groot mogelijke kuipen met allmix of batmix. Meestal zit daar al perliet in. Als voeding zou ik voor BAC kiezen. Sannie heeft op dit moment een mooie aanbieding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...