Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rolling Thunder

500 Gram Haalbaar?

Recommended Posts

Hey Rolling,...

 

Ik heb er nu 16 PP's staan in 11 liter potten.

Ik heb ze een weekje laten voorgroeien in kleine potjes van 7,5 x 7,5 cm en daarna verpot naar 11 liter en daar 5 dagen laten voorgroeien.

 

Ik zit nu begin week 2 bloei(zie mijn verslag)

Iemand had er 400gr meegehaald met 16 11 liter potten.

We zullen zien!

gallery_14095_3833_39083.jpg

Edited by Veggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Veggie,ziet er goed uit man, ik heb hetzelde staan alleen heb ik 6,5 liter potjes staan.

Volgende ronde ga ik ook voor grotere potten en begin ik ook meteen met afzuren. Ik had dit helemaal niet

gedaan omdat dat volgens een paar kenners niet nodig was op grond.Dus wel,want ik doe dit nu sinds

2 weken en de planten doen het al een stuk beter,maar ja het is wel al een beetje te laat

want ik zit al in de 7 e week bloei.Dus volgende ronde beter.Maar denk jij ook 100 gram?

dat zou zo,n 7 gram per plant zijn,ik hoop wel op wat meer.

 

Groet Rolling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je had moeten afzuren dan haal je wel 2 kilo droog denk ik. :offtopic En al die kenners ik snap niet wat ze altijd te zeiken hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja je had moeten afzuren dan haal je wel 2 kilo droog denk ik. :offtopic En al die kenners ik snap niet wat ze altijd te zeiken hebt.

 

Ik had trouwens nog ff wat fotos gemaakt.Ik heb er nu 6 weken bloei opzitten,ik denk nog

zo,n 2 a 3 weken en dan is het wel klaar.En dan de volgende ronde gaan we het wel ff anders doen.

Ik heb na deze eerste keer al en hoop geleerd,maar ben er nog lang niet.med_gallery_13212_3434_638705.jpg

med_gallery_13212_3434_844345.jpg

med_gallery_13212_3434_679202.jpg

med_gallery_13212_3434_506121.jpg

med_gallery_13212_3434_1091575.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
med_gallery_13212_3434_844345.jpg

 

De lamp op deze foto, is dat een werklampje van je of de lamp die je gebruikt waar de dames gewoon onder staan?

 

 

Nee Zeker niet,dit is een warmtestraler(een infraroodlamp die geen licht geeft).Deze heb

ik extra hangen voor als het licht uit is,want anders word het echt te koud.

De echte 600 watt lamp staat niet op de foto.Vandaar

 

Groet Rolling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je toppen zijn wel erg magertjes voor 6 weken bloei.

 

maar als je zo doorgaat haal je de 200 gram droog wel.

 

suc6 met de ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi als je wilt dat je blad weer normaal wordt moet je magnesium bij voegen en heb je misschien ook nog eens vollere toppen.gebruikje ook nog eens pk of niet.laaste weken effe k-bijvoegen.succes verder B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

green sensation van plagron schijnt ook erg goed te zijn vanaf week 6 bloei

houd het lekker groen en de toppen schijnen er ook lekker dik van te worden

alleen is het spul wel duur

Share this post


Link to post
Share on other sites
green sensation van plagron schijnt ook erg goed te zijn vanaf week 6 bloei

houd het lekker groen en de toppen schijnen er ook lekker dik van te worden

alleen is het spul wel duur

 

idd erg duur ja maar je toppen worden er echt super hard van

ben hier direct mee begonnen toen ze op 12/12 gingen

wel rustig aan maar merk wel het resultaat

dus het spul is z,n geld wel waard

 

greetz B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Rolling Thunder als je nu besluit niet af te zuren... wat je dus hebt gedaan en het resultaat is niet wat je wil... dan hoeft dat naar mijn idee helemaal niet aan het afzuren te liggen.

Ikzelf zuur ook niet af op 7l potten en het gaat best oke.

 

Je moet je (planten) alleen wel voorbereiden als je niet afzuurt.

En elke eerste keer is moeilijk.... en het kan een stuk slechter dan dit. B)

Maar als je nu de waardes gaat meten in de grond dan kan je bepaalde dingen uitsluiten en weet je het voor de volgende keer hoe het beter kan.

 

En iedereen die zegt dat je op grond moet afzuren... waarom zou je afzuren?

Iedereen wil een optimaal bodemleven in z'n grond, ik denk niet dat het afzuren daaraan bijdraagt....

 

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
He Rolling Thunder als je nu besluit niet af te zuren... wat je dus hebt gedaan en het resultaat is niet wat je wil... dan hoeft dat naar mijn idee helemaal niet aan het afzuren te liggen.

Ikzelf zuur ook niet af op 7l potten en het gaat best oke.

 

Je moet je (planten) alleen wel voorbereiden als je niet afzuurt.

En elke eerste keer is moeilijk.... en het kan een stuk slechter dan dit. B)

Maar als je nu de waardes gaat meten in de grond dan kan je bepaalde dingen uitsluiten en weet je het voor de volgende keer hoe het beter kan.

 

En iedereen die zegt dat je op grond moet afzuren... waarom zou je afzuren?

Iedereen wil een optimaal bodemleven in z'n grond, ik denk niet dat het afzuren daaraan bijdraagt....

Gr.

Ok bedankt voor de info,kga meteen kijken hoe het met die waardes in m,n potten zit.

maar ff over dat afzuren,sinds ik dit doe komen er geen nieuwe gele bladeren meer aan en gaan ze

naar mijn idee veel beter.Het water hier heeft een ph van 8.6 en dat is wel aardig hoog hoor.

Volgende ronde wil ik ook wel wat grotere potten proberen en dan ook experimenteren met

toppen.Een kennis van me heeft namelijk 5 pps op 1.20x1.20 staan in 20 liter potten en heeft die

getopt,dit zijn nu echt hele vette struiken. Maar eerst deze ronde nog even uitzingen,Kben ook

best wel tevreden voor mijn eerste keer het kan inderdaad slechter.

 

Groet Rolling Thunder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach al zal je 150 gram eraf halen ken je tenminste roken tot de volgende oogst die mischien veel beter is na alle info van het forum dat is mijn instelling ben ook beginnend

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...