Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tuum

Shit

Recommended Posts

kan je ook een joint alleen met tabak en shit rollen?

of is dat niet goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan je ook een joint alleen met tabak en shit rollen?

of is dat niet goed

 

Mama nooit vertelt dat schijt slecht is, en dus niet eetbaar? :smoke :wave:.

 

Je kan het natuurlijk met tabak rollen, gewoon ff :blink:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pure joint zonder tabak heeft mijn voorkeur...maar in de gemiddelde joint zit natuurlijk wel tabak ja.

 

ik adviseer trouwens om niet alleen de "shit" en de tabak erin te stoppen......een tip/filter zou ook wel handig zijn :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
een pure joint zonder tabak heeft mijn voorkeur...maar in de gemiddelde joint zit natuurlijk wel tabak ja.

 

ik adviseer trouwens om niet alleen de "shit" en de tabak erin te stoppen......een tip/filter zou ook wel handig zijn :smoke

Ik hoorde namelijk dat het beter is dat je shit + wiet er zou inrammen

Share this post


Link to post
Share on other sites
:smoke have fun :wave: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoorde namelijk dat het beter is dat je shit + wiet er zou inrammen

bedoel je met shit hasj?

 

zoja, dan sorry voor mijn vorige post. je kunt hasj puur roken, maar het brand wel moeilijk. ik doe er dan inderdaad liever wiet dan tabak bij. maar dan zou ik wel een high wietje nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedoel je met shit hasj?

 

zoja, dan sorry voor mijn vorige post. je kunt hasj puur roken, maar het brand wel moeilijk. ik doe er dan inderdaad liever wiet dan tabak bij. maar dan zou ik wel een high wietje nemen.

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit puur lijkt me niet aan te raden, met tabac meesdtal, meestal ook meer tabac in een joint dan bij weed.

 

Ik mix geen hash en weed meer in een joint, laat me nogal makkelijk kotsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de allerlekkerste hasj-jointjes je hash fijn verkruimele en een heeel dun bedje tabak legge in een blunt blaadje, daarover de hash verspreide (en dan liefst een lekkere hoeveelheid, een gram ofzo) en dichtrolle. En dan rustig oproke, kom je er de hele avond mee toe.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
shit puur lijkt me niet aan te raden, met tabac meesdtal, meestal ook meer tabac in een joint dan bij weed.

 

Ik mix geen hash en weed meer in een joint, laat me nogal makkelijk kotsen

 

nee het is ook niet echt een aanrader voor op een bong, is alle wiet al verbrand en dan moet je nog proberen de hasj op te roken. niet lekker.

 

ff ontopic: als je hasj wilt roken zou ik gewoon een pijpje kopen. dat rookt echt chill.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voor de allerlekkerste hasj-jointjes je hash fijn verkruimele en een heeel dun bedje tabak legge in een blunt blaadje, daarover de hash verspreide (en dan liefst een lekkere hoeveelheid, een gram ofzo) en dichtrolle. En dan rustig oproke, kom je er de hele avond mee toe.. :verrygood

 

Hashbunts? Kheb het een keer gedaan maar kvin weed toch veel geschikter om in een blunt te draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...